تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهمترين مشكل كانون پرورش فكري كودكان فارس كمبود فضا اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مهمترين مشكل كانون پرورش فكري كودكان فارس كمبود فضا اعلام شد
مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان فارس گفت: مهمترين مشكل ما كمبود فضا و عدم برخورداري ازمراكز فرهنگي - هنري متناسب با جمعيت اين استان است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مجتبي حق پرست،شنبه در نشست خبري با خبرنگاران درشيراز افزود:اينك تنها ‪ ۲۸‬مركز فرهنگي - هنري اين كانون درسراسر استان فارس وجود دارد و از اين تعداد پنج مركز در شيراز فعال است و اين در حالي است كه در شهر اصفهان ‪ ۱۳‬مركز فرهنگي - هنري وجود دارد.

وي اظهار داشت: با توجه به اينكه شهر شيراز به عنوان پايتخت فرهنگي در كشور معرفي شده است شايسته است كه مسوولان توجه بيشتري به اين مقوله داشته باشند و براي توسعه فضاهاي فرهنگي كانون به ما ياري كنند.

مديركانون پرورش‌فكري كودكان ونوجوانان فارس ادامه داد: ميانگين استقبال كودكان ونوجوانان از فعاليتهاي كانون در كشور حدود دودرصد است كه‌در استان فارس اين ميزان از ميانگين كشوري نيز بيشتر است اما در بحث فضاي آموزش كه ميانگين كشوري دو متر مربع براي هر هشت نفر درنظر گرفته شده در فارس كمتر از يك متر مربع فضا براي اين تعداد داريم و در رتبه ‪ ۲۶‬كشوري هستيم.

حق پرست از كاهش اعتبارات عمراني كانون پرورش فارس انتقاد كرد و افزود:
در حالي كه اعتبارات عمراني مادر سالهاي گذشته حدود سه ميليارد ريال بود امسال اين مبلغ به‪ ۵۳۰‬ميليون ريال كاهش يافته كه اين خود مشكلات بسياري را براي ما ايجاد خواهد كرد و توانايي انجام بسياري از فعاليتها را از ما خواهد گرفت.

وي درخصوص فعاليتهاي مربوط به‌تابستان سال جاري نيز گفت: با توجه فصل تعطيلي مدارس وآغاز تعطيلات تابستان ضرورت توجه به اوقات فراغت كودكان و نوجوانان و پركردن اين اوقات فراغت آنها به بهترين شكل ممكن احساس مي‌شود.

اواظهارداشت:تمام تلاش ما اين است كه با فراهم كردن امكانات لازم بتوانيم به بهترين شكل ممكن پاسخگوي نيازها و درخواست‌هاي كودكان و نوجوانان و خانواده‌هاي آنان باشيم.

حق پرست گفت:برگزاري اردو،كلاسهاي مختلف فرهنگي و هنري مانند شعر خواني، قصه گويي،نقاشي وجشنواره عروسكي ونمايش از عمده فعاليتهاي و برنامه‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان فارس در تابستان امسال است.

اوبيان كرد:‪ ۲۸‬مركز فرهنگي-هنري با بهره‌گيري بيش از‪ ۱۴۰‬مربي در رشته‌هاي مختلف اوقات فراغت كودكان و نوجوانان فارس را ساماندهي مي‌كنند.

وي گفت: با توجه به استقبال خوبي كه همه ساله از اين برنامه‌ها مي‌شود پيش بيني لازم جهت جذب نيروي كمكي و مربي را كرده‌ايم و آمادگي كامل جهت پاسخگويي به نياز كودكان و درخواست‌هاي خانواده‌هاي آنها را داريم.

او افزود: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آماده شنيدن انتقادات، پيشنهادها و درخواست‌هاي خانواده‌هاي كودكان ونوجوانان‌است و به همين منظور صندوقهاي انتقادات و پيشنهادها و همچنين ارتباط مستقيم با مديريت كانون در نظر گرفته شده و آماده دريافت نظرات خانواده‌ها هستيم.ك/‪۲‬
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن