تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803758840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاوه در گفت و گو با فارس: بايد نظارت سازمان تربيت بدني بر كشتي بيشتر شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاوه در گفت و گو با فارس: بايد نظارت سازمان تربيت بدني بر كشتي بيشتر شود
خبرگزاري فارس: سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد گفت: سازمان ورزش و كميته ملي المپيك بايد نظارت بيشتري بر اين رشته داشته باشند.


محسن كاوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: عوامل اجرايي كشتي آن قدر حاشيه وارد تيم ملي مي‌كنند كه آرامش از بين رفته است. اين حواشي اثر مستقيم بر كشتي ما در آستانه المپيك دارد. مثلا، به جاي اينكه سرمربي تيم ملي به فكر برنامه ريزي فني براي تيم و حضور در تورنمنت هاي بين المللي باشد، امروز همه هم و غم معزي پور ابقا تا المپيك است. در كنار او، فرح وشي نيز چنين وضعيتي دارد. متاسفانه روي حقايق كشتي، چشم ها بسته شده و نمي دانم اين مشكلات را بايد با چه كسي در ميان گذاشت.

* جام تختي سال به سال بي كيفيت تر مي شود
چيزي كه از جام تختي به دست آوردم، اين بود كه اين تورنمنت هرگز در حد نام جهان پهلوان تختي برگزار نشد. تلويزيون هم انعكاس خوبي از آن نداشت. با وجودي كه فدراسيون جديد در روزهاي ابتدايي كارش در مورد اين جام وعده زيادي در مورد تيم هاي خارجي شركت كننده داده بود، در دو سال اخير تيم هاي خوبي در آن شركت نكرده اند. باز سال 85 در بندرعباس مسابقات در شرايط بهتري برگزار شد؛ ولي امسال نشان داد تفكر خاصي پشت تغيير زمان آن نبود. با توجه به تقويم فيلا مشخص بود در خرداد ماه، تيم ها استقبالي از جام تختي نمي كنند و در كرمانشاه اين مسئله ثابت شد.

* همه مدعيان كشتي افت كرده بودند
نتايج رقابت ها در كرمانشاه نشان داد كساني كه روزي در اوزان خود حرف اول را مي زدند، با افت محسوسي مواجه شده اند. با وجود تبليغي كه روي ميثم مصطفي جوكار مي شد، به حريف درجه چندم كانادايي باخت. علي اصغر بذري با وجودي كه نزديك به پنج ماه در اختيار مربيان تيم ملي بود؛ اما بدترين كشتي هاي چند سال اخيرش را به نمايش مي گذارد. در 55 كيلو با وجودي كه روي دباغي نظر بود او باخت و داداشي اول شد. در حالي كه رضا يزداني و سعيد ابراهيمي دو مدال آور ايران در مسابقات جهاني باكو بودند و نياز بود براي حفظ آنها بيشتر كار مي شد؛ اما يزداني با كيفيت پايين تري در كرمانشاه كشتي گرفت و ابراهيمي نيز مغلوب جعفر دليري شد. در وزن 84 كيلو قنبري و ميرزايي با سال هاي گذشته خود خيلي فاصله داشتند. فردين معصومي هم اصلا شاداب نبود. اين ها همه نشان دهنده اين است كه برنامه ريزي خوبي نداريم. مراد محمدي هم در بين هشت شركت كننده به مقام نخست رسيد و اين براي يك مسابقه انتخابي اصلا استاندارد نيست. كسي كه ملي پوش مي شود حداقل بايد پنج كشتي با حريفانش بگيرد.

* تمام انگيزه هاي حيدري از بين رفت
حضور دو دقيقه اي عليرضا حيدري روي تشك،‌ نشان داد خيلي آماده است. او برابر جعفر دليري كه سعيد ابراهيمي را شكست داده بود، به پيروزي رسيد. با اين حال، در مصاحبه اي كه بعد از مسابقات از او خواندم، در حرف هايش ناراحتي از برخوردها، كاملا مشهود بود. تمام انگيزه هاي حيدري از بين رفته بود. او زماني كه در باكو هم مربيگري مي كرد به فكر كشتي گرفتن بود. يعني از مدت ها پيش مي خواست در المپيك كشتي بگيرد و عزم خود را جزم كرده بود. با اين حساب انگيزه زيادي براي كشتي گرفتن داشت. او به همين منظور از فعاليت هاي اقتصادي خود نيز فاصله گرفته بود تا همه فكر و ذكرش معطوف به كشتي باشد. ناراحتي حيدري و برخوردي كه با عليرضا دبير در سالن شد نشان داد كه خيلي چيزها را در كشتي گم كرده ايم.

* حذف از تيم ملي باعث سرخوردگي داداشي مي شود
تقي داداشي در جام تختي خيلي تلاش كرد كه در نهايت به مقام قهرماني رسيد. حداقل اگر نظري روي او نبود مي شد به احترام اول شدنش در جام تختي، داداشي را به اردو دعوت كرد. او جوان است و ممكن است اين مسئله باعث سرخوردگي اش شود. اگر جام تختي ملاك انتخاب نبود چرا در وزن 66 كيلو مهدي تقوي به عضويت تيم ملي در آمد. با اين تصميم كميته فني، من نگران داداشي هستم كه جداي از بحث هاي فني، او به طور كلي دچار مشكلات اجتماعي شود.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن