محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826735744
ضعفهاي بازیهای فعلی چیا هستن؟ اگه خودتون بازیساز بودید چه جور بازیي میساختين؟
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Sam Fisher 1114-12-2006, 01:55 AMمی خوام ببینم توقع شما از یه بازی کامپیوتری چیه و دوست دارین در آینده بازیها به چه سمتی برن تا طبیعی تر و باب میل تر بشوند. ولی قبل از اینکه این بحس تخصصی و آینده نگر رو داشته باشیم این دو تا سوال رو لطفا جواب بدید می خوام ببینم اینقدر بازی می کنید تا چه حد از این سرگرمی آگاهی دارید؟! کم وکاستی های (ضعف) بازیهای فعلی چی هستن؟ اگه خودتون بازیساز بودید چه جور بازی می ساختید؟ hamid_hitman4714-12-2006, 02:32 AMبه نظر من ضعف بازی های فعلی یکی اینکه تو بیشتر بازی های جدید روند مراحل بازیها تکراریه و آدم بعد از یه خورده بازی کردن از بازی خسته میشه و نوع آوری خاصی تو بازی ها دیده نمیشه( البته نه همه بازی ها) .....یعنی اینکه گیم پلی بازی ها زیاد آدمو جذب خودش نمیکنه... دوم اینکه بعضی از بازی ها هم مراحل داستانیشون خیلی کوتاه...... saeed 6514-12-2006, 07:14 AMبايد صحنه هاي نفس گير خيلي خيلي تو بازيها به كار برن يكي از اين صحنه ها كه خوشم اومد تو بازي هالف لايف بود وقتي كه در مرحله اول مامورها تعقيبت ميكنن و به بن بست ميخوري و ... من خيلي دوست داشتم كه كارگرداني صحنه هاي بازيها رو بكنم و از بچگي علاقه داشتم Sam Fisher 1114-12-2006, 02:32 PMاز saeed 65 و hamid_hitman47 متشکرم از نظراتتون، موضوعات حساسی رو اشاره کردید .منم موافقم در اکثر بازیها بعد از چند مرحله بازی کسل کننده میشه ولی خوب بازیهایی مثل hitman4 وspc4 نشئن دادن که میشه تا آخر بازیباز رو جلوی مانیتور نگه داشت. saeed 65 جان فکر کنم منظورت کمبود حس تعلیق در بازیهاست. به نظر شما بازی ها باید از فیلم ها پیروی کنن تا دلچسب تر بشوند یا که نه باید چیزی فرای از فیلم و هنر های دیگه باشند. دوباره میام.... saeed_cpu_full14-12-2006, 04:05 PMمن چهره را در بازی ها ضعیف می بینم در آدمایی که تو بازی ها مو های بلند دارند در برخورد به زمین مو هایشان هیچ تکانی نمی خورد که این از واقعی بودن می کاهد دومین چیز داستان بازی هست که خیلی از بازیا داستان خاصی ندارند البته بازی های جنگی (تفنگی) ;) martin_superhuman14-12-2006, 05:00 PMواقعا چهره ها در بازیها به خوبی ساخته نمیشند. اگه این مشکل حل بشه و همچنین حرکات اونها هم به واقعیت نزدیکتر بشه فوق العاده است. B O L O T14-12-2006, 05:02 PMنه اون وقت به گرافيك بيش از حد احتياج ميشه martin_superhuman14-12-2006, 05:13 PMخب دیگه بازی خوب گرافیک خوب هم میخواد H @ M I D14-12-2006, 06:00 PMبه نظر من ترس توی بازی نباید وجود داشته باشه چون اصلا چه دلیلی داره ادم به خاطر تموم کردن یه بازی 100 بازی قبض روح بشه ؟؟؟؟(قابل توجه بازی سری silent hill ) J A V I D14-12-2006, 06:09 PMآخه تو چه سبکی از بازی ها بازی های ورزشی اکشن آر پی جی ادونچر اینا همشون یه ضعف هایی دارن البته ما که فعلا نه بازیسازیم نه تو کشورمون بازی ساز درستو حسابی داریم ! hamid_hitman4714-12-2006, 10:06 PMمنم موافقم در اکثر بازیها بعد از چند مرحله بازی کسل کننده میشه ولی خوب بازیهایی مثل hitman4 وspc4 نشئن دادن که میشه تا آخر بازیباز رو جلوی مانیتور نگه داشت. عالوه بر hitman و spc که واقعا عالی هستن دلم نیومد از بازی farenhiet هم نگم که واقعا آدمو میخکوب میکرد .... Sam Fisher 1115-12-2006, 12:44 AMعالوه بر hitman و spc که واقعا عالی هستن دلم نیومد از بازی farenhiet هم نگم که واقعا آدمو میخکوب میکرد .... راست میگی .من خودم از طرفدارای پروپاقرص گرافیک در بازی ها هستم ولی همه چیز گرافیک نیست ،فارنهایت این موضوع رو ثابت کرد و با نوآوریاش خودش رو به گیمر ها تحمیل کرد. JVC16-12-2006, 03:23 AMمطمئناً بازيهای اويل مانند و زامبی ............اين سبک بازيها طرفدارای بيشماری داره....که من يکی از طرفدارای پرو پا قرص بازيهای ترسناک و زامبی مانند هستم بازيهای تو سبک هيتمن هم بسيار قشنگ و جذاب Sam Fisher 1116-12-2006, 03:34 PMیه وقت بحث به بیراهه نره دوستان ما نمی خوایم بگیم کدوم سبک خوبه یا بده.می خوایم بیشتر درباره آینده بازیه حرف بزنیم .به نظر من هدف بازیهای آینده باید چیزی فراتر از سرگرمی باشه. مانند فیلم که در حال حاضر به قدری پیشرفت کرده که از سطح یک سرگرمی بسیار فراتر رفته. مثال من کنسول Wii هست که باعث تحرک در گیمرهایی میشه .چون میدونید که بزرگترین اشکالی که به این سرگرمی گرفته میشه اینه که تحرک بسیار پایینی داره .اگر یک چنین چیزی(ویا زبهتر از اون ( برای رایانه ها هم طراحی بشه خیلی عالیه.مثلا در آینده که استفاده از سنسور ارزان تر شد یک گیمر بتونه به نقاط حساس بدنش سنسور بزنه و جلوی مانیتور حرکاتی رو انجام بده که روی کاراکتر مورد نظر اعمال بشه به نظرتون عالی نمیشه ؟ hamid_hitman4717-12-2006, 01:01 AMبه نظر من هدف بازیهای آینده باید چیزی فراتر از سرگرمی باشه. مانند فیلم که در حال حاضر به قدری پیشرفت کرده که از سطح یک سرگرمی بسیار فراتر رفته. مثال من کنسول Wii هست که باعث تحرک در گیمرهایی میشه .چون میدونید که بزرگترین اشکالی که به این سرگرمی گرفته میشه اینه که تحرک بسیار پایینی داره .اگر یک چنین چیزی(ویا زبهتر از اون ( برای رایانه ها هم طراحی بشه خیلی عالیه.مثلا در آینده که استفاده از سنسور ارزان تر شد یک گیمر بتونه به نقاط حساس بدنش سنسور بزنه و جلوی مانیتور حرکاتی رو انجام بده که روی کاراکتر مورد نظر اعمال بشه به نظرتون عالی نمیشه ؟ کاملا موافقم..... JVC17-12-2006, 03:47 AMیه وقت بحث به بیراهه نره دوستان ما نمی خوایم بگیم کدوم سبک خوبه یا بده.می خوایم بیشتر درباره آینده بازیه حرف بزنیم .به نظر من هدف بازیهای آینده باید چیزی فراتر از سرگرمی باشه. مانند فیلم که در حال حاضر به قدری پیشرفت کرده که از سطح یک سرگرمی بسیار فراتر رفته. مثال من کنسول Wii هست که باعث تحرک در گیمرهایی میشه .چون میدونید که بزرگترین اشکالی که به این سرگرمی گرفته میشه اینه که تحرک بسیار پایینی داره .اگر یک چنین چیزی(ویا زبهتر از اون ( برای رایانه ها هم طراحی بشه خیلی عالیه.مثلا در آینده که استفاده از سنسور ارزان تر شد یک گیمر بتونه به نقاط حساس بدنش سنسور بزنه و جلوی مانیتور حرکاتی رو انجام بده که روی کاراکتر مورد نظر اعمال بشه به نظرتون عالی نمیشه ؟ اينجوری خوب ممکنه خيلی ها در حينه بازی کشته بشن(سکته کنن):happy: .....ولی من هم خيلی دوست دارم بازيها به صورت حسی انجام شه...مثلاً خودت پاشی بازی کنی.......واااای.........چه هالی میده.....بی نظير میشه Sam Fisher 1117-12-2006, 06:53 PMخوب همین خوبه که تو خودت رو بیشتر در بازی حس کنی .تنها با بالا بردن گرافیک این کار میسر نمیشه . این جوری انگار داری فیلم نگاه می کنی(بازی با گرافیک عالی) ولی گیم باید چیزی فراتر از هنر های قبلی رو کنه تا بتونه هنر هشتم لقب بگیره. راستی میشه از عینک به جای مانیتور استفاده کرد(قبلا یه مدت بحثش بود ولی نمیدونم چرا منتفی شد) Sam Fisher 1107-01-2007, 01:33 PMبه نظر من Wii هنر زیادی به خرج نداده .ده سال پیشم با میکرو که بازی میکردیم یه تفنگ داشت که میگرفتیش رو به تلویزیون و شلیک میکردی و بعد هدف های توی تلویزیون رو میزدی. به نظرم زیادی بزرگش کردن . به عقیده من sony ابتکار بیشتری به خرج داده که توی دسته هاش سنسور قرار داده که میتونه 6 جهت رو درک بکنه. به نظر من بخشی از مشکلات بازی های امروزی از سخت افزار هست ،چون شرکت ها میترسن ریسک کنن و ایده های نو خودشون رو رو نمیکنن تا یه وقت از این صنعت میلیاردی عقب نیفتن. فکر میکنم بازیها تا 10 سال دیگه هیچ مشکلی از لحاظ بصری نداشته باشن (چون فکر نکنم گرافیک ما ها و محیط اطرافمون بالا تر بره ) . وتازه اون موقه هست که میتونن به فکر گرفتن جای فیلم و سینما به عنوان تفریح و سرگرمی اول بیشتر خانواده ها رو باشن. فعلا بزرگترین مشکل این سرگرمی گرون تر بودنش نسبت به بقیه سرگرمی ها مثل پارک رفتن یا سینما رفتن هست .مخصوصا توی کشورهای دارای کپی رایت که باید بازیهای روز رو با قیمت 50 دلار به بالا بخرن و بازیهای خوب رو هم 70 به بالا در صورتی که رفتن به سینما و پارک و یا دیدن یه dvd کم هزینه تر از بازی کردنه. امیدوارم سرتون رو درد نیاورده باشم . تا بعد که نظر دیگه ای به ذهنم برسه .... underworld21-11-2009, 10:22 PMبنده به شخصه طرفدار سبک open world هستم چون آدم توش آزادی عمل بسیاری میبینه و احساس میکنه به نظرم بهترین بازی از این سبک، بازی معروف GTA هست هر شماره این بازی که منتشر میشه ویژگیها و قابلیت های جدیدی رو بهمراه داره اما به نظر من یک نکته ای وجود داره که توی هیچکدوم از سری بازیهای بزرگ و معروف gta و امثالش بهش توجهی نکردن که این نکته رو من فقط توی بازی قدیمی و پرطرفدار Mafia دیدم اونم اینه که اولا به سادگی آب خوردن نمیشد ماشینهای سر خیابون رو دزدید و توی Mafia باید کلید مینداختین بعدش در رو باز میکردین....که البته توی بازی GTA IV با شکستن شیشه اتوموبیل و بازکردن در اون تا حدی به این موضوع توجه شد نکته مهمتر که هنوز هم ندیدم توی بازی دیگه ای بهش توجه بشه اینه که وقتی شما سوار یک اتوموبیل میشدین توی بازی mafia صفحه کیلومتر شمار و سرعت شمار هم به شما نشون داده میشد تا هم بفهمین سرعتتون چقدره...هم اینکه چقدر با این اتوموبیلی که سوارش هستین تا کنون مسافت پیموده شده حتی پایین همون صفحه کیلومتر شمار، شما آمپر بنزین رو هم مشاهده میکردین که اگر بنزین شما تمام میشد، ماشین خاموش میکرد و دیگه قادر به ادامه راه نبودین...و مجبور میشدین هر چند کیلومتر به پمپ بنزین مراجعه کنید و با پرداخت پول بنزین پر کنین اینها رو برای این میگم که اگر من میتونستم حتما این ویژگی رو هم توی این قبیل بازیها قرار میدادم نکته جالب دیگه هم اینه که شما اگه سرعت غیر مجاز داشتین یا چراغ قرمز رو رد میکردین ، پلیس ابتدا سعی داشت تا شما رو جریمه نقدی کنه... ولی اگه گوش نمیکردین ناچار میشد تا شما رو به علت بی اعتنایی دستگیر کنه (درست عین واقعیت) نه اینکه مثل GTA بیاد همون اول بکوبه به ماشینتون و قصد جونتون رو بکنه! و دیگه اینکه اگه سر خیابون اسلحه بدست بودین حتما در صورت مشاهده شما، شما رو دستگیر میکرد اما توی GTA اگه شما آرپی جی بدست هم بیرون چرخ میزدین کسی کاری با شما نداشت ممکنه فکر کنید که اگر قرار باشه همچین نکاتی توی بازی مثلا GTA در آینده رعایت بشه پس دیگه بازی کردن خیلی سخت میشه چون ما هر کاری میکنیم پلیس ها بهمون گیر میدن تا اونجایی که یادمه توی بازی مثلا GTA تعداد پلیسها به صورت غیر واقعی و غیر منطقی خیلی زیاد بود ولی از این سختگیری ها خبری نبود من میخوام بگم که میشه تعداد پلیسهاشو کمتر کرد اما هوش مصنوعی و سختگیریهاشونو بیشتر به قولی بازی بسیار به واقعیت نزدیکتر میشه و لذت بازی هم بیشتر میشه چونکه گیمر خوشو توی یک محیط جدی تر و واقعیتر با هیجان بیشتری احساس میکنه mf.designing21-11-2009, 11:43 PMآره ، منم قبول دارم که Mafia تو این ضمینه هائی که گفتید تو زمان خودش عالی بودش ... فقط open world من تو فکرم دنبال بازی هستم که مخلوطی از اینا باشه ! : GTA و MAFIA و The sims یعنی آزادی عمل و فضای GTA رو داشته باشه ، جزئیات Mafia توش اعمال بشه و سبک زندگی رو هم مثله sims داشته باشه ... A L I E N21-11-2009, 11:47 PMمن طرفدار سبک های شبیه سازی هستم underworld21-11-2009, 11:54 PMآره ، منم قبول دارم که Mafia تو این ضمینه هائی که گفتید تو زمان خودش عالی بودش ... فقط open world من تو فکرم دنبال بازی هستم که مخلوطی از اینا باشه ! : GTA و MAFIA و The sims یعنی آزادی عمل و فضای GTA رو داشته باشه ، جزئیات Mafia توش اعمال بشه و سبک زندگی رو هم مثله sims داشته باشه ... بازی که شما فرمودید یک بازی کامله از نظر بنده فکر نمیکنم حالا حلاها بتونن همچین چیزی رو پیاده کنن! احتمالا بازیش 7-8 تا دی وی دی میشه!! و نیاز به 5-6 سال زحمت و کار داره به هرحال ممنون از نظرتون Torch Bearer22-11-2009, 11:56 AMمن احساس میکنم به زودی بازی به جایی میرسه که خودتون "بخواید" یک کاری بکنید بازی انجام بده... یعنی پیشرفته تر بازی Scriblenauts که برای دی اس اومد حالا فکر کنید چند سال بعد یک بازی با تکنولوِزی خفن برای سخت افزار کنسول های نسل بعد بیاد. مثلا شما جدای از بازی کردن مثل وی یا نتال تصمیم میگیرید شمشیرتون تغییر شکل بده یا اتشی بشه یا هر شکلی که میخواید باهاش بسازید یا مثلا به شکل ققنوس دربیاد(یا هر حیوانی که میخواید)و بازی انجام بده.(که چندان دور از انتظار نیست) masud 722-11-2009, 11:59 AMبازی ها دیگه جذابیت قدیم رو ندارن با اینکه پیشرفت های زیادی در گرافیک و غیره کردن 3Dmajid22-11-2009, 01:33 PMبازی ها دیگه جذابیت قدیم رو ندارن با اینکه پیشرفت های زیادی در گرافیک و غیره کردن منم موافقم ... بازی های جدید داستان ضعیفی دارن و همین باعث میشه زیاد آدمو به خودش جذب نکنه ... الان بیشتر به گرافیک بازی و طبیعی بودنش اهمیت میدن تا داستان بازی. Bs_panzer22-11-2009, 03:37 PMالان یه دو سالی میشه که همه بازی ها دارن درجا میزنن ! underworld22-11-2009, 04:18 PMبه نظرم اگه sam fisher اجازه بدن ما اینجا راجع به اینکه بازی مورد علاقه ما- که در حال حاضر توی بازار هست- در آینده نیاز به چه تغییراتی داشته باشه بحث کنیم هم خوبه مثلا فلان بازی کدوم ویژگی یا داستان رو داشته باشه توی سری بعد خوب میشه....دوستان نظرتون چیه؟...موافقین؟ S@nti@go_s&k22-11-2009, 07:11 PMمنم موافقم ... بازی های جدید داستان ضعیفی دارن و همین باعث میشه زیاد آدمو به خودش جذب نکنه ... الان بیشتر به گرافیک بازی و طبیعی بودنش اهمیت میدن تا داستان بازی. مثلا کدوم بازیها در قدیم داستانشون بهتر بوده نسبت به بازی های الان ؟ علتش میدونین چیه که این فکرو میکنین چون که قبلا سن وسال باعث میشد دیدت نسبت به بازی جور دیگه باشه در صورتی که یه نگاه گذرا به بازی ها کنی بازی ها بهتر شدن یه نمونه از بازی هایی که قبلا خوب کار کرد مافیا بود البته اونقدرم قدیمی نیست اما همون مافیا نمونه جدیدترش میاد که اینجور که گفتن خیلی بهتر از قبل هستش هم داستان هم گرافیک هم گیم پلی ولی در مورد حرفت کلی قبول دارم میتونه داستانا بهتر از این باشه برای مثال ac2 بازیه بزرگیه اما دیگه بعضی جاها از مسیر اصلی بازی دور میشه چون داستان نداشتن کشش بدن رفتن به بیراهه مثله یه سری مراحل فرعیش همونطور هم الان بازی هایی مثه اسپلینتر سل 3_4_5 واقعا بازیهای بزرگی هستن از نظر داستان الن ویک . کال آف 4 _5 _6 mgs و.............. به نظرم بیشتر روی جذاب تر کردن گیم پلی کار کنن هم خوبه مثه بتمن . پروتوتایپ و زیاد بودن بازی مثلا قبلا کال آف 2 رو هرچی میرفتی تموم نمیشد:دی الان کال آف 4_5_6 خیلی کمتر هستن نسبت به قبلیا یا ایول 4 (لیون) خیلی خیلی طولانی تر بود نسبت به 5 کریس don mohsen22-11-2009, 09:34 PMبه نظر من بزرگ ترين مشكل بازي ها سياسي شدن و ضربه زدن به فرهنگ هاي مختلفه...ديگه كدوم شركت مياد با توجه به علايق مردم بازي ميسازن؟الان همهي شركت ها فكر پول دراوردن هستند.فرق نميكنه كه تو بازي چي بذارن.در ضمن كل بازي ها به گرافيك و مثل اون وابسته نيستند.به قول معلما اين بازي هاي امروزي رفع تكليفه!اصلا مثل قبل با عشق يك بازي رو نميساختند.اگه خودم بودم يك بازي ميساختم كه گرافيك و داستان و گيم پلي و...(رو كه همه بايد عالي بسازند!)توجه خاصي ميكردم و جدا از اينها يك بازي مي ساختم كه نه تنها باعث جدايي مردم جهان بشه بلكه باعث متحد شدن اونا بشه.بازي بايد به طوري جذاب مشكل هاي الان رو بگه كه الان شده فقط اينده چي ميشه!اگه ادم فضاييها بيان چي ميشه اگه زامبي ها بيان چي ميشه!و واقعا كمتر بازي(با تاكيد ميگم!)پيدا ميشه كه مشكلات مردم و چيزهايي كه مردم در حال حاضر نياز دارن رو بگه!كه الان شده همه پر از احتمالات و خشونت و كثيفي... و بايد با كمال تاسف يگم طوري كه اين جامعه بازي سازي پيش ميره راهش به تركستان است و بس! CATALONIA22-11-2009, 10:24 PMبه نظر من چون شرکت های بازیسازی زیاد شدن به جای اینکه کیفیت بازی ها بره بالاتر اومده پایین تر و هیچ کدوم از شرکت ها نمیان با هم یه بازی عالی بسازن و سعی میکنن بازی های متوسط رو به بالا خودشون بسازن به طوریکه تو این چند ساله بازی های خوبی هم که به بازار اومده یه قسمتش ایراد داشته و هیچ بازی نبوده که انتظارات گیمر ها رو صد در صد بر طرف کنه SHADEL23-11-2009, 03:37 AMمن اگه بازی ساز بودم جنگ ایران عراق رو مثل cod 6 میساختم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]
-
گوناگون
پربازدیدترینها