تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803916044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) در 8 كشور جهان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) در 8 كشور جهان برگزار مي‌شود
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان رضوي و دبير جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) از برگزاري اين جشنواره در سال 1387 در 8 كشور آذربايجان، آلمان، ازبكستان، پاكستان، تايلند، تركمنستان، تركيه و هند خبر داد.
به گزارش خبرنگار افتخاري ايكنا به نقل از سايت دبيرخانه اين جشنواره، سيدجواد جعفري افزود: در جشنواره امسال۳۰ استان كشور نيز با ‪ ۴۰موضوع و در قالب ملي شركت مي‌كنند.

جعفري ادامه داد: انتخاب موضوع جشنواره در هر استان زير نظر اركان ستاد جشنواره برنامه‌ريزي شده است.

وي بر هر چه مردمي‌تر كردن جشنواره امسال تاكيد و بيان كرد: در همين راستا از امسال اجراي جشن‌هاي مردمي ويژه ميلاد، همزمان با برگزاري جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) بطور همزمان و با محوريت ستاد عالي كانون‌هاي فرهنگي هنري در تمامي مساجد كشور برگزار خواهد شد.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان رضوي با بيان اينكه خراسان رضوي با بيشترين موضوع در اين جشنواره فعاليت دارد افزود: جشنواره سرود رضوي، جشنواره فيلم و عكس رضوي، همايش علمي و پژوهشي جاده ولايت، همايش علمي و پژوهشي آرمانشهر رضوي، همايش علمي پژوهشي سيره و معارف رضوي، همايش علمي و پژوهشي حديث سلسلة‌الذهب، جشنواره محصولات فرهنگي رضوي و جشنواره تجلي فرهنگ رضوي در رسانه ملي عنوان هشت جشنواره‌اي است كه در مشهد برگزار مي‌شوند.

وي اظهار داشت: جشنواره هنرهاي تجسمي رضوي در فارس، كنگره سراسري شعر رضوي در كرمان، جشنواره فيلمنامه و نمايشنامه‌نويسي رضوي در قزوين، جشنواره وبلاگ‌نويسي رضوي در گيلان، جشنواره شعر رضوي به زبان آذري در آذربايجان غربي و همايش علمي پژوهشي امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت، در كرمانشاه برگزار مي‌شوند.

جعفري افزود: جشنواره تئاتر رضوي، جشنواره كرامت و ولايت و نيز نمايشگاه آثار مكتوب با موضوع فرهنگ رضوي هم در تهران، جشنواره جلوه‌هاي رضوي در هنرهاي سنتي در اصفهان، جشنواره خوشنويسي رضوي در يزد و نيز جشنواره تئاتر كودك و نوجوان(ضامن آهو) در هرمزگان برپا خواهند شد.

دبير جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) گفت: جشنواره تئاتر رضوي نيز در خراسان شمالي، جشنواره جوانه‌هاي شعر رضوي در خراسان جنوبي، جشنواره شناخت اخلاق و آداب رضوي در استان مركزي، جشنواره فضايل رضوي در سيستان و بلوچستان، همايش علمي و پژوهشي جلوه‌هاي مهرورزي و عدالت در كلام و سيره رضوي در گلستان، جشنواره ذكرالذاكرين با محوريت فرهنگ رضوي در كردستان و جشنواره داستان‌هاي كوتاه در سمنان برگزار مي‌شوند.

وي افزود: مسابقه فرهنگي ويژه ميلاد امام رضا(ع) در ايلام، همايش علمي و پژوهشي جلوه‌هاي معرفتي در مناظرات و بيانات رضوي در زنجان، جشنواره سفرنامه‌نويسي در آذربايجان شرقي و همچنين جشنواره مشاعره رضوي نيز در بوشهر اجرا مي‌شوند.

جعفري ادامه داد: جشنواره مديحه‌سرايي و چاوشي‌خواني رضوي در اردبيل، جشنواره نامه‌اي به امام رضا(ع) در مازندران، جشنواره خاطره‌نويسي رضوي در كهكيلويه و بويراحمد، همايش انتخاب كتاب، پايان نامه، تحقيقات و ترجمه آثار ترجمه شده فرهنگ رضوي در همدان، جشنواره آواها و نواهاي زيارتي با محوريت فرهنگ رضوي در لرستان، همايش خوزستان دروازه ورود تشيع و امام رضا(ع) به ايران در خوزستان و همچنين جشنواره ادبيات كودك و نوجوان در چهار محال بختياري برگزار مي‌شوند.

ششمين جشنواره فرهنگي و هنري امام رضا(ع) دهم آبان ماه 87 همزمان با ميلاد كريمه اهل بيت حضرت معصومه(س) در قم افتتاح و بيستم آبان ماه 87 همزمان با ميلاد امام رضا(ع) در مشهد به پايان مي رسد.

علاقه‌مندان براي اطلاعات بيشتر و آشنايي با جشنواره و اطلاعات جشنواره‌هاي قبلي به وب سايت جامع اين جشنواره به نشانيhttp://shamstoos.ir مراجعه كنند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 430]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن