تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812911057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون امور اجتماعي بنياد شهيد كردستان: ترويج فرهنگ شهادت و ايثار براي نسل امروز امري لازم و ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون امور اجتماعي بنياد شهيد كردستان: ترويج فرهنگ شهادت و ايثار براي نسل امروز امري لازم و ضروري است
خبرگزاري فارس: معاون امور اجتماعي بنياد شهيد استان كردستان ترويج فرهنگ شهادت و ايثار را براي جوانان نسل امروز امري لازم و ضروري دانست.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، غلامرضا ترابيان عصر امروز در آيين تجليل از ايثارگران و خانواده آنها در اداره كل راه و ترابري كردستان، گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يكي از اساسي‌ترين اقدامات از سوي مسئولان براي حفظ كشور است.
وي تجليل از شهدا، ايثارگران و آزادگان و خانواده آنها را از سوي مسئولان در ادارات دولتي حركتي ارزنده براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بيان كرد.
معاون امور اجتماعي بنياد شهيد كردستان، تجليل و تكريم از جايگاه شهادت، شهيد و خانواده شهيد را از اساسي‌ترين اقدامات بنياد شهيد اعلام كرد.
وي، شهادت و نترسيدن از مرگ را منشا تحولات عظيم در جامعه دانست و ترويج اين فرهنگ اساسي را مهم و ضروري خواند.
مدير كل راه و ترابري استان كردستان نيز در اين مراسم، گفت: تجليل از جايگاه والاي ايثارگران و خانواده آنها امري موثر در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
صادق وجدي افزود: يكي از اساسي‌ترين عوامل توسعه و پيشرفت دستگاه‌هاي اجرايي، توجه به جايگاه والاي انسان‌هاي فعال در آن دستگاه است.
وي آسايش و امنيت امروز را مرهون خون شهيدان و ايثارگري‌هاي خانواده آنها بيان كرد و افزود: كليه مسئولان و آحاد جامعه بايد براي حفظ عزت و جايگاه خانواده‌هاي ايثارگران در همه زمينه‌ها اقدام كنند.
در اين جلسه از 15نفر از كاركنان اداره كل راه و ترابري استان كه از خانواده معظم شهدا و ايثارگران و آزادگان بودند تجليل شد.
انتهاي پيام/ك
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن