تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816370007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول ثبت نام سازمان آموزش و پرورش تهران:دريافت شهريه كلاس‌هاي فوق برنامه در هنگام ثبت نام غير قانوني است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مسئول ثبت نام سازمان آموزش و پرورش تهران:دريافت شهريه كلاس‌هاي فوق برنامه در هنگام ثبت نام غير قانوني است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ مسئول ثبت نام سازمان آموزش و پرورش تهران گفت: دريافت شهريه كلاس‌هاي فوق برنامه در هنگام ثبت نام غير قانوني است.
به گزارش خبرنگار موج، اصغري مسئول ثبت نام سازمان آموزش و پرورش تهران در نشست خبري امروز در ساختمان سازمان آموزش و پرورش تهران ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: مدارس تهران، براساس قانون حق دريافت هزينه‌اي به عنوان شهريه كلاس هاي فوق برنامه در زمان ثبت نام را ندارند، حضور در كلاس هاي فوق برنامه اختياري است و نبايد به اجبار مبلغي دريافت شود.
وي تصريح كرد: در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس كشور، تنها هزينه‌اي كه دريافت مي‌شود، هزينه كتاب و بيمه دانش‌آموزان است، در مدارس غيرانتفاعي نيز رعايت شهريه مصوب شده كاملاً اجباري است.
وي ابراز داشت: ثبت نام در تهران امر مهمي است كه گريبان‌گير تمامي خانواده‌ها است، ما در تهران يك ميليون 200 هزار دانش‌آموز و 120 هزار معلم داريم و با وجود ارگانهاي مختلف و اقشار مختلف مردم در تهران، تصميم گيري بسيار سخت است.
وي افزود: براي انجام بهتر ثبت نام در سال جاري، نمايندگاني از سازمان بازرسي كل كشور از بيست مهر ماه تا اوايل آبان ماه بر كار ثبت نام آموزش و پرورش نظارت دارد.
اصغري گفت: همچنين ديوان محاسبات نيز بر دريافت وجوه مختلف در مدارس نظارت خواهد داشت، علاوه برآن نمايندگاني از وزارت آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش تهران حضور خواهند داشت تا امر ثبت نام بدون هيچ كاستي صورت گيرد.
وي اظهار داشت: سال‌هاي گذشته علت اصلي موفقيت در ثبت نام آموزش و پرورش، به دليل واريز به موقع سرانه‌هاي دانش‌آموزي و همكاري مناسب مديران مدارس تهران بوده است، در سال گذشته آموزش و پرورش تهران تنها يك مدير متخلف و دو مدير لغو ابلاغيه داشته است كه اين مي تواند آمار خوبي براي سال گذشته باشد.
وي تصريح كرد: سازمان بازرسي كل كشورهرساله در شهر تهران گزارشي مفصل در خصوص وضعيت ثبت و نام‌ها و تخلفاتي كه در اين مورد صورت مي‌گرفت آماده مي‌كرد، خوشخبتانه در گزارش سال گذشته اين سازمان اعلام كرده بود كه در هنگام ثبت نام پولي از مردم دريافت نشده است.
وي ابراز داشت: در شهر تهران، 21 نوع مدرسه وجود دارد كه شرايط ثبت نام متفاوتي دارد، هدف ما در برنامه ثبت نام جلب رضايت مردم، رفع نگراني و كاهش اضطراب از خانواده‌ها است.
وي افزود: در سال جاري نيز محدوده بندي در مدارس همچنان پابرچا است، و ما به مردم توصيه مي كنيم تا فرزندان خود را در نزديكي محل سكونت خود ثبت نام كنند، والديني كه محل كار آنها در محدوده مدرسه‌اي است نيزمي توانند با استفاده از تحصيلات در نظر گرفته شده فرزندان خود را در آن مدرسه ثبت نام كنند، همچنين كاركنان آموزش و پرورش نيز مي توانند از چنين تحصيلاتي نهايت استفاده را كنند.
مسئول ثبت نام سازمان آموزش و پرورش تهران گفت: ثبت نام در مدارس شهر تهران در تمامي پايه‌ها، از دهم تيرماه در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 12ظهر انجام خواهد شد و ثبت نام در ساعتي خارج از زمان مشخص شده تخلف به حساب خواهد آمد.
وي اظهار داشت: هيچ مدرسه‌اي نمي تواند بدون در نظر گرفتن ضوابطي كه در آيين‌نامه ضوابط مدارس قيد شده است، به دليل وضعيت نامناسب درسي و يا معدل پايين دانش‌آموز خود را اخراج كند.
وي تصريح كرد: مدارس غيرانتفاعي نيز نمي توانند به دليل كمبود معدل دانش‌آموز خود را اخراج كنند، مدارس غيرانتفاعي بر طبق آيين 201شوراي عالي آموزش و پرورش مي‌توانند دانش‌آموزان مدارس ابتدايي با معدل كمتر از 16، مدارس راهنمايي با معدل كمتر از 15 و دانش‌آموزان دبيرستان با معدل كمتر از 14 را ثبت نام نكنند.
وي ابراز داشت: همچنين مديران مدرسه حق ندارند دانش‌آموزان مردودي و تجديدي خود را اخراج و يا مانع ثبت نام آنها شود، و بايد تا پايان امتحانات جبراني جاي آنها را در مدرسه خالي نگه دارد.
وي افزود: مدارس شهر تهران، حق فروش لوازم در هنگام ثبت نام و يا معرفي مكاني براي خريد لوازم را به دانش‌آموز ندارد، قانون پوشيدن لباس فرم براي دختران همچنان ادامه دارد.
اصغري در پايان گفت: سرانه دانش‌آموزي در روزهاي آتي و تا قبل از شروع ثبت نام دانش‌آموزان به حساب مدارس واريز خواهد شد، اين سرانه به ازاي هر دانش‌آموز 4 هزار تومان است، رقم واقعي سرانه بستگي به اعتباري دارد كه در نظر گرفته مي‌شود اين رقم ممكن است به 25 تا 30 هزار تومان نيز برسد.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن