تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش 120 مركز دانشگاهي علمي كاربردي جديد در سال تحصيلي آينده


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: افزايش 120 مركز دانشگاهي علمي كاربردي جديد در سال تحصيلي آينده
مدير كل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمي كاربردي از افزايش 120 مركز دانشگاهي علمي كاربردي جديد در سال تحصيلي آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: اين مراكز عمدتاً در مناطق محروم كشور ايجاد خواهند شد.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از خرم آباد، جشن فارغ التحصيلي 964 دانش آموخته 33 رشته كارداني و كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي واحد لرستان امروز در خرم آباد برگزار شد.

دكتر سيد محسن احمدي نژاد، مدير كل امور دانش آموختگان دانشگاه جامع علمي كاربردي كشور، در اين مراسم گفت: بيش از 600 هزار دانشجو در 460 مركز اين دانشگاه در كشور مشغول به تحصيل هستند.

وي در ادامه از افزايش 120 مركز دانشگاهي علمي كاربردي جديد در سال تحصيلي آينده خبر داد و خاطرنشان كرد: اين مراكز عمدتاً در مناطق محروم كشور ايجاد خواهند شد.

احمدي نژاد اظهار داشت: براي خروج از بن بست ادامه تحصيل فارغ التحصيلان اين دانشگاه، 15 رشته تحصيلي در مقطع كارشناسي ارشد ايجاد شده و طراحي رشته هاي علمي كاربردي در مقطع دكتري نيز در دست اقدام است.

وي با بيان اينكه هدف اين دانشگاه، تربيت دانش آموخته كارآفرين است، تصريح كرد: فارغ التحصيلان اين دانشگاه با توجه به نيازسنجي هاي صورت گرفته با نياز بازار كار، پس از فارغ التحصيلي نه به عنوان افراد جوياي كار بلكه به عنوان افراد كارآفرين وارد عرصه اشتغال زايي مي شوند.

نماينده ولي فقيه در استان لرستان نيز در اين جلسه با بيان اينكه فارغ التحصيلي به معناي فارغ شدن از ادامه كسب علم و دانش نيست، گفت: جوانان جوياي علم ايران اسلامي با برخورداري از سرمايه ايمان و انديشه و به عنوان چهره برتر در سطح بين الملل، مورد اعتماد مسئولان براي انجام كارهاي بزرگ هستند.

حجت الاسلام احمد مير عمادي تاكيد كرد: در آئين اسلام، دانش در راس همه امور و ريشه تمام فضيلت ها مي باشد و ملاك برتري انسان ها نسبت به يكديگر است.

وي با بيان اينكه در جامعه اي كه عالمان و انديشمندان ميدان دار نباشند آن جامعه خراب است، تصريح كرد: نسل جوان ما نسل پاك و با نشاطي است كه در سايه علم بر بال ملائك قدم گذاشته است.

همچنين رئيس دانشگاه علمي كاربردي استان لرستان نيز در ادامه از اشتغال به تحصيل 5000 دانشجو در 70 رشته تحصيلي مقاطع كارداني و كارشناسي در 10 مركز دانشگاهي لرستان خبر داد و گفت: دانشگاه علمي و كاربردي به عنوان يك دانشگاه تقاضا محور، بخش قابل توجهي از تقاضاي سازمان ها جهت ايجاد رشته هاي مورد نياز را پ‍اسخگو بوده است.

مهندس بهرئي ارتقاي كيفي دانشگاه جامع علمي كاربردي را با توجه به فرامين مقام معظم رهبري، به عنوان اولويت اصلي اين دانشگاه در سال 87 ذكر كرد و افزود: هر مركز دانشگاهي كه نتوانند در اين راستا گام بردارد از پذيرش دانشجو محروم خواهد شد.

لازم به ذكر است در اين مراسم كه با حضور حجت الاسلام احمد ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در استان، دكتر رضا رحيمي نسب، نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان استاني و استادان و دانشجويان اين دانشگاه برگزار شد، از 147 دانشجوي فارغ التحصيل برتر اين دانشگاه نيز با اهداي جوايزي تقدير به عمل آمد./انتهاي پيام/
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن