تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل تربيت بدني ايلام: تربيت بدني حدود 6 درصد جوانان ايلامي را جذب ورزش كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل تربيت بدني ايلام: تربيت بدني حدود 6 درصد جوانان ايلامي را جذب ورزش كرده است
خبرگزاري فارس: مديركل تربيت بدني استان ايلام گفت: اين دستگاه اجرايي موفق به جذب حدود شش درصد از جمعيت استان ايلام به ورزش شده كه رسيدن به اين نرم يكي از شاخصه هاي برتر سازمان تربيت بدني است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، مرتضي صفري ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي افزود: اكنون 32 هزار ورزشكار زن و مرد در اين استان جذب ورزش شده‌اند كه اين تعداد جمعيت در مقايسه با كل جمعيت 540 هزار نفري ايلام رقم مناسب و قابل قبولي است.
اين مسئول اضافه كرد: اين تعداد ورزشكار سازمان يافته زن و مرد در 50 هيئت مختلف ورزشي در استان ايلام عضويت داشته و مشغول فعاليت‌هاي ورزشي هستند.
صفري تصريح كرد: در حال حاضر هيئت‌هاي ورزشي كشتي، جودو، تكواندو، رزمي، ووشو، تيراندازي، شطرنج، واليبال، بسكتبال، هندبال، ژيمناستيك، آمادگي جسماني، همگاني، جانبازان و معلولان، فوتبال، هاكي، باستاني و غيره در اين استان فعال هستند.
اين مسئول اضافه كرد: اين موفقيت به تازگي از سوي رئيس سازمان تربيت بدني كشور به اين دستگاه اجرايي ابلاغ شده است.
وي يادآور شد: همچنين از سوي مقام عالي سازمان تربيت بدني با اهداي لوح يادبودي از اين موفقيت كسب شده تربيت بدني استان تقدير شده است.
صفري ادامه داد: اين دستگاه اجرايي با همكاري و مساعدت هيئت‌هاي ورزشي در صدد است امسال تعداد ورزشكاران سازمان يافته در استان ايلام را افزايش دهد.
صفري تصريح كرد: البته سال گذشته روند صعودي افزايش تعداد ورزشكاران سازمان يافته در استان ايلام
شروع شده و بر اساس آمار موجود اين آمار در مقايسه با سال 85 حدود 15 درصد افزايش يافته است.
اين مسئول اضافه كرد: در سال جاري در صدد هستيم در كنار توسعه كمي ورزش موضوع پر اهميت كيفيت كه همان رسيدن به عنوان‌هاي قهرماني است را مانند سال گذشته اجرايي كنيم.
انتهاي پيام/ب
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن