تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور بيش از 100 آتش نشان نخستين مانور مهار آتش مخازن سوخت در بندر انزلي اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور بيش از 100 آتش نشان نخستين مانور مهار آتش مخازن سوخت در بندر انزلي اجرا شد
خبرگزاري فارس: نخستين مانور مهار آتش در مخازن سوخت و جلوگيري از گسترش آن به شناورهاي دريايي و نفتكش‌ها در بنادر شمال كشور با حضور بيش از 100 آتش نشان امروز در بندر انزلي اجرا شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از انزلي، فرمانده اطفاي حريق اداره كل بنادر و دريانوردي گيلان اظهار داشت: در اين مانور يك روزه بيش از 100 نفر آتش نشانان بنادر و دريانوردي، سازمان آتش نشاني بندر انزلي، آتش نشاني منطقه آزاد تجاري و نيروي دريايي منطقه چهارم در مدت 8 ساعت توان عملياتي خود را آزمودند.
محمد شيروان دهي افزود: نيروهاي آتش نشان توان عملياتي خود را براي مقابله و مهار حريق مخازن سوختي در حال انفجار و پيشگيري از گسترش آن به اسكله‌هاي تخليه و بارگيري سوخت، شناورها و كشتي هاي حامل فرآورده هاي نفتي به اجرا گذاشتند.
وي همچنين تبادل تجربه بين نسل جوان و كارشناسان و افزايش سرعت عمل و هماهنگي عملياتي بين نيروهاي آتش نشان منطقه و در نتيجه كاهش زمان رسيدن به محل حريق و اطفاي آن را از موارد ديگر اين تمرين عنوان كرد.
سالانه يك هزار فروند كشتي حامل فرآورده هاي نفتي در درياي خزر تردد و بيش از يك صد هزار دستگاه كاميون حامل مواد سوختي از بنادر شمال كشور تخليه و بارگيري مي شود.
انتهاي پيام/ص
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن