تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانفكر: وزارت كشور با كارشناسي دست به تغيير مديران استاني زده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جوانفكر: وزارت كشور با كارشناسي دست به تغيير مديران استاني زده است
خبرگزاري فارس: مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور گفت: بالاخره وزارت كشور دست به كار شده و با بررسي‌هاي كارشناسي، تصميم به‌جا‌به‌جايي، ارتقاء، انتقال و بركناري برخي از مديران استاني گرفته است.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، علي اكبر جوانفكر مشاور مطبوعاتي رييس جمهور در بخشي از جديدترين يادداشت وبلاگ شخصي خود با اشاره به سفر به همراه خبرنگاران رسانه‌ها به استانهاي مختلف كشور، نوشت: در بسياري از استانها، تلاش مديران استاني بويژه اهتمام استانداران براي به نتيجه رساندن طرحها و پروژه هاي مختلف عمراني و پيشرفت منطقه تحت مديريتشان، چشمگير و تحسين برانگيز بوده است.
وي افزود: اما قابل كتمان نيست كه در شماري از استانها با طيفي از مديران ضعيف و ناكارامد هم مواجه شده‌ايم، مديراني كه در عمل نشان داده‌اند، شايسته انجام كارهاي بزرگ نبوده و نيستند.
جوانفكر ادامه داد: بايد نشان داده شود كه دوغ و دوشاب يكي نيست و براي اين كار لازم است مديران توانمند و كارامد به نحو بايسته مورد تقدير قرار گيرند، راه براي ارتقاء آنها به مناصب بالاتر هموار شود و از استعداد و ظرفيت فكري و جسمي آنان براي اثرگذاري و بازدهي بيشتر، استفاده مناسبي به عمل آيد و همزمان مديران ضعيف و كم كار بركنار شوند.
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور با بيان اينكه مسئوليت‌ها در نظام جمهوري اسلامي امانت مردم است و حتي يك روز هم نبايد در اختيار افراد ضعيف و غيرموثر قرار داشته باشد، تصريح كرد:‌ خبر خوشحال كننده اين است كه بالاخره وزارت كشور دست به كار شده و با بررسي هاي كارشناسي، تصميم به جابه جايي، ارتقاء، انتقال و بركناري برخي از مديران استاني گرفته است.
جوانفكر با اشاره به مطلب يكي از روزنامه هاي مخالف دولت، در در ادامه اين مطلب نوشت : با كمال تعجب مشاهده كردم كه اين روزنامه تغييرات مزبور را به "انتصاب مديران باب طبع رئيس جمهور" نسبت داده و آن را به "انتخابات آتي رياست جمهوري" مرتبط كرده است؛ اين درحالي است كه طبع رئيس جمهور، طبع خدمت و تلاش خستگي ناپذير براي پيشرفت و آباداني كشور و بهبود شرايط زندگي مردم است و انتخابات آتي رياست جمهوري، هيچ جايي را در ذهن و فكر او و برنامه‌هاي روزانه‌اش اشغال نكرده و اگر او به فكر پيروزي در انتخابات بود، به تجربيات دولتهاي قبل براي سمت و سو دادن به افكار عمومي، با استفاده از ساز و كارهاي سياسي و رسانه‌اي، پشت نمي كرد.
وي تصريح كرد: تاكيد و تمركز بر پديده‌هاي مختلف با انگيزه هاي سياسي و قدرت طلبانه، كار تحسين برانگيزي نيست و چنين رويكردي، آسيب‌هاي غيرقابل جبراني را هم درپي خواهد داشت؛ براي مثال وارد كردن انگيزه ها و رقابتهاي سياسي به مباحث عقيدتي مانند ظهور امام زمان (عج)، به معني بازي كردن با اعتقادات و باورهاي مردم است كه قطعا گناهي بزرگ و نابخشودني محسوب مي شود.
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور ادامه داد: سال گذشته، زماني كه به اتفاق كلهر مشاور اطلاع‌رساني رئيس جمهور جهت فعال كردن روابط‌عمومي هاي دستگاههاي اجرايي و اطلاع رساني بهتر درباره فعاليت‌هاي دولت، به چند استان سفر كرده بوديم، يكي از روزنامه‌هاي مخالف دولت در صفحه نخست خود، اين سفرها را زود هنگام توصيف كرد و آن را به انتخابات مجلس هفتم مرتبط دانست.
جوانكر در اين نوشته خاطرنشان كرد: در آن هنگام به اين دروغپردازي، هيچ پاسخي داده نشد اما بدون ترديد اين جهت گيري رقابتي، جز بي‌اعتماد كردن مردم به آن جريده، حاصلي در بر نداشته است و علت كم شمارگان بودن اينگونه نشريات را بايد در تداوم همين رويكردهاي ستيزه جويانه و غيرحرفه‌اي جست و جو كرد.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن