تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي ۲۶ خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي ۲۶ خرداد


دور دنيا- از اين پس دولت انگليس به منظور حمايت از مرداني كه به تازگي پدر مي‌شوند به آنها بسته‌هاي آموزشي ارائه مي‌كند تا بتوانند فرزندان خود را بهتر پرورش دهند.

بسته‌هاي آموزشي براي پدرهاي جوان

منچستر: اين بسته‌ها شامل نحوه غذا دادن، حمام كردن و تعويض لباس نوزاد است. همچنين كلاس‌هاي آموزشي متعددي هم براي پدران جوان در نظر گرفته شده است تا آنها هرچه بيشتر با اصول بچه‌داري آشنا شوند.

حاميان اين طرح مي‌گويند: مردان بايد در رسيدگي به امور فرزند خود مشاركت داشته باشند. به گفته آنها آن دسته از پدراني كه از آغازتولد به نگهداري از كودك كمك مي‌كنند، تاثير مثبتي بر سلامتي رواني بچه‌هاي خود بر جاي مي‌گذارند و اين كودكان نسبت به سايرين موفق‌تر خواهند بود.

مورچه‌ و خانه در آتش

ورشو: مردي كه از دست مورچه‌هايي كه خانه‌اش را پاتوق خود كرده بودند به شدت كلافه شده بود، خانه خود را به آتش كشيد.

اين مرد براي خلاص شدن از شر مورچه‌ها، سم بسيار قوي خريداري كرد و آن را در چاه فاضلاب ريخت اما باز هم مورچه‌ها آزادانه در خانه او تردد مي كردند و اين مرد كه ديگر نمي‌توانست اين شرايط را تحمل كند، با روشن كردن كبريت و پرتاب آن به داخل چاه فاضلاب كه مملو از سم آتش‌زا بود خانه‌اش را به همراه مورچه‌ها منفجر كرد.

سلام بي سلام

ليدز: تازه‌ترين تحقيقات نشان مي‌دهد كه جوانان انگليسي رفته رفته به سلام كردن حين استفاده از تلفن بي‌علاقه‌تر مي‌شوند. در واقع 40 درصد از جوانان هنگام پاسخ دادن به تلفن به جاي سلام از عبارت‌هاي ديگر استفاده مي‌كنند.

عروسي با عينك دودي

سيدني: زني كه شب قبل از عروسي خود بوكس‌بازي كرده بود ناچار شد در مراسم عروسي‌اش با عينك دودي حاضر شود.

اين زن ۵۰ ساله شب قبل از عروسي، دستكش‌هاي بوكسش را به دست كرد و با دوست خود مسابقه داد اما اين عروس خشن در مسابقه شكست خورد و ضربه‌ مشت محكمي كه پاي چشمش خورده بود او را ناچار كرد در مراسم عروسي‌اش عينك آفتابي بزند.

راننده عجول

برلين: عجله در رانندگي براي دومين بار دردسر بزرگي براي يك راننده به وجود آورد. اين مرد 15 سال پيش در حالي كه با سرعت خيلي زياد رانندگي مي‌كرد تصادف كرد و همسرش در اين تصادف كشته شد.

او پس از مدتي بازداشت آزاد شد اما اكنون دوباره با يك نوجوان تصادف كرده است و اين بار دادگاه قصد دارد او را به چند سال حبس محكوم كند.

عمليات ويژه براي ۱۰ پوند

لندن: پسر بچه‌اي كه يك گيره كاغذ آهنربايي ۱۰ پوندي سرقت كرده بود با عمليات ويژه پليس كه ۵۰ مامور در آن شركت داشتند، دستگير شد. اين ماجرا زماني اتفاق افتاد كه يك زن اين پسر ۱۲ ساله را در حال سرقت مشاهده كرد و با پليس تماس گرفت.

پس از تماس اين زن ۵۰ مامور پليس روانه محل شدند و پس از دستگيري پسر بچه به او دستبند زدند. مادر اين سارق به رسانه‌ها گفت: تعجب مي‌كنم كه براي چنين موضوع ساده‌اي، اين تعداد از ماموران وارد عمل شده‌اند.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه سال گذشته سارقان به خانه من دستبرد زدند و حتي نصف اين تعداد از ماموران هم براي رسيدگي به ماجرا در محل حاضر نشدند.

پليس در تشريح اين ماجرا گفت: با توجه به اينكه جمعيت زيادي اطراف اين بچه جمع شده بود، به ماموران بيشتري نياز بود تا امكان كنترل جمعيت وجود داشته باشد.

تاريخ درج: 26 خرداد 1387 ساعت 20:06 تاريخ تاييد: 26 خرداد 1387 ساعت 23:21 تاريخ به روز رساني: 26 خرداد 1387 ساعت 23:21
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن