تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804719394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي خدمات جديد Ovi توسط نوكيا در خاورميانه وافريقاي جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: معرفي خدمات جديد Ovi توسط نوكيا در خاورميانه وافريقاي جنوبي
شركت نوكيا پيشتاز در صنعت موبايل، روز(سوم ژوئن 2008)خدمات اينترنتي جديد Ovi ارائه شده توسط نوكيا را معرفي نمود.
شركت نوكيا پيشتاز در صنعت موبايل، روز(سوم ژوئن 2008)خدمات اينترنتي جديد Ovi ارائه شده توسط نوكيا را معرفي نمود.
نقشه 2.0 نوكيا نسخه به روز شده نقشه‌هاي پيشين نوكياست و اكنون نوكيا كاربران گوشي‌هاي خود را قادر مي‌سازد كه مستقيماً و روي صفحه گوشي خود به نقشه‌هاي دنيا ويا نقشه‌هاي محلي دسترسي داشته باشند.
نقشه 2.0 نوكيا قابل استفاده چه در هنگام رانندگي و يا پياده‌روي است نقشه وراهنماي شهرها و تصاوير ماهواره‌اي وبازي آنلاين بين دو كاربر نوكيا نيز از ديگر خصوصيات اين نرم افزار است.
در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا اكثر گوشي‌هاي نوكيا حاوي نقشه هائي است كه كشورهاي امارات متحده عربي،عربستان سعودي ، بحرين، قطر، عمان و كويت را پوشش مي‌دهد.
همجنين با وجود راهنماي مكان يابي صوتي با بيش از 30 زبان زنده دنيا شامل زبان‌هاي عربي، فرانسه، اردو، فارسي، و هندو به كاربر اين امكان را ميدهد كه هر نقطه اي را در جهان مكان يابي نمايد.
در كشور عربستان سعودي مكان‌هاي مورد توجه تا 31000 نقطه افزايش يافته است كه اين رقم براي امارات حدود 12500 نقطه مي‌باشد.
كاربران گوشي‌هاي نوكيا در خاورميانه و شمال آفريقا اكنون قادرند كه از طريق گوشي خود مستقيماٌ بازي‌هاي مخصوس موبايل را بازي كرده ويا خريداري كنند.
سيستم بازيهاي N-Gage نوكيا تعداد زيادي از بازي‌هاي موبايل كه حتي برخي از آنها اختصاصي اين سيستم ميباشد را به كاربران ارائه ميدهد.
بازي‌هاي N-Gage غالباً منحصر به فرد بوده و در بسياري موارد مشخصه گرافيكي بازيها در هيچ گوشي ديگري ديده نشده است. در حال حاضر گوشي‌هاي نوكيا مدل‌هاي N81,N81 8GB,N82,N95,N95 8GB سازگار با سيستم N-Gage مي‌باشند.
براي جلب رضايت بيشتر كاربران اخيراً شركت نوكيا سيستم ذخيره سازي موسيقي از كامپيوتر را معرفي كرده است و كاربران براحتي مي‌توانند موسيقي دلخواه خود را روي گوشي‌هايشان ذخيره‌سازي كنند.
درحال حاضر كاربران با استفاده از سايت زير قادر خواهند بود به طور مجاني موسيقي مورد نظر خود را به گوشي‌هايشان انتقال دهند.
www.nokia.com/betalabs/musicpcclient.
اين سيستم به كاربران امكان ميدهد كه با كد گذاري CD خود را باسيستم( + eAAC ) موسيقي مورد علاقه خود را با سرعت بالا به گوشي خود انتقال دهند و يا محتويات موسيقي كه در گوشي ايجاد كرده اند را به كامپيوتر منتقل نمايند. تامي موستونن قائم مقام نوكيا در امور خدمات و نرم افزار نوكيا در همايش مطبوعاتي اظهار داشت:
"ما به عنوان پيشرو درصنايع موبايل در دنيا، مي‌خواهيم به كاربرانمان اين توانائي را بدهيم كه از تمام امكانات اينترنت درگوشي خود بهره مند شوند. ما در حال حاضر به كاربرانمان دراكثر نقاط خاورميانه و شمال آفريقا خدماتي را از قبيل مكان يابي، بازيهاي رايانه اي و موسيقي را عرضه نموده ايم وبا استفاده از سيستم OVI امكان تشكيل گروه‌هاي دوستي و بازي آن لاين را فراهم نموده ايم.
آقاي لورنزولئون رئيس بخش خدمات و نرم افزاي نوكيا درخاورميانه و شمال آفريقا نيز اظهار داشت: "هم چنان كه ما استفاده از خدمات OVI را در سرسر دنيا گسترش ميدهيم سعي داريم كه در اين منطقه نيز اين خدمات را به صورت آسان تر و كاربردي تر ارائه كنيم. از 30 مركزي كه كاربران مي توانند براي استفاده از N-Gage انتخاب كنند 5 مركز آن در اين منطقه ميباشد. ما با سيستم مكان يابي و استفاده از اغلب زبان‌هاي رايج در منطقه اين امكان را فراهم كرده ايم كه كاربرانمان در اقصي نقاط جهان با زبان مادري خود به مكان ها ي مورد نظر راهنمائي شوند...نقشه‌هاي ما اكنون 7 كشور منطقه را پوشش ميدهد و در حال پوشش دادن به كشورهاي بيشتري در اين منطقه هستيم."
در زبان فنلاندي Ovi به معني "در" است، اين سيستم دروازه ورود به د نيا ي اينترنتي نوكياست كه شامل استفاده از نقشه ها و سيستم مكان يابي نوكيا،مغازه اينترنتي موسيقي نوكيا وبازي‌هاي N-Gage است.
همچنين دروازه ورود به گروه‌هاي دوستي واشتراك موارد مورد علاقه از طريق كامپيوتر ويا سيستم‌هاي سازگار نوكيا مي‌باشد.
نقشه 2.0 نوكيا
www.maps.nokia.com نرم افزار (Maps 2.0) نوكيا از نقشه‌هاي برداري كه توسط شركتهاي Navteg و TeleAtlas تامين شده است استفاده ميكند.
اين نرم افزار حاوي نقشه ها ي يبيش از 200 كشور است، كه امكانات مكان يابي در بيش از 70 كشور آن فراهم شده است.
اين نقشه ها مستقيماً و يا از طريق كامپيو تر و نرم افزار ذخيره ساز نقشه‌هاي نوكيا قابل ذخيره سازي روي گوشي شما ميباشد. نسخه بتاي نرم افزار فوق در سايت Nokia Betalabs در دسترس ميباشد.
نرم افزار (Maps 2.0 ) نوكيا ونسخه تجاري ذخيره ساز نقشه‌هاي نوكيا را ميتوان به صورت مجاني از سايت زير ذخيره سازي كرد.
www.maps.nokia.com بخشي از مشخصه‌هاي بروز شده اين نر م افزار به شرح زير ميباشد:
مكان يابي در حين رانندگي
نسخه پيشرفته مكان يابي در خودرو(PND-level)جست‌وجوي سريعتر را ممكن ميسازد.كه طرز كار آن آسان بوده وبه صورت بردار-كروي ، عكس و تابلوي راهنما قابل استفاده است.
مكان يابي در حين پياده روي:
سيستم ناوبري پياده ، شما رابه كمك تصوير از نقطه الف به نقطه ب راهنمائي ميكند.با دادن اطلاعاتي در مورد ساختمان ها،خيابان ها،وپارك‌هاي اطرافتان به شما كمك ميكند كه بدانيد كجا قرار داريدو در برخي از گوشي ها جهت حركت شما نيز مشخص ميشود.
همچنين با استفاده از سيستم(A-GPS) موقعيت شما مشخص ميگردد وراهنمائي از طريق قطب نما نيز ممكن است(گوشي نوكيا مدل 6210 مجهز به قطب نما است).
مكان يابي ماهواره اي: تصاوير ماهواره اي پردازش شده با جزئيات كامل ، تصاوير هوايي و حقيقي آماده از كل سطح شهرها را پوشش ميدهد.
در قسمت "جست‌وجوي كلي" شما اين امكان را داريد كه در ميان مكانها و آدرس ها و رستورانها وكلوپ‌هاي شبانه،هتلها ونقاط مختلف شهر به جستجوي آنچه كه ميخواهيد بپردازيد.
سيستم بازيهاي N-Gage موبايل http://www.n-gage.comدر گوشي‌هاي سازگار با اين سيستم ، شما قادر خواهيد بود بازيهاي گوناگون را انتخاب كرده ويا با دوستانتان بازي كنيد و راهنماي بازي ها را مجاناًروي گوشي خود ذخيره كنيدو.با كارتهاي اعتباري ميتوانيد يك بازي را خريداري كنيد.تا ماه آينده شركتهائي مانند (Electronic Arts وGameloft) برخي از محصولات مهم خود را از طريق N-Gage در اختيار كاربران قرار ميدهند.
سيستم N-Gage حاوي بهترين بازيهاي موبايل از نظر كيفيت و گرافيك كه تا كنون توليد شده است ميباشد.بازي هايي متنوع جنگي، ورزشي ومسابقه اي براي تمام سليقه ها توليد شده توسط بهترين طراحان بازي‌هاي موبايل بخشي از محتويات اين سيستم است.
سري اول اين بازي ها شاملBrain Challenge وAsphalt3:Street Rules توليدي شركت Gameloft و بازي‌هايHooked On:Creatures of the Deep و بازيSystem Rush:Evolution توليدي نوكيا مي باشد.اين بازي ها توسط برخي سازمانها مثل فيفا دقيقا ًدنبال ميشوند.
از امروز به بعد كاربران دسترسي به تعداد زيادي از بازي هاي باكيفيت بالا خواهند داشت كه اغلب اين بازي ها اختصاصي N-Gage ميباشد.اين بازي ها را ميتوان به صورت آنلاين با سايرين بازي كرد و گرافيك بكار رفته در بيشتر موارد قبلاً در هيچ موبايلي مشاهده نشده است.
با استفاده از N-Gage شما ميتوانيد ليستي از دوستان خود را انتخاب كرده و به صورت چت پيغام ردو بدل كنيد.
با اين سيستم كه در كامپيوتر هم قابل استفاده است شما عضو گروه‌هاي دوستي شده وبه صورت آنلاين بازي ميكنيدو بازي‌هاي جديد را خريده و روي گوشي خود ذخيره سازي مي‌كنيد.
قبل از اينكه خدمات N-Gage به اين صورت ارائه شود شركت نوكيا بازخورد اولين برنامه N-Gage رابررسي كرد.در 8 هفته اي كه اين سيستم برقرار شد ده ها هزار نفر از بيش از 100 كشورجهان براي استفاده از اين سيستم ثبت نام كردند.
براي ذخيره كردن اين نرم افزار، از گوشي خود ويا كامپيوتر به سايتhttp://www.n-gage.com برويد.
بازيهاي جديد و امكانات ديگر بطور خودكار اضافه ميشوند.قيمت بازي ها بين 8 تا 13.5 دلار ميباشد وقبل از خريد ميتوانيد نسخه آزمايشي آن را مجاناً بازي كنيد.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن