تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

التهاب در دانشگاه زنجان؛ دانشجويان دانشگاه را تعطيل كردند؛ درخواست بركناري رياست و معاون دانشگاه


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: التهاب در دانشگاه زنجان؛ دانشجويان دانشگاه را تعطيل كردند؛ درخواست بركناري رياست و معاون دانشگاه
خبرگزاري انتخاب : گفته مي شود دانشجويان دانشگاه زنجان طي برنامه اي از پيش طراحي شده نقشه معاونت دانشجويي اين دانشگاه براي تجاوز به يكي از دختران دانشجو را فاش ساختند. وي كه از اساتيد گروه زبان و ادبيات فارسي دانشگاه زنجان و معاون دانشجويي دانشگاه زنجان مي باشد قصد داشت با تهديد يكي از دانشجويان دختر وي را مجبور به ارتباط جنسي نمايد.


شنيده هاي خبرنگار انتخاب از منابع دانشجويي حاكي از آن است كه از ساعت 19 روز شنبه دانشجويان دانشگاه زنجان در پي آنچه «افشاي فساد اخلاقي يكي از مسئولين اين دانشگاه» خواندند، تحصن كردند.

به دنبال طرح اين مسئله اين مساله و تهديدات معاون دانشجويي دانشگاه زنجان، بيش از 3000 نفر از دانشجويان شب گذشته تجمع كرده و خواستار استعفاي دكتر مددي معاونت دانشجويي، و دكتر نداف، رئيس دانشگاه زنجان شدند. در اين تجمع كه تا پاسي از شب نيز ادادمه داشت دانشجويان دختر و پسر دانشگاه زنجان به محض حاضر شدن رياست دانشگاه در جمع دانشجويان يكصدا استعفاي كادر رياست دانشگاه را خواستار شدند.

شايان ذكر است، از دو روز گذشته دانشگاه زنجان تعطيل و امتحانات لغو شده است.

شب شنبه نيز درگيري ميان دانشجويان تجمع كننده با مسئولان دانشگاه بالا گرفت.

در اين درگيري كه بين دانشجويان معترض و رييس دانشگاه صورت گرفت دكتر نداف رييس دانشگاه مجروح و زخمي شد.

از صبح يكشنبه هم اين تحصن مجدد آغاز شد كه دانشجويان پس از حركت به سوي سازمان مركزي دانشگاه، در ساختمان ورزش دانشگاه زنجان تجمع كرده اند.

برخي منابع آگاه بسته شدن جاده تبريز –زنجان را از سوي دانشجويان تاييد كرده اند و اظهار داشتند كه دانشجويان مانع عبور و مرور سرويس ها به داخل محوطه دانشگاه شده اند.

دانشجويان همچنين خواستار عزل هيئت رييسه و بركناري رييس دانشگاه همچنين معاون دانشجويي فرهنگي و رييس كميته انظباطي به طور مشخص شده اند.

اين نخستين باري نيست كه اين مشكلات و به ويژه مسائل اخلاقي در اين دانشگاه ايجاد مشكل كرده است. همچنين پيش از اين در دانشگاه سهند تبريز اتفاق مشابهي رخ داده بود.

معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه زنجان در گفت و گو با برنا، ضمن تكذيب علت تحصن دانشجويان كه در اعتراض به مشكلات اخلاقي و فضاي مسموم فرهنگي دانشگاه زنجان رخ داده، گفت: روابط عمومي دانشگاه بايد پاسخگو باشد و من در حدي نيستم كه به اين نوع سوالات جواب دهم.[!]

دكتر مددي همچنين گفت: دانشگاه از دو روز گذشته تعطيل و امتحانات لغو شده است.

به دنبال تحصن دانشجويان دانشگاه زنجان و تعطيلي دو روزه اين دانشگاه هنوز رييس و مسئولان اين دانشگاه نسبت به وقوع تحصن و تجمع دانشجويان ابراز بي اطلاعي مي كنند.

در پي اين حوادث دفتر تحكيم وحدت با صدور اطلاعيه ضمن برشمردن حوادث مشابه در دانشگاههاي كشور اعلام نمود: «از آنجائيكه وزير علوم با تكيه بر پاسخگو بودن نسبت به اعمال مسئولين دانشگاهها اقدام به انتصابي نمودن روئساي دانشگاهها و معاونين آنها كرده است، بر اين اساس اكنون بايد پاسخگوي اين اعمال ننگين باشد كه تنها در دولت نهم شاهد آن هستيم و بايد ضمن معذرت خواهي از جامعه دانشگاهي هر چه سريعتر استعفا دهد.»
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن