تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821128276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استانداركهگيلويه‌وبويراحمد: عملكردهاي مطلوب نظام درطول اين30 سال، بصورت مطلوب اطلاع‌رساني نشده‌ است رييس جهاددانشگاهي استان: رسانه‌هاي استان كم‌تجربه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استانداركهگيلويه‌وبويراحمد: عملكردهاي مطلوب نظام درطول اين30 سال، بصورت مطلوب اطلاع‌رساني نشده‌ است رييس جهاددانشگاهي استان: رسانه‌هاي استان كم‌تجربه هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - ياسوج
سرويس: شهرستان‌ها

نخستين همايش "روابط عمومي و رسانه" در استان كهگيلويه و بويراحمد، با حضور مسوولان روابط عمومي‌ دستگاه‌ها، مديران و اصحاب رسانه و خبرنگاران، در سالن اجتماعات اداره كل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه كهگيلويه‌وبويراحمد، رئيس جهاد دانشگاهي استان كهگيلويه و بويراحمد به نمايندگي از خبرگزاري‌ها، در اين همايش گفت: خبرگزاري‌ها و مطبوعات بايد در بحث آزادي‌ بيان، عقيده و انديشه و ساير آزادي‌هاي عمومي، نسبت به حدودي كه قانون بنا به مصالح نظام براي آنها وضع كرده، پايبند باشند.

داريوش جهان‌بين، افزود: روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند كه با اطلاع‌رساني صحيح نقش تعيين‌كننده‌اي در پيشبرد اهداف نظام دارند.

وي جايگاه پيام را در جامعه جايگاه مقدسي برشمرد و وظايف پيامبران را پيام‌رساني به جامعه دانست و اظهار داشت: رسانه حد واسط بين پيام دهنده و پيام گيرنده است و كساني كه در حوزه رسانه دست به قلم هستند، بايد به جايگاه خطير و مقدس رسانه توجه داشته باشند و با جهت دادن به افكار عمومي مردم را به سوي سرنوشت خود هدايت كنند.

وي ادامه داد: رسانه‌ها با دو عنصر اعتماد و صداقت، جايگاه ويژه‌اي دارند و اگر اين دو عنصر در رسانه و رساندن اخبار به مردم وجود نداشته باشد، رسانه جايگاهي در بين مردم نخواهد داشت و رسانه‌ها بايد جايگاه اعتمادسازي و صداقت باشند و بتوانند رضايت مخاطب خود را جلب كنند.

رئيس جهاد دانشگاهي كهگيلويه و بويراحمد، به اهميت خبر اشاره و اظهار كرد: خبر، نوشتار و روايت بايد صادق و ناب و كارشناسي شده باشد و هركسي نمي‌تواند در جايگاه رسانه و روابط عمومي قرار بگيرد.

جهان‌بين ادامه داد: در كشور و استان ما روابط خوبي بين رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها شكل نگرفته و يا بصورت نامناسب بنيان نهاده شده است و روابط عمومي‌ها در مقام پوستر چسپاندن و تنظيم كننده تريبون و بريده جمع‌كن روزنامه‌ها و ارسال تكذيبيه‌ها، نقش ايفاء مي‌كنند و رسانه‌هاي استان نيز در كار رسانه‌اي كم‌تجربه هستند كه همين عامل باعث شده كه بين رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها تعامل مناسبي برقرار نشود. لذا توجه به آموزش عمومي، حرفه‌اي و كارشناسي رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها الزامي است.

به گزارش ايسنا، سيدمسعود حسيني افزود: در صورتي كه رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها چشم بينا، گوش شنوا و زبان گويايي براي جامعه باشند، مي‌توان افق روشني را براي پيشرفت همه‌جانبه نظام و انقلاب ترسيم كرد.

وي، رسانه‌هاي ارتباط جمعي و روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي اين استان را به موذني تشبيه كرد كه بايد پيام‌ها را به شنوندگان خود منتقل كنند و يا مثل آينه باشند و بتوانند انعكاس دهند.

حسيني بيان كرد: رسالت اين دو مجموعه به گونه‌اي است كه تنها راه دستيابي به اهداف خود را بايد از راه تعامل و همدلي با يكديگر جست‌وجو كنند.

استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: اصحاب رسانه بيانديشند و ببينند چه چيزي، خدمت به اسلام، نظام و مملكت است و رسالت قلم و انسان چيست و در آن مسير حركت كنند و نقد منصفانه وعالمانه داشته باشند.

وي اظهار داشت: هر يك از روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي اين استان كه بتوانند بهتر، صادقانه‌تر و به دور از تعصبات كاذب، عملكرد دستگاه ‌خود را نقد و بيان كنند، در بين مردم و جامعه از محبوبيت و مقبوليت بيشتري برخوردار خواهند بود.

به گزارش ايسنا، حسيني گفت: درطول 30 سالي كه ‌از پيروزي‌ انقلاب اسلامي ‌سپري شده، اقدامات فراواني براي رفع مشكلات مردم و رفاه ‌حال آنان در سطح كشور و استان كهگيلويه و بويراحمد انجام شده است، اما عملكردهاي مطلوب دولت و نظام در طول اين 30 سال، اطلاع‌رساني مطلوب نشده‌ است.

انتهاي پيام
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن