تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت نام دانش آموزان از 10 تير


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ثبت نام دانش آموزان از 10 تير
حسين اصغري امروز در يك نشست خبري در جمع خبرنگاران افزود : دريافت هر گونه وجهه از اولياي دانش آموزان در زمان ثبت نام يا دريافت كارنامه در مدارس دولتي حتي براي امور فوق برنامه ممنوع است و با مديران متخلف برخورد خواهد شد.

وي ادامه داد:ثبت نام فقط در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 12انجام ميشود و ثبت نام خارج از اين زمان تخلف محسوب خواهد شد.

رئيس ستاد ثبت نام مدارس شهر تهران افزود: بر اساس دستور العمل ثبت نام در سال تحصيلي 88-87 در زمان ثبت نام فقط مبلغي بابت بيمه دانش آموز و كتاب دريافت مي شود و گرفتن تعهد پرداخت هزينه از والدين براي ثبت نام در كلاسهاي فوق برنامه نيز ممنوع است.

حسين اصغري با تاكيد بر اين كه ثبت نام در مدارس دولتي فقط بر مبناي محدوده جغرافيايي صورت مي گيرد، گفت : ممانعت از ثبت نام و اخراج دانش آموز در مدارس دولتي به دليل پايين بودن معدل ،تجديدي و يا مردودي به غير از مواردي كه در ايين نامه 76 مدارس قيد شده است ممنوع است و مسئولان مدارس موظفند بخشي از ظرفيت پذيرش را براي اينگونه دانش اموزان تا شهريور ماه حفظ كنند.

رئيس ستاد ثبت نام مدارس شهر تهران تاكيد كرد : فروش البسه ، مانتو و لوازم التحرير در مدارس دولتي و غير دولتي ممنوع است و با مسئولان مدارسي كه دانش آموزان را براي خريد البسه به توليديهاي خاصي معرفي ميكنند نيز برخورد خواهد شد .

رئيس ستاد ثبت نام مدارس شهر تهران همچنين تاكيد كرد : ثبت نام در پايه اول در مدارس دولتي منو ط بر شركت در دوره پيش دبستاني نيست .

اصغري همچنين يادآور شد : دارا بودن كارت ملي براي دانش آموزان بالاي 16 سال در زمان ثبت نام الزامي نيست و با كارنامه قبولي سال گذشته نيز امكان پذير است .

وي اضافه كرد : ثبت نام دانش آموزان پايه اول دبستان با ارائه اصل و كپي شناسنامه و شناسنامه سلامت دانش اموز و دانش اموزان ميان پايه بدون حضور ولي و با كارنامه قبولي سال گذشته ميسر است .

وي تصريح كرد : ثبت نام دانش آموزان پايه اول راهنمايي و دبيرستان نيز با ارائه كارنامه قبولي سال گذشته و بر اساس شماره كد ملي درج شده در شناسنامه صورت مي گيرد.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 384]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن