تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813579605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حوادث شهرستانها
نيمي از تلفات حوادث رانندگي مربوط به موتورسواران است‌

زنجان ---- خبرنگار اطلاعات: راكبان موتوسيكلت در استان زنجان بيش از نيمي از تلفات انساني ناشي از تصادفات رانندگي را به خود اختصاص داده‌اند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان زنجان با تأكيد براين‌كه موتوسيكلت سواران هنگام رانندگي حتماً بايد از كلاه ايمني استفاده كنند، خاطرنشان ساخت: ايجاد مزاحمت براي خودروها،‌ حركت در پياده‌رو، ايجاد آلودگي صوتي و حركات مارپيچ لابه‌لاي عابران از جمله مشكلاتي است كه موتوسيكلت سواران همواره در سطح شهر ايجاد مي‌كنند.

كشف چند محموله مواد مخدر و سوخت قاچاق در خراسان جنوبي‌

بيرجند---- خبرنگار اطلاعات: 13 هزار و 120 ليتر سوخت قاچاق توسط ماموران انتظامي خراسان جنوبي كشف شد.

اين مقدار سوخت قاچاق، در عمليات جداگانه در مناطق سربيشه، قاين و نهبندان كشف و توقيف شد.همچنين ماموران پليس، 777 كيلوگرم انواع مواد مخدر را در علي‌آباد بيرجند و سربيشه به دست آورند.

متهمان اين پرونده‌ها پس از تكميل تحقيقات، براي محاكمه به مرجع قضايي معرفي شدند.

انهدام شبكه سرقت موتوسيكلت در شاهرود

شاهرود---- خبرنگار اطلاعات: يك شبكه سرقت موتوسيكلت در شهرستان شاهرود كشف و متلاشي شد.

سرهنگ فرج‌الله وفادار، فرمانده نيروي انتظامي شاهرود با اعلام اين خبر، گفت:
وي با بيان اين كه متهمان در يك سال گذشته، 18 دستگاه موتوسيكلت را از محله‌هاي خلوت شاهرود سرقت كرده‌اند، تاكيد كرد.

سارقان همچنين با نصب تجهيزات برخي از موتوسيكلت‌هاي سرقتي روي موتوسيكلت‌هاي سنددار، آنها را با قيمت زياد در بازار مي‌فروختند.

كشف 284 كيسه آرد تقلبي در خرمدره‌

خرمدره---- خبرنگار اطلاعات: 284 كيسه آرد تقلبي در شهرستان خرمدره كشف شد.به گزارش روابط عمومي فرماندهي انتظامي خرمدره، 284 كيسه آرد در يك دامداري در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

همچنين در بررسي‌هاي پليسي مشخص شد صاحب دامداري، آرد فله‌اي را داخل گوني‌هاي با نشان، آرد درجه يك مي‌ريخته و سپس آنها را در بازار به فروش مي‌رسانده است. تحقيقات در اين باره ادامه دارد.‌

مرگ كودك 2 ساله بر اثر سقوط در استخر آب

اراك ---- خبرنگار اطلاعات: يك پسر بچه 2 ساله بر اثر سقوط در استخر آب در زرنديه جان باخت.

به گزارش مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي استان مركزي اين كودك 2 ساله هنگام بازي در مزرعه‌اي در زرنديه به دليل بي‌توجهي والدين خود، در استخر سقوط كرد.پس از وقوع حادثه وي به بيمارستان آسيايي زرنديه منتقل شد ولي تلاش پزشكان موثر واقع نشد و پسربچه جان باخت.

كشف 60 تن سيمان قاچاق‌

* 60 تن سيمان قاچاق در استان مركزي كشف و ضبط شد.

سرهنگ رفيعي معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اعلام اين خبر گفت: اين مقدار سيمان قاچاق توسط ماموران انتظامي، هنگام گشت‌زني در محورهاي مواصلاتي اين استان، در شهرستان‌هاي دليجان،‌ساوه و شازند كشف و ضبط شد.‌

‌3 كشته در سانحه رانندگي شيراز

شيراز ---- تصادف در محور شيراز سپيدان، 3 كشته و 2 زخمي برجاي گذاشت. به گزارش مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي فارس، براثر برخورد دو دستگاه خودرو سواري پيكان، 3 سرنشين يكي از خودروها كشته و 2 سرنشين خودرو ديگر مجروح شدند. ‌

علت تصادف در دست بررسي است.

برخورد 8 دستگاه خودرودرشهركرد

شهركرد---- برخورد 8 دستگاه خودرو در چهارمحال و بختياري 2 كشته برجاي گذاشت.‌

رئيس پليس راه استان گفت: در اين حادثه كه ساعت 21 در كيلومتر 12 شهركرد به سمت بن در 300 متري شهر نافچ رخ داد، 8 نفر نيز زخمي شدند.

وي انحراف به چپ يكدستگاه خودرو حفاري چاه و برخورد آن با يكدستگاه تويوتاي سواري را كه منجر به آتش‌سوزي شد، دليل اين برخوردها بيان كرد. اين محور به علت كم عرض بودن به مدت دو ساعت بسته بود.

اعدام شرور مسلح در حاجي‌آباد بندرعباس‌

بندرعباس---- ‌ خبرنگار اطلاعات: يك شرور مسلح در حاجي‌آباد به دار مجازات آويخته شد.شرور 35 ساله كه نام داشت، چندي قبل پس از ارتكاب چندين فقره درگيري مسلحانه و سرقت تحت تعقيب پليس قرار گرفت تا اين كه در زمان دستگيري، ‌با شليك گلوله به يك سرباز وظيفه ناجا، سبب شهادت وي شد.

شرور مسلح پس از دستگيري و محاكمه به اعدام محكوم كه پس از تأييد حكم صادره، وي به دار آويخته شد.

كاهش 30درصدي تلفات حوادث رانندگي در كرمان‌

كرمان ---- خبرنگار اطلاعات: فرمانده پليس راه كرمان از كاهش 30درصدي تلفات حوادث رانندگي در اين استان خبرداد. ‌

سرهنگ غفوريان گفت: پليس راه استان از 3 سال قبل با برنامه‌ريزي‌هاي ويژه، اقدام به اعزام تيم‌هاي نامحسوس پليس راه به جاده‌ها كرد و توانست با كنترل تردد خودروها، تخلفات را كاهش دهد.

وي افزود: نيروي انتظامي درصدد است امسال دستورالعمل طرح جامع ترافيكي را با هدف كاهش تلفات و آمار حوادث رانندگي به اجرا درآورد.

فرمانده پليس راه كرمان با بيان اين كه پليس راه به شبكه نرم افزاري تجهيز شده است، تصريح كرد؛ با استفاده از اين سيستم و بررسي سوابق قبلي رانندگان، كساني كه بيش از دو بار تخلف حادثه ساز مرتكب شده باشند، گواهينامه آنها به مدت يك ماه توقيف و يك ماه از رانندگي محروم خواهند شد. ‌

كشف برنج و شكر قاچاق در كاشمر

كاشمر---- مقادير زيادي برنج و شكر قاچاق در شهرستان كاشمر كشف شد. به گزارش فرماندهي انتظامي خراسان رضوي، ماموران مبارزه با قاچاق كالاي پليس شهرستان كاشمر در بازرسي از يك انبار، اين مقدار كالاي قاچاق را كه شامل 21 هزار و 835 كيلوگرم برنج و 2600 كيلوگرم شكر قاچاق بود، به دست آوردند.

در اين زمينه دو نفر قاچاقچي دستگير و به مقام قضايي تحويل شدند.




 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن