تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816012744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه حوادث استان گلستان
خبرگزاري فارس: كشف 34 دستگاه ماهواره، درگيري منجر به قتل و دستگيري قاتل در آق‌قلا و توصيه‌هاي پليس براي رعايت نكات ايمني استفاده از كارت‌هاي اعتباري از مهم‌ترين اخبار كوتاه حوادث استان گلستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس امنيت عمومي استان گلستان از تشديد فعاليت‌هاي انتظامي و كشف 34 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره در استان طي هفته گذشته خبر داد.
عيسي خائفي گفت: طي هفته گذشته در راستاي طرح ارتقاي امنيت اخلاقي، 34 دستگاه تجهيزات گيرنده ماهواره توسط ماموران انتظامي استان كشف و ضبط شد.
وي افزود: در همين راستا طي اين مدت 442 حلقه لوح فشرده، شش قبضه سلاح غيرمجاز، يك هزار و 800 پاكت سيگار قاچاق و دو باند فساد و فحشا متلاشي شد.
اين مقام مسئول به طرح امنيت در تفرجگاه‌هاي گلستان در آينده‌اي نزديك خبر داد و گفت: در اجراي اين طرح، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري گلستان و سواحل بنادر گز و تركمن به صورت غيرمحسوس كنترل و با متخلفان و مزاحمان نواميس مردم به شدت برخورد خواهد شد.

*درگيري منجر به قتل و دستگيري قاتل در آق‌قلا
از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به ماموران انتظامي آق‌قلا اطلاع داده شد، جواني 18 ساله با ضربات متعدد چاقو به شدت مجروح و در بيمارستان آل جليل اين شهر بستري است.
بلافاصله ماموران انتظامي آق‌قلا براي بررسي موضوع به محل اعزام و در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد مجروح از ناحيه قفسه سينه با ضربات چاقو مجروع كه ساعتي بعد به علت شدت جراحات در بيمارستان جان سپرد.
فرمانده انتظامي شهرستان آق‌قلا در خصوص صورت گرفته براي دستگيري قاتل و علت و انگيزه قتل گفت: بلافاصله اكيپي از ماموران آگاهي و امنيت عمومي تحقيقات در خصوص دستگيري قاتل را آغاز كرده كه در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد مقتول به وسيله شخصي به نام اسحاق مجروح و به قتل رسيده است.
علي اكبر مقصودلو افزود: در تحقيقات انجام شده، مخفي‌گاه قاتل مورد بازرسي قرار گرفت كه ماموران موفق به دستگيري وي نشدند و با هماهنگي مقامات قضايي، پدر قاتل زير نظر قرار گرفت و پس از دو روز قاتل كه عرصه را برخورد تنگ ديد، ساعت 10 صبح روز گذشته خود را به ماموران انتظامي معرفي و در بازجويي‌هاي به عمل آمده اعتراف كرد به دليل اختلافات قبلي با وارد كردن سه ضربه چاقو به قفسه سينه مقتول، وي را به قتل رسانده است.

*توصيه‌هاي پليس در خصوص رعايت نكات ايمني هنگام استفاده از كارت‌هاي اعتباري
رئيس پليس آگاهي استان گلستان در خصوص سوء استفاده برخي از فرصت‌طلبان از كارت‌هاي اعتباري هشدار داد.
داوود سلطاني گفت: با توجه به اينكه امروز استفاده از كارت‌هاي اعتباري جايگزين جابه‌جايي پول نقد شده است، شهروندان بايد در خصوص استفاده از اين كارت‌ها دقت بيشتري كنند.
وي توصيه كرد: در حفظ و نگهداري كارت‌هاي اعتباري خود دقت لازم را به عمل آورده و اگر آن را لازم ندارند حتماً با اطلاع به بانك، آن را باطل كنند و هيچ وقت آن را رها نكنند.
رئيس پليس آگاهي استان همچنين گفت: شهروندان بايد توجه داشته باشند، هيچ‌گاه رمز كارت خود را در كنار آن يادداشت نكرده و كارت خود را براي دريافت پول در اختيار افراد ناشناس قرار ندهند.
وي اظهار داشت: هنگام برداشت پول، دقت كنيد كسي رمز عبور شما را نبيند و هر چند وقت نسبت به تغيير كلمه عبور كارت‌هاي اعتباري خود اقدام كنيد.
سلطاني با اشاره به اينكه برگ رسيدي كه از دستگاه خودپرداز دريافت مي‌شود، هرگز نبايد در محل رها شود از شهروندان خواست در فروشگاه‌هايي كه امكان خريد با استفاده از كارت خودپرداز وجود دارد، از دادن رمز كارت به فروشنده خودداري كنند.

*دستگيري 19 فروشنده موادمخدر در هفته گذشته در گلستان
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از دستگيري 19 فروشنده موادمخدر طي هفته گذشته در استان خبر داد.
حسين جامي گفت: در راستاي مبارزه با عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر طي هفته گذشته، 19 فروشنده توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.
وي افزود: بيش از هفت كيلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچيان كشف و ضبط شد.
جامي، اعتياد را تزريق مرگ در شريان‌هاي جامعه عنوان كرد و گفت: اعتياد به مواد مخدر انسان را به جاده تباهي و نااميدي كشانده و باعث تباه شدن مغزهاي فعال جوانان مي‌شود.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: اعتياد اسلحه‌اي است كه جواني، نشاط، خلاقيت و اراده انسان را نشانه مي‌رود و مصرف مواد اعتيادآور به هر صورت و مقدار، سلامت افراد را به خطر انداخته و كانون گرم خانواده را متلاشي مي‌كند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر، نظارت غيرمحسوس بر شركت كودكان و نوجوانان در مهماني‌ها و محافل دوستانه و تقويت ارتباط والدين با فرزندان را از جمله راهكارهاي مهم در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر عنوان كرد و از خانواده خواست نسبت به برخي رفتارهاي مشكوك فرزندان خود بي‌تفاوت نباشند.
انتهاي پيام؛/م
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن