تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815652189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره تئاتر بانوان چهارم تير آغاز به كار مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره تئاتر بانوان چهارم تير آغاز به كار مي‌كند
هفتمين جشنواره سراسري تئاتر بانوان از چهارم تيرماه همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مراسمي در باغ موزه هنر كار خود را آغاز مي‌كند.

به گزارش خبرنگار مهر، مريم معترف دبير جشنواره در نشست خبري امروز يكشنبه 26 خرداد با حضور علي‌اكبر قاضي نظام مدير هنري نمايشي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و مهرداد بيات قائم‌مقام دبير جشنواره گفت: جشن افتتاحيه با حضور هنرمندان حاضر در جشنواره برگزار مي‌شود و هدف از برگزاري آن آشنايي بيشتر شركت‌كنندگان با يكديگر است.

وي افزود: اجراي نمايش‌ها از پنجم تيرماه در تماشاخانه مهر حوزه هنري، تالار مولوي و خانه نمايش آغاز مي‌شود. تالار كوچك مولوي نيز در ايام جشنواره ميزبان نقالي و خيمه شب بازي بانوان هنرمند خواهد بود. همچنين سه نمايش ويژه در بخش خياباني جشنواره نيز با هدف و سوژه خاص در سطح پارك ها، ترمينال ها، راه آهن و دادگاه اطفال اجرا مي شوند.

دبير جشنواره با اشاره به اينكه در ايام جشنواره جلسات نقد و بررسي برگزار نمي شود توضيح داد: به جاي اينگونه جلسات با حضور هنرمندان بزرگي چون حميد سمندريان، فاطمه معتمدآريا، رضا كيانيان، گلاب آدينه و نغمه ثميني هر شب جلسات گپ و گفتگو با هنرمندان شركت كننده در جشنواره در هتل محل اقامت گروه ها برگزار مي شود.

معترف با اشاره به اينكه در ايام جشنواره كارگاه عروسك سازي با روزنامه توسط فهيمه ميرزاحسيني در فرهنگسراي بانو برگزار مي شود گفت: در مراسم اختتاميه از مهين شهابي، ثريا قاسمي و هما جديكار تقدير به عمل مي آيد. هيئت داوران بخش مسابقه صحنه اي جشنواره نيز پري صابري، فريندخت زاهدي و سعيد كشن فلاح خواهند بود.

قاضي نظام نيز در ادامه اين نشست درباره برگزار جشنواره تئاتر بانوان گفت: دوره اول جشنواره را وزارت ارشاد برگزار كرد و دوره‌هاي بعد با تآخير بسيار برگزار شد. اما از سال 85 و آغاز مديريت من با پيگيري‌هاي اعظم بروجردي كه به عنوان مسئول تئاتر بانوان در سازمان فرهنگي هنري فعاليت مي‌كنند توانستيم به صورت مستمر اين جشنواره را برگزار كنيم.

وي در ادامه درباره تاخير در معرفي دبير دوره هفتم جشنواره تئاتر بانوان گفت: از ماههاي گذشته اين موضوع را بررسي كرديم كه آيا سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران نياز به برگزاري دو جشنواره تئاتر بانوان و كانون‌هاي نمايشي دارد يا نه. حتي قصد ادغام اين دو جشنواره را داشتيم كه در نهايت قرار شد اين دو جشنواره را كماكان به صورت مجزا برگزار كنيم.

بيات نيز با تشريح مراحل بازخواني و بازبيني جشنواره با بيان اينكه توجه بيشتر به تئاتر شهرستان از ويژگي‌ها و امتيازهاي جشنواره هفتم است گفت: در بخش خياباني شاهد حضور 40 درصدي و در بخش صحنه‌اي جشنواره نيز شاهد حضور بيش از 55 درصدي هنرمندان تئاتر شهرستان هستيم كه اين خود نكته قابل توجهي در برگزاري جشنواره تئاتر بانوان است.

هفتمين جشنواره سراسري تئاتر بانوان از چهار تا 12 تير در دو بخش خياباني و صحنه‌اي در تهران برگزار مي‌شود.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن