تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

180 هزار نفر در پايگاه هاي تابستاني طرح ميثاق كرج شركت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 180 هزار نفر در پايگاه هاي تابستاني طرح ميثاق كرج شركت كردند
كرج - خبرگزاري مهر: جانشين فرماندهي سپاه كرج گفت: سال گذشته 180 هزار نفر در پايگاه هاي تابستاني غني سازي اوقات فراغت طرح ميثاق جوانان در كرج شركت كردند.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، سرهنگ علي رضاقلي ظهر امروز در نشستي خبري اظهار داشت: غني سازي اوقات فراغت تابستاني جوانان و نوجوانان امسال با عنوان"طرح نشاط و تعالي" در تمامي حوزه ها اجرا مي شود.

وي افزود: يكي از وظايف و ماموريتهاي بسيج، غني سازي اوقات فراغت جوانان در بخش ورزشي و فرهنگي است و هم اكنون فعاليتهاي فرهنگي بسيج فعالتر از بخش نظامي آن به چشم مي آيد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: طي سال گذشته 160 پايگاه تابستاني خواهران و برادران در كرج تشكيل شد و طي چند ماه اين تعداد با همكاري كليه حوزه ها به بيش از 200 پايگاه رسيد.

رضاقلي بيان داشت: از مجموع 180 هزار نفر شركت كننده در پايگاه هاي بسيج سال گذشته پنج هزار نفر به عضويت ثابت بسيج درآمدند و بعد از دوره تابستان نيز مشغول به فعاليت در پايگاهها شدند.

جانشين فرماندهي سپاه كرج يادآور شد: براي اداره اين پايگاه ها از سوي سپاه اعتباراتي اختصاص مي يابد و بقيه هزينه هاي كلاسها از شركت كنندگان دريافت مي شود.

وي عنوان كرد: كلاسهاي پايگاه هاي تابستاني در زمينه اخلاقي شامل تاريخ اسلام، انقلاب، اديان و دفاع مقدس و بخش سياسي شامل تحليل جريانهاي سياسي روز و آسيب شناسي انقلاب است.

اين مسئول ادامه داد: آموزش قرآن و احكام، بخش ورزشي و مشاوره، فرهنگي و اجتماعي، اردوهاي تفريحي و زيارتي از ديگر بخشهاي اجرايي پايگاه هاي تابستاني است همچنين كلاسهاي مختلف و برنامه هاي علمي با هدف تقويت بنيه علمي و درسي دانش آموزان در پايگاه هاي تابستاني تشكيل مي شود.

رضاقلي متذكر شد: ثبت نام كلاسهاي پايگاه ها از 15 خرداد آغاز شده و كلاسها از اول تيرماه شروع مي شود و تا دهم شهريورماه ادامه دارد و در پايان از سوي سپاه گواهينامه به شركت كنندگان در كلاسها اهدا مي شود.

جانشين فرمانده سپاه كرج تصريح كرد: بخشي از حق الزحمه مدرسان كلاسها در قالب اعتبارات سپاه و بخشي با كمك خانواده هاي فراگيران تامين مي شود.

وي ادامه داد: در هفته بسيج هر سال در پايان دوره كلاسها از هر حوزه پايگاههاي نمونه و اسوه انتخاب و به مرحله استاني راه مي يابند.

اين مسئول افزود: همچنين امسال 9 پايگاه تابستاني خواهر و برادر با همكاري نواحي چهارگانه آموزش و پرورش در مدارس و ادارات ايجاد مي شود و از مربيان پرورشي مدارس به منظور آموزش در پايگاههاي سپاه استفاده مي شود.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن