تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814681086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز فروش بليط كنسرتهاي استاد شجريان از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: آغاز فروش بليط كنسرتهاي استاد شجريان از فردا
آفتاب: از فردا فروش اينترنتي بليط كنسرت استاد شجريان در پايگاه اينترنتي اين كنسرت آغاز مي‌شود.

به گزارش سرويس هنر آفتاب خريد و پرداخت هزينه بليط‌هاي اين كنسرت تنها از طريق سايت اينترنتي www.shajarianconcert.com و به صورت اينترنتي (Online) انجام مي‌شود. فروش بليط از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 6 خرداد 1387 آغاز و اقدامات لازم براي آن در دو بخش كلي انجام مي‌شود:
بخش اول – مقدمات خريد (كارهايي كه مي‌توان قبل از روز 1387/3/6 انجام داد)
بخش دوم - خريد بليط (شامل انتخاب بليط و پرداخت مبلغ كه بايد روز 1387/3/6 انجام شود، توجه كنيد براي اين كنسرت بليط رزرو نمي‌شود و خريد بليط، همزمان با انتخاب و پرداخت مبلغ آن به صورت قطعي روز 1387/3/6 انجام مي‌شود.

بخش مقدمات خريد فقط براي تسريع خريد و كاهش خطا در روز 1387/3/6 است و براي كاهش مشكلات در روز خريد؛ مي‌توان اقدامات مقدماتي خريد را هم اكنون انجام داد.

كارهاي اين بخش از دو مرحله اصلي تشكيل مي‌شود:
مرحله 1 - ورود اطلاعات فردي
مرحله 2 - تهيه كارت بانكي براي خريد اينترنتي (Online)
پس از انجام مراحل 1 و 2 بايد روز (1387/3/6) به سايت اينترنتي فروش بليط مراجعه نموده و اقدام به خريد نماييد.
افرادي كه براي كنسرت تهران (مرداد 1386) يا كنسرت اصفهان (آبان 1386) اطلاعات فردي خود را وارد كرده‌اند نيازي به ورود دوباره اطلاعات ندارند و در صورت نياز مي‌توانند اطلاعات خود را ويرايش كنند.

ورود اطلاعات در اين مرحله هيچگونه حقي در خصوص خريد بليط ايجاد ننموده و براي خريد بليط بايد روز 1387/3/6 به سايت اينترنتي فروش بليط www.shajarianconcert.com مراجعه نموده و مراحل لازم را انجام دهند.

اگر كارت يكي از بانك‌هاي اقتصاد نوين، پارسيان، سامان يا ملت را داريد؛ اين كارت‌ها به صورت پيش‌فرض قابليت خريد اينترنتي را دارند.

اگر كارت‌هاي بالا را نداريد؛ براي خريد اينترنتي بايد با مراجعه به يكي از شعب اين بانك‌ها "كارت خريد يا كارت هديه" را نقداً خريداري كنيد كه با خريد اين كارت‌ها كليه اطلاعات لازم براي خريد اينترنتي به شما ارايه مي‌شود.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 682]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن