تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816442084




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه‌
رئيس جمهوري امشب با دانشجويان گفت و گو مي كند

خبرگزاري فارس: گروهي از دانشجويان دانشگاههاي مختلف تهران امشب با رئيس جمهوري ديدار مي كنند.

به گزارش فارس، در ادامه سلسله ديدارهاي رئيس جمهوري با دانشجويان، امشب دكتر احمدي نژاد با تعدادي از دانشجويان به گفت و گو خواهد نشست.

دكتر حداد عادل: رئيس فراكسيون اصولگرايان نمي‌شوم‌

غلامعلي حداد عادل نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر احتمال پذيرش رياست فراكسيون اصولگرايان مجلس هشتم، گفت: قصد ندارم رئيس فراكسيون اصولگرايان شوم.

به گزارش ايرنا، حداد عادل در حاشيه جلسه علني روز يكشنبه مجلس به خبرنگاران گفت: در كميسيون فرهنگي مجلس نيز به عنوان عضو اين كميسيون كمك خواهم كرد.

وي در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران در خصوص موضوعات مختلف اظهار داشت: فعلا درباره هيچ موضوعي اظهارنظر نمي‌كنم.

‌اداي احترام وزير شهرداري‌هاي عراق به مقام شامخ امام (ره)

وزير شهرداري‌ها و امور عمراني عراق ديروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با نثار گل، به مقام شامخ بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران اداي احترام كرد.

وزير شهرداري‌ها و امور عمراني عراق پس از اداي احترام، بر مزار امام راحل حضور يافت و فاتحه خواند. وزير شهرداري‌ها و امور عمراني عراق روز شنبه در راس هياتي بلندپايه وارد تهران شده است.

ديدار فرمانده كل سپاه با رييس مجلس‌

سردار سرلشگر جعفري فرمانده كل سپاه به همراه معاون هماهنگ‌كننده و جمعي از معاونان ستاد فرماندهي كل سپاه با دكتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌و‌گو كردند.

به گزارش اداره اخبار و رسانه هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار دكتر لاريجاني با اشاره به جايگاه والاي سپاه در عرصه هاي مختلف، نقش ممتاز پاسداران و بسيجيان در حراست از دستاوردهاي انقلاب را بي‌بديل دانست.

فرمانده سپاه نيز آغاز به كار مجلس هشتم و انتخاب دكتر علي لاريجاني به رياست مجلس را به وي تبريك گفت.

مديران فعال و پيگير جايگزين مديران ضعيف مي‌شوند

سرپرست وزارت كشور گفت: به دنبال بررسي‌ها و ارزيابي‌ها و كارشناسي‌هاي انجام شده از سوي وزارت كشور، مديران فعال، با انگيزه و پيگير جايگزين مديران ضعيف و كم اثر در سطوح استاني مي‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت،‌ سيد مهدي هاشمي در گفتگو با ايرنا، افزود: در دور اول سفرهاي استاني رئيس جمهوري، فرصت كار عالمانه،‌ شجاعانه، خستگي‌ناپذير و تلاش جهادگرانه براي استانداران و فرمانداران و همچنين مديران كل دستگاههاي مختلف اجرايي در سراسر كشور فراهم شد.

سرپرست وزارت كشور در عين حال تاكيد كرد: عملكرد مديران استاني و ميزان موفقيت آنها در اجرا، پيگيري و نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌هاي مصوب سفرهاي استاني دولت، با دقت و جديت مورد بررسي قرار گرفته است و كساني كه امتياز لازم براي ادامه خدمت را كسب نكرده‌اند،‌ جاي خود را به افراد كارآمد و فعالتر خواهند داد.

وي همچنين اظهار داشت: كار بررسي عملكرد استانداران و مديران استاني در وزارت كشور بزودي نهايي خواهد شد.

قدرداني ژاپن از تلاشهاي ايران براي آزادي

نوبوتاكا حاچيمورا، دبير و سخنگوي دولت ژاپن از تلاشهاي مصرانه جمهوري اسلامي ايران براي آزادي ساتوشي ناكامورا، دانشجوي ژاپني از دست اشرار قاچاقچي قدرداني كرد.

به گزارش تلويزيون سراسري ژاپن ان.اچ.كي، ماچيمورا پس از ديدار با ياسوئو فوكودا، نخست وزير ژاپن و ايتسونوري اونودرا، معاون ارشد وزارت امور خارجه ژاپن كه يكشنبه شب عازم ايران شد، در گفتگو با خبرنگاران اين مطلب را بيان كرد.به گزارش ايرنا هدف از سفر انودرا به ايران تحويل گرفتن دانشجوي ژاپني است كه اخيراً با تلاش مسئولان ايراني از دست اشرار قاچاقچي آزاد شد.ساتوشي ناكامورا، دانشجوي ژاپني كه در ماه اكتبر سال گذشته ميلادي (2007) در جنوب شرقي ايران توسط قاچاقچيان مسلح ربوده شده بود، روز شنبه آزاد شد.

ماساهيكو كومورا، وزير امور خارجه ژاپن نيز روز گذشته با صدور بيانيه‌اي از تلاشهاي ايران براي آزادي دانشجوي ژاپني قدرداني كرد.

تاكيد داودي بر نقش ايران و قطر در گسترش همكاري‌هاي منطقه‌اي‌

معاون اول رئيس جمهوري با تأكيد بر ضرورت افزايش همكاري ميان كشورهاي اسلامي، تصريح كرد: امروز جمهوري اسلامي ايران و قطر نقشي مؤثر در توسعه همكاري‌هاي منطقه‌اي دارند.

به گزارش ايرنا، دكتر پرويز داودي عصر ديروز در ديدار وزير دارايي قطر، همكاري‌هاي دوجانبه را زمينه‌ساز تحقق رفاه بيشتر ملت‌هاي ايران و قطر برشمرد و گفت: عرصه‌هاي مشترك فراواني براي افزايش و گسترش روزافزون مناسبات دو كشور وجود دارد.‌

وزير دارايي قطر نيز در اين ديدار تاكيد كرد: تقويت و توسعه روابط با جمهوري اسلامي ايران از اهميت فراواني براي قطر برخوردار است.

برپايي جشن ستارگان دانشگاه صنعتي شريف‌

پنجمين دوره جشن ستارگان دانشگاه صنعتي شريف پس فردا در سالن جابربن‌حيان اين دانشگاه برگزار مي‌شود.‌

در اين مراسم رئيس دانشگاه از 190 نفر دانشجوي تلاشگر اين دانشگاه در سال 86 شامل نفرات اول تا 50 آزمون سراسري، دانش‌آموزان مدال‌آور المپيادي، مدال‌آوران رتبه‌هاي نخست و دارندگان طلا، نقره و برنز مسابقات جهاني، المپيادهاي دانشجويي و دارندگان مقام‌هاي اول سي‌ويكمين دوره مسابقات رياضي دانشجويي، دانشجويان نمونه، برگزيدگان جشنواره جوان خوارزمي و مسابقات جهاني برنامه‌نويسي دانشجويي‌ACM ، برگزيدگان مسابقه خودرو الكتريكي، تيم شبيه‌سازي ربات امدادگر، برگزيدگان مسابقات ملي طراحي و ساخت خودرو الكتريكي و هواپيماي بدون سرنشين، قدرداني و لوح سپاس و هداياي ويژه‌اي به آنان اهداء خواهد شد.‌

‌سفر به اماكن مقدسه سوريه با كاروان‌هاي مجاز

سازمان حج و زيارت از مشتاقان زيارت اماكن مقدس كشور سوريه خواست تا با كاروان‌هاي مجاز به اين سفر معنوي بروند.‌

به گزارش روابط عمومي سازمان حج و زيارت، با نزديك شدن فصل تابستان و افزايش مشتاقان اين سفر زيارتي، همه روزه تعداد زيادي از هموطنان كه با گروه‌هاي غيرمجاز سفر كرده و با مشكلات عديده‌اي مواجه شده‌اند به دفتر نمايندگي سازمان در دمشق مراجعه كرده و درخواست مساعدت مي‌كنند.‌




 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 270]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن