تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821076379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشتارگاه صنعتي طيور فارس در شهر اوز لارستان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كشتارگاه صنعتي طيور فارس در شهر اوز لارستان افتتاح شد
به‌گزارش خبرنگار ايرنا، رييس سازمان جهاد كشاورزي فارس يكشنبه در مراسم افتتاح اين كشتارگاه گفت: واحد صنعتي طيور اوز پانزدهمين واحد كشتارگاهي در فارس است كه نشانگرتوانمندي اين استان دربخش صنعتي، كشاورزي و دامداري است.

مهندس سيد عبدالكريم رضوي افزود: در استان فارس سالانه ‪ ۴۸‬ميليون قطعه جوجه ريزي انجام مي‌شود و ‪ ۹۰۰‬هزار تن مرغ زنده توليد مي‌شود.

وي ادامه داد: در ارديبهشت امسال بيش از پنج ميليون قطعه جوجه ريزي شد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ‪ ۲۰‬درصد افزايش داشته است.

وي اظهار داشت: نيكوكاران لارستاني با شور و شوق در فعاليت‌هاي توليدي و صنعتي سرمايه‌گذاري مي‌كنند و با ايجاد اشتغال زمينه رشد و توسعه در اين منطقه را فراهم مي‌كنند.

وي اضافه كرد: در اين واحد صنعتي بيش از ‪ ۳۱‬ميليارد ريال سرمايه‌گذاري شده كه ‪ ۱۰‬ميليارد ريال آن از تسهيلات زودبازده بود و ‪ ۷۰‬نفر بطور مستقيم مشغول بكار شدند.

كشتارگاه صنعتي ققنوس نصر اوز داراي خط كشتار چهار هزار قطعه طيور در ساعت و ظرفيت توليد ‪ ۲۴‬تن در شبانه‌روز است.

اين واحد مجهز به سردخانه ‪ ۶۰۰‬تني است و با ظرفيت ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۶۰۰‬تن توليد مرغ و پنج هزار تن بسته بندي و توليد يك هزار تن ضايعات در سال به بهره برداري رسيده است.

لارستان در ‪ ۳۷۸‬كيلومتري جنوب غربي شيراز واقع شده است.ك/‪۲‬
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 434]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن