تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812572142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - حبيب كاشاني استعفا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: ورزش - حبيب كاشاني استعفا كرد
ورزش - حبيب كاشاني استعفا كرد

حبيب كاشاني از سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس تهران كناره‌گيري كرد. مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از هفته‌ها وقفه در تعيين سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس، عدم‌تشكيل جلسه‌هاي هيات‌مديره اين باشگاه براي برنامه‌ريزي در جهت حضور قدرتمند پرسپوليس در سه جام در فصل آينده رقابت‌ها و مسائل و مشكلات مالي تصميم گرفت از سمت خود در اين باشگاه كناره‌گيري كند. اين تصميم پس از نشست شب يك‌شنبه هيات‌مديره باشگاه و سپس در ادامه جلسه‌ صبح ديروز كاشاني با محمد علي‌آبادي رئيس سازمان تربيت بدني گرفته شد.

كاشاني در نشست ظهر ديروز خود با علي‌آبادي پس از بحث‌هاي مختلف درخصوص وضعيت فعلي و برنامه‌هاي آينده پرسپوليس به خصوص وضعيت سرمربيگري و مسائل و مشكلات مالي اين تيم براي تمديد قرارداد با بازيكنان قبلي و جذب بازيكنان جديد ترجيح داد از مديرعاملي پرسپوليس كنار برود.
كاشاني در رابطه با علت استعفاي خود گفت: پس از قهرماني در ليگ برتر و اينكه افشين قطبي حاضر به ادامه همكاري در پرسپوليس نشد، بلافاصله براي حضور پرقدرت در سه جام برنامه‌ريزي خود را آغاز كرديم. اما تا امروز (27 خرداد) هنوز نتوانسته‌ايم سرمربي تيم را انتخاب كنيم، اين يعني اينكه كادر فني انتخاب نشده‌ و زمان تمرينات و برنامه بدنسازي تيم به تعويق افتاده است كه اين امر تبعات شديدي را در پي خواهد داشت.
كاشاني در پاسخ به اين سوال كه آيا علي‌آبادي استعفاي وي را پذيرفته است، گفت: در نشست امروز بحث‌هاي مختلفي مطرح شد و پس از اينكه من فراهم نبودن شرايط كار را مطرح كردم، علي‌آبادي اعلام كرد كه مخالف رفتن شما هستم اما اگر صلاح مي‌داني من نيز مخالفت نمي‌كنم. وي با بيان اينكه بدون امكانات نمي‌توان كار كرد، گفت: ما با حداقل امكانات در سال گذشته پرسپوليس را قهرمان كرديم. اما پرسپوليس امسال شرايط ويژه‌اي دارد و براي حضور در اين سه جام برنامه‌ريزي قوي‌اي مي‌خواهد. همان‌گونه كه همگان مي‌دانند به دليل حجم بالاي كاري آقاي «سعيدلو» تا يك‌شنبه‌شب نتوانستيم جلسه هيات‌مديره را تشكيل بدهيم. همان‌گونه كه قطبي تاكيد مي‌كرد و خواستار امكانات براي فعاليت بود ما از حداقل امكانات برخورداريم. اكنون بايد قرارداد بازيكنان قبلي را تمديد و بازيكنان جديدي را جذب كنيم كه اين بودجه زيادي را مي‌طلبد. در زمان من كه اين امكانات و شرايط فراهم نشد اميدوارم رفتن من باعث شود كه سازمان و هيات مديره از مدير بعدي حمايت بيشتري كند.
مديرعامل مستعفي پرسپوليس با بيان اينكه قول مي‌دادم كه روند موفقيت و صعودي پرسپوليس ادامه داشته باشد، تصريح كرد: من برنامه داشتم اما شرايط براي ادامه كار فراهم نيست. نمي‌توانم سرمربي را انتخاب كنم، قرارداد بازيكنان را ثبت كنم، امكانات و پول نداريم، هنوز نتوانسته‌ام پاداش قهرماني را پرداخت كنم. 112 هزار دلار به قطبي بدهكاريم. آيا با اين شرايط امكان قهرماني در آسيا وجود دارد؟
كاشاني در پاسخ به اين سوال كه كمك‌هاي سازمان تربيت بدني چه ميزان بوده است، گفت: سازمان 675 ميليون تومان قبل از قهرماني و 400 ميليون تومان پس از قهرماني كمك كرده است. اين رقم 15 تا 20 درصد بودجه‌ سال 85 است! اين در حالي است كه چهار ميليارد تومان از منابع غير دولتي طي سال گذشته براي باشگاه درآمدزايي شده است. مديرعامل مستعفي پرسپوليس با بيان اينكه با كسي اختلاف نداشته و ندارم، گفت: من سربازم، براي حضور در پرسپوليس از سوي رئيس‌جمهور به من تكليف شد و من با كمال ميل پذيرفتم و سختي‌هاي آن را به جان خريدم. من آدم سياسي نيستم، معلم بوده و مي‌مانم. اما گويا دوستان سازمان تربيت بدني و هيات‌مديره موافق نظر رئيس‌جمهور نبودند و خيلي‌ از مشكلات ناشي از اين مسئله است. در روز معارفه من نه علي‌آبادي و نه سعيدلو حضور نداشتند و مراسم بسيار بدي برگزار شد. در صورتي كه انتظار مي‌رفت با حمايت رئيس مجمع و رئيس هيات‌مديره با قوت كارم را آغاز كنم.
كاشاني با بيان اينكه هيات‌مديره درخواست غيراصولي داشت، درخصوص جلسه هيات مديره پرسپوليس گفت: استيلي كانديداي اصلي سرمربيگري در جلسه حاضر شد و برنامه‌هاي خود را ارائه كرد اما اعضاي هيات مديره اعلام كردند كه دستياران سرمربي را بايد آنها انتخاب كنند. اين در حالي است كه اين روال در هيچ كجاي دنيا مرسوم و معمول نيست. سرمربي خود كمك‌هايش را انتخاب مي‌كند. وي گفت: من فكر نمي‌كنم كه هيات‌مديره با استيلي مخالف باشد اما به دنبال اين است كه دستيارهاي او را انتخاب كند.
مديرعامل مستعفي پرسپوليس ادامه داد: با توجه به اينكه علي‌آبادي استعفاي من را پذيرفته است، پنج‌شنبه و جمعه به عنوان يك هوادار در مراسم جشن قهرماني پرسپوليس شركت خواهم كرد. كاشاني درخصوص وضعيت بازيكنان گفت: با تمام بازيكنان براي تمديد قراردادشان صحبت شده است و مشكلي وجود ندارد. همچنين با بيك‌زاده و عليرضا محمد قرارداد داخلي بسته شده است و برنامه‌ريزي براي اردوي بدنسازي تيم در كيش نيز صورت گرفته است. در پي كناره‌گيري حبيب كاشاني از سمت مديرعاملي باشگاه پرسپوليس، مجيد فرخ‌زادي اصلي‌ترين نامزد احراز اين پست است. فرخ‌زادي، عضو فعلي هيات مديره و مدير پيشين روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، در پي تغيير و تحولات اخير باشگاه پرسپوليس به عنوان گزينه اصلي جانشيني كاشاني مطرح شده است.
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن