تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايش 29 فيلم در سومين روز جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نمايش 29 فيلم در سومين روز جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بم
خبرگزاري موج - 29 عنوان فيلم كوتاه در سومين روز برگزاري هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بم به نمايش درمي‌آيد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در سومين روز از برگزاري هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بم، 13 عنوان فيلم در بخش مسابقه، 5 فيلم در بخش "مقاومت و پايداري شصتمين سال اشغال فلسطين" و 11 فيلم در بخش "مروري بر فيلم‌هاي انيميشن آلمان" به نمايش درمي‌آيد.
براساس اين گزارش، فيلم‌هاي: "خاك آب زندگي"، "روزي كه آتش آمد"، "آشيانه ترس"، "مسافر ساكن"، "ديوار"، "كروات"، "سرشت پنهان"، "صداي بال پروانه"، "هديه‌اي براي تو"، "و آفتاب بلندي تمام پنجره را پر كرد"، "عكس"، "آخرين وداع" و "انتهاي جاده" در بخش مسابقه به نمايش درمي‌آيند.
همچنين فيلم‌هاي: "حافظه"، "فلسطين منتظر است"، "الحلاء" و "كرم پيله" در بخش "مقاومت و پايداري شصتمين سال اشغال فلسطين" و نيز در بخش "مروري بر فيلم‌هاي انيميشن آلمان"، فيلم‌هاي: "ملكه وصله دوز"، "قطاراشباح"، "كلاغ"، "صخره‌ها"، "لحظه"، "فرار"، "فرانك كجاست"، "بهار"، "بازآفريني"، "ماسك‌ها" و "پلكو" به نمايش در مي‌آيند.
در ادامه برنامه‌هاي اين جشنواره جلسه نشست تخصصي آسيب‌شناسي توليد فيلم كوتاه با حضور امير لطفيان، مديرتوليد انجمن سينماي جوانان ايران و جلسه نقد و بررسي فيلم‌هاي بخش مسابقه با حضور طهماسب صلح‌جو از منتقد سينما برپا مي‌شود.
اين در حالي است كه كارگاه‌هاي تخصصي عكاسي اجتماعي با حضور مهدي وثوق‌نيا و نمايشگاه عكس‌ها و پوسترهاي بخش مسابقه عكس و مسابقه پوستر فيلم اين جشنواره در كارگاه‌هاي مجتمع فرهنگي هنري ارشاد بم برپا است.
هشتمين جشنواره منطقه‌اي سينماي جوان بم كه در بخش‌هاي فيلم، عكس، فيلمنامه و پوستر فيلم در حال برگزاري است، 28 خرداد ماه جاري به كار خود پايان خواهد داد.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن