تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805333185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضائيان پس از ناكامي فولاد :فدراسيون با قوانين غلط فوتبال را نابود مي كند / به فولاد ظلم شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رضائيان پس از ناكامي فولاد :فدراسيون با قوانين غلط فوتبال را نابود مي كند / به فولاد ظلم شد
مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان تنها 10 دقيقه از كل رقابت هاي ليگ دسته اول را در تعيين سرنوشت تيمش موثر دانست و مدعي شد: فدارسيون فوتبال با قوانين غلط و من درآوردي فوتبال كشور را به نابودي مي كشد.

مسعود رضاييان كه تيم تحت مديريتش نتوانست به رقابتهاي ليگ برتر صعود كند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: واقعا به تيم فولاد خوزستان ظلم شد. من به عنوان مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان اين شرايط را به دور از عدالت مي دانم. فصل گذشته كه در بازي پلي اف مقابل راه آهن تهران مغلوب شديم من گلايه اي نداشتم كه چرا در يك تك بازي سرنوشت بقاي ما در ليگ برتر تعيين شد چرا كه معتقد بودم عملكردمان در ليگ ششم بد بود و حتي به مرور زمان نتوانسته بوديم نتايجي قابل قبول به دست آوريم.

وي ادامه داد: اما امسال شرايط فولاد متفاوت از فصل گذشته بود. ما امسال تيمي مدعي بوديم. اگر نحوه عملكرد تيم فولاد خوزستان را تنها در مقايسه با سه تيم ديگري كه به مرحله پلي اف گام نهاده بودند، ارزيابي كنيد به خوبي مشخص مي شود كه تيم ما شايسته صعود به مرحله نهايي و حتي ليگ برتر بود. تيم فولاد از هفته چهارم ليگ دسته اول به صدرجدول رده بندي گروه "ب" صعود كرد. اينكه در سه هفته نخست صدرنشين نبوديم هم به دليل تفاضل گل كمترمان نسبت به تيم هما بود كه در صدر جدول قرار داشت.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان كرد: تيم فولاد خوزستان 22 هفته صدرنشين گروه "ب" ليگ دسته اول بود، صاحب بيشترين پيروزي شد و عنوان بهترين خط دفاعي را از آن خود كرد. تيم ما در تاريخ مسابقات ليگ دسته اول با كسب 44 امتياز از 22 بازي بهترين ميانگيني امتيازي را از خود بر جاي گذاشت اما تمام اين موفقيت ها خلاصه شد در دو بازي و در نهايت يك بازي برگشت كه در 10 دقيقه پاياني اش همه چيز را از دست داديم.

رضاييان در ادامه از دقايق پاياني بازي فولاد خوزستان - پيام مشهد به عنوان 10 دقيقه اي لعنتي ياد كرد و گفت: اين عين بي عدالتي است كه تيمي شايسته چون فولاد در حسرت صعود به ليگ برتر بماند و تيمي به اين رقابت ها صعود كند كه تا هفته هاي پاياني مرحله مقدماتي ليگ دسته اول شانسي براي صعود نداشت.

وي ادامه داد: اين روز ها همه، حتي اطرافيان تيم به من مي گويند چرا سرمايه گذاري مي كنيد، برويد به يك شكلي خودتان را به پلي اف برسانيد و آنجا با شانس و اقبال به ليگ برتر صعود كنيد. شايد آنها درست مي گويند، حداقل شكل رقابت هاي حذفي به گونه اي است كه تيم ها را ترغيب مي كند كه به فوتبال نتيجه گرا فكر كنند اما من اعتقاد دارم اين شكل و روش بازي درست نيست و منتج به نتيجه نمي شود. مطمئن باشيد با اين روش تيم ها در ليگ برتر به جايي نمي رسند. همين تيم شيرين فراز، فصل گذشته چطور به ليگ برتر رفت و همه ديدند چگونه به ليگ دسته اول بازگشت. آيا حضور اين تيم در ليگ برتر به فوتبال ايران كمك كرد؟ آيا كيفيت ليگ برتر را ارتقا داد؟

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از تصميمات و قوانين فدراسيون فوتبال گفت: نمي دانم چرا اين قيد و بندها را براي تيم ها ايجاد كرده اند كه براي صعود به ليگ برتر تا اين اندازه دچار مشكل شوند و دست آخر تيم هاي شايسته روي اتفاق همه داشته هاي خود را از دست بدهند. دوست دارم مسئولان فدراسيون فوتبال منطق اين مسئله را باز كنند كه چرا بايد تيمي كه 22 هفته صدرنشين بوده از راهيابي به ليگ برتر بازماند؟ اميدوارم مسئولان فدراسيون بصورت منطقي ما را متقاعد كنند تا حداقل تسلي خاطر پيدا كنيم.

اما اينكه چرا تيم فولاد از ابتدا پذيرفت با قوانين موجود در رقابت هاي ليگ دسته اول در اين رقابت ها حضور يابد، سئوالي بود كه رضاييان در پاسخ به آن گفت: مسئولان فدراسيون فوتبال در ابتدا به ما تاكيد كردند كه بازي هاي ليگ دسته اول پلي اف ندارد اما پس از تعطيلات نوروز نظرشان تغيير كرد. با اين شرايط چاره اي نداشتيم كه با خواسته فدراسيون فوتبال كنار بيائيم.

وي تاكيد كرد: رويه فدراسيون فوتبال به گونه اي است كه تيم هايي كه كلاسيك و اصولي بازي مي كنند از كار خود پشيمان مي شوند. شرايط به گونه ايست كه ما ديگر رغبت نمي كنيم سرمايه گذاري كنيم، حداقل با اين كار شرمنده مسئولان خود نمي شويم كه براي تقويت تيم از هيچ تلاشي فروگذار نبوده اند. وقتي تمام سرمايه گذاري ها ما در يك لحظه و آنهم روي يك اتفاق از دست مي رود، چرا بايد به روند سرمايه گذاري ادامه دهيم؟

رضاييان در ادامه گفتگوي خود با مهر اظهارداشت: امروز فرق فولادي كه بهترين تيم ليگ دسته اول از نظر امتيازي بوده با تيمي كه از راهيابي به مرحله پلي اف ليگ برتر بازمانده و اصلا تيمي كه به ليگ دسته دوم سقوط كرده است، چيست؟ متاسفانه كسي پاسخگوي اين سئوال نيست. فدراسيون فوتبال رفتارش به گونه ايست كه با قوانين من درآوردي و غلط به فوتبال كشور آتش مي زند و دنبال نابودي آن است.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه يادآور شد: ما قصد داشتيم يك ورزشگاه مجهز در شهر اهواز احداث كنيم كه در خاورميانه بي نظير باشد، اما با ناكامي تيم در صعود به ليگ برتر اين طرح متوقف شد. طرح ساخت اين ورزشگاه به خوبي پيش مي رفت اما شكست تيم فولاد همه چيز را از بين برد. طرح تشكيل تيم هاي دووميداني، شنا و... را مدنظر داشتيم اما با يك گل همه چيز روي هوا رفت.

رضاييان با نا اميدي از آينده تيم فوتبال فولاد خوزستان ياد كرد و گفت: همه به ما مي گويند به دنبال نتيجه باشيد و تاكيد دارند كه سرمايه گذاري در اين فوتبال بيهوده است. متاسفانه تصميمات نادرست و قوانين غير اصولي به آنها كه مي خواهند فوتبال را براي فوتبال بازي كنند لطمه وارد مي سازد. همه جاي دنيا به تيم هايي كه در فوتبال سرمايه گذاري مي كنند كمك مي كنند اما اينجا در كشور ما كاري مي كنند كه باشگاه هاي اين چنيني دچار سرخوردگي شوند. همه مردم مي گردند به دنبال طنابي كه به گردن اين تيم ها بياندازند و كاري كنند كه سرمايه گذارها از سرمايه گذاري در ورزش منصرف شوند.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان بصورت غير مستقيم از نحوه صعود تيم پيام انتقاد كرد و گفت: تيم هايي كه با جو سازي و جنجال به ليگ برتر صعود كردند مطمئن باشند در ليگ برتر نمي توانند به نتيجه اي برسند. آنجا ديگر سرنوشت صعود تيم ها در يك بازي مشخص مي شود.

وي در مورد رفتار تماشاگران تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از شكست اين تيم مقابل پيام مشهد، گفت: رفتار تماشاگران فولاد را تاييد نمي كنم. اما مگر فوتبال ما از قوائد درستي پيروي مي كند كه انتظار داشته باشيم تماشاگر فوتبال هم منطقي باشد. تماشاگر فوتبال هم مانند مسئولان فوتبال كشور نتيجه گراست. زماني كه فدراسيون فوتبال نتيجه تيم ها را ملاك خود قرار مي دهد و به روند عملكرد آنها توجه اي ندارد. نبايد انتظار داشته باشيم كه تماشاگر فوتبال نگاهي منطقي داشته باشد و با شكست تيمش اختيار خود را از دست ندهد. تماشاگر ما تا دقيقه 80 بي احترامي نكرد. تا آن زمان جشن و شادي بود اما وقتي كه تيمش همه چيز خود را در 10 دقيقه از دست داد بي اختيار كارهايي كرد كه ماهم آنها را تاييد نمي كنيم.

رضاييان در دفاع از تصميم خود مبني بر كنار گذاشتن ايناسيو از اين تيم گفت: من در آن برهه از فصل دست به ريسك زدم. تيم ها در هفته هاي پاياني ليگ دسته اول به خطر افتاده بود و در آستانه از دست دادن شانس حضور در مرحله پلي اف بود . شايد افرادي كه فقط نتيجه تيم فولاد را دنبال مي كردند اين چيزها را نمي فهميدند اما من پژمردگي را در تيم احساس مي كردم. اين را احساس مي كردم كه در تيم چند دستگي ايجاد شده است. به همين خاطر ايناسيو را كنار گذاشتم. اتفاقا با رفتن او تيم به دو پيروزي رسيد و به مرحله پلي اف صعود كرد. متاسفانه اين مربي پرتغالي نيز كه جانشين ايناسيو شد نيز با اصرار خود در استفاده از چند بازيكن در ناكامي تيم نقش داشت.

مديرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطر نشان كرد: فعلا براي آينده برنامه اي نداريم. نمي دانم مسئولان كارخانه فولاد براي فصل آينده تيم تشكيل مي دهند يا خير اما آنچه مسلم است تيم ما براي فصل آينده شرايط سال گذشته را نخواهد داشت. تاكيد مسئولان باشگاه بر اين است كه ما نيز مانند باشگاه سپاهان نوين با تيم اميد خود در رقابت هاي ليگ دسته اول حضور يابيم. استدلال آنها هم بر اين است كه مگر تيم سپاهان با نفرات اميد خود به ليگ برتر نيامد؟ پس ما هم مي توانيم راه اين تيم را طي كنيم.

وي در خصوص آينده خود در باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر تيم براي فصل آينده شرايط يك تيم مدعي قهرماني را نداشته باشد، قطعا از فولاد جدا مي شوم. به اندازه كافي در اين فوتبال فحش خورده ام و نمي خواهم دوباره با يك شكست ديگر توهين بشنوم. من فردي بودم كه با عزت و احترام براي تدريس مديريت و صنايع به دانشگاه ها مي رفتم اما امروز شرايط به گونه اي شده است كه به ناچار با مردم در كوچه و خيابان دست به يقه مي شوم. من براي خود اصولي دارم و اعتقاد دارم كه نبايد از آن دور شوم. من به درستي و پاكي اعتقاد دارم و نمي خواهم با ماندن در اين فوتبال كه از پاكي به دور است ناچار شوم از اين اصول فاصله بگيرم.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 429]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن