تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي كوتاه از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي كوتاه از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***راديو تهران*

*آلودگي مواد غذايي در بحث روز

بحث روز راديو تهران پايداري مواد آلاينده عالي و سموم آفت كش در محصولات كشاورزي را مورد بررسي قرار مي‌دهد. به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، بحث روز از ساعت ‌١٣:30 به مدت يك ساعت با گويندگي فرهاد اسماعيلي به صورت زنده پخش مي‌شود.

**راديو گفت وگو*

*اطلس مخاطرات تهران

در سال‌هاي اخير، افزايش جمعيت، ساخت و سازهاي مهندسي و افزايش فعاليت‌هاي صنعتي افزون بر تخريب محيط زيست موجب اختلافات اساسي در محيط زيست شناختي و تعادل ديناميكي زمين شده كه پيامد آن را مي‌توان در تشديد رخداد پديده‌هاي زمين شناسي خطرزا مشاهده كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه ‌٢٨ خرداد ماه ساعت ‌١٩:30 بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

عملكرد مجلس هفتم در برنامه مناظره از مجموعه برنامه‌هاي راديو گفت و گو با حضور كارشناسان مسائل سياسي مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.

سردبير برنامه مناظره گفت: در اين برنامه با حضور احمد بزرگيان و محسن آرمين راهبردهاي مجلس هفتم در ابعاد گوناگون اقتصادي ، فرهنگي و .. بررسي مي شود.علاقمندان به اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه ‌٢٨ خرداد ماه ساعت ‌٢١ بر روي موج اف ام رديف ‌١٠٣/٩ مگاهرتز از شبكه راديويي گفت و گو بشنوند.

**راديو تجارت*

*« سوي توسعه» و ورود شركت هاي جديد به بورس

برنامه‌ي سوي توسعه از برنامه‌هاي زنده است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي‌شود .

اين برنامه روز دوشنبه بيست و هفتم خرداد ماه در ادامه برنامه قبلي شركت‌هايي كه قرار است وارد بورس شوند ، مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

در اين برنامه دكتر زرگاني‌نژاد كارشناس سازمان بورس و دكتر غلامحسين دواني عضو جامعه حسابداران رسمي كشور و پوريا نسب كارشناس بازار سرمايه حضور دارند. اين برنامه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي‌شود.

* " سرمايه فردا " و بانك و بيمه و بورس

برنامه‌ي سرمايه فردا در روز دوشنبه بيست و هفتم خرداد ماه با در ادامه برنامه‌هاي قبلي با موضوع بانك ، بيمه و آخرين تحولات بورس كشور ارائه مي‌شود.

در اين برنامه كه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:55پخش مي‌شود، سيد كاظم ملكوتي كارشناس بيمه‌هاي انرژي و حسيني مقدم كارشناس اصطلاحات بورس حضور دارند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه سرمايه فردا كاري از گروه دانش و تجارت است كه بصورت توليدي از راديو تجارت پخش مي‌شود.

***راديو سلامت*

*روزي از روزهاي تابستان عنوان برنامه‌اي است از گروه صبحگاهي راديو سلامت كه به مسايل و موضوعات روزهاي تابستان مي‌پردازد.

لعيا متين پارسا سردبير اين برنامه گفت: با شروع فصل تابستان بسياري از خانواده‌ها مدنظر دارند برنامه‌ريزي مناسبي براي اين فصل داشته باشند و ما با اين برنامه ضمن دادن اطلاعات آن‌ها در انجام اين كار ياري مي‌دهيم. وي در مورد موضوعات برنامه گفت: ما در اين برنامه به‌طور كامل به موضوعات: دريا، كرم ضدآفتاب، شست‌وشوي ميوه و سبزيجات، نگه‌داري غذا در فصل تابستان، بستني و لواشك، سف، سونا و استخر، فالوده، آب طالبي، پيك‌نيك و ساندويج و نوشابه مي‌پردازيم. اين برنامه از اول تير ماه روزهاي جمعه ساعت ‌٩ تا ‌١٠ صبح پخش مي‌شود.

*نقد طرح خدمت پزشكان در راديو سلامت

نقد سلامت عنوان برنامه‌اي است از گروه عصرگاهي راديو سلامت كه به نقد علمكرد سازمان‌ها و نهادهاي مرتبط با نظام سلامت مي‌پردازد.

اين برنامه روز دوشنبه با حضور دكتر رسولي كارشناس وزارت بهداشت به موضوع مشكلات طرح خدمت فارغ‌التحصيلان رشته پزشكي و پيراپزشكي مي‌پردازد. اين برنامه روزهاي دوشنبه ساعت ‌١٥ پخش مي‌شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن