تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
آيا پاسخگويي به مردم فراموش شده است؟

وقتي راجع به گراني و يا هر موضوع ديگري مطلبي در مطبوعات منعكس شد، مسئولان بايد خود را در برابر مردم مسئول بدانند و براي روشن شدن افكار عمومي جوابيه لازم را تنظيم و به روزنامه ارائه دهند تا با چاپ پاسخ مسئولان همكاري لازم در اين زمينه صورت گيرد. متأسفانه تاكنون مطالب فراواني نسبت به تورم موجود در كشور به رشته تحرير درآمده اما گويا هيچ مسئولي خود را پاسخگو نمي‌داند و اين نشانگر ضعف در اطلاع‌رساني است كه اميدواريم هيأت محترم دولت به اين موضوع رسيدگي كند.

علي عرفان از تهران‌

اصولگرايان به داد مردم برسند

مهار گراني آرزوي تمامي افراد جامعه است. اميدواريم اصولگراياني كه به مجلس شوراي اسلامي راه يافته‌اند بتوانند به حل مشكلات گراني، اشتغال جوانان و كاهش جدي قيمت مسكن كمك كنند. مردم به دليل احساس وظيفه شرعي پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدند و اكنون نوبت منتخبان آنان است تا به وعده‌هاي قبل از انتخابات خود عمل كنند.

پيمان - پ - از تهران‌

تقاضا از شهرداري منطقه 17 براي حل مشكل 30 ساله‌

خانه‌هاي واقع در محدوده امامزاده حسن تا قلعه‌مرغي و مقابل راه‌آهن تهران - تبريز از 30 سال پيش در طرح شهرداري تهران واقع شده و به همين دليل هرگونه نوسازي خانه‌ها در اين محدوده، ممنوع است.

حال كه شركت راه‌آهن، مسير حركت قطارهاي تبريز را به زيرزمين منتقل كرده است، از شهرداري منطقه 17 تقاضا مي‌شود محدوده ياد شده را از طرح‌ خارج كند، تا ساكنان آنجا پس از سال‌ها بتوانند به بازسازي منازلشان بپردازند و خانه ايمني براي خودشان احداث كنند.

از اهالي محدوده‌

فعاليت‌هاي مساجد بايد گسترش يابد

پس از 12 سال اقامت در آلمان، اخيراً به ايران آمده‌ام تا با خانواده‌ و آشنايانم تجديد ديدار كنم. آنچه در اين سفر توجه مرا جلب كرده است، نوع فعاليت مساجد است كه متأسفانه مطلوب نيست و با نظام جمهوري اسلامي مطابقت ندارد.براي روشن شدن مطلب، از مساجد تركيه مثال مي‌زنم كه شبانه روز فعالند و به ارائه انواع خدمات فرهنگي و مذهبي بخصوص براي جوانان مي‌پردازند و در كنار آن‌ها، از اداره اماكني مانند آرايشگاه‌ها و تعميرگاه‌هاي خودرو و عرضه خدمات آن‌ها به نرخ‌هاي ارزان نيز غافل نيستند.حال آن كه اغلب مساجد ما متأسفانه فقط هنگام اقامه نماز و با برگزاري مراسم ختم فعالند ودر ديگر ساعات روز، تعطيل هستند و فعاليت قابل ملاحظه‌اي انجام نمي‌دهند.

وقت آن رسيده است كه در مورد فعاليت مساجد در ايران تجديد نظر كلي شود و با الهام گرفتن از فعاليت آن‌ها در ديگر كشورهاي اسلامي، در جهت نزديكتر شدن هموطنان مسلمان و بخصوص جوانان با مساجد، گام‌هاي بلندتري برداشته شود.‌

مهدي - ميهمان موقت هموطنان‌

چاپ قانون نظام هماهنگ پرداخت‌ها

با اين كه امروزه همه‌ جا صحبت از قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق‌هاي كاركنان دولت است، كمتر كسي از جزئيات اين قانون خبر دارد. از اين‌رو از روزنامه اطلاعات تقاضا مي‌شود نسبت به چاپ قانون ياد شده اقدام كند.

خواننده روزنامه‌

تلفن 124 كاربرد ندارد

شماره تلفن 124 (تعزيرات) عملاً كاربرد ندارد. زيرا يا هميشه اشغال است و يا به محض آن كه ارتباط برقرار مي‌شود، ارتباط قطع مي‌گردد و امكان ضبط پيام تماس گيرندگان از بين مي‌رود.

شهروند تهراني‌

نان تافتون روزها 60 تومان، شب‌ها 200 تومان!

در خيابان آفريقاي شمالي، يك نانوايي تافتوني هست كه روزها نان را دانه‌اي 60 تومان مي‌فروشد و شب‌ها با پاشيدن چند دانه كنجد، همان نان را دانه‌اي 200 تومان به فروش مي‌رساند و چون تنها نانوايي اين محدوده است، اهالي ناچارند نان را به قيمت ياد شده بخرند.

از اهالي محل‌

پاركبانان و فعاليت در روزهاي تعطيل‌

پس از مدت‌ها روز جمعه 9/3/87 هوس كوه‌پيمايي و هواخوري به سرمان زد، اما همين كه خودرو را در خيابان دركه پارك كردم، پاركبان از راه رسيد و از ما 600 تومان طلب كرد، كه به ناچار پرداختيم. آيا روزهاي جمعه و تعطيل هم پاركبانان فعالند و بايد از خودروها بابت پارك در كنار خيابان‌ها پول بگيرند؟

شهروند تهراني‌

پودر شوينده و سياست‌هاي غلط اقتصادي‌

به نظر من سياست‌هاي غلط اقتصادي موجب شده است بازار پودر شوينده به اين شكل نامناسب درآيد. تا قوه قضائيه با محتكران و گران‌فروشان مايحتاج عمومي برخورد قانوني نكند، به مهار تورم و گراني نمي‌توان اميد چنداني داشت. همچنين تا اوضاع بنگاه‌هاي معاملات مسكن سروسامان نيابد و تعداد آن‌ها تعديل نشود، وضع بازار مسكن همچنان نامطلوب خواهد بود.

ابراهيم مهرباني‌

پيشگيري از خستگي كارگران ميادين ميوه و تره‌بار

سازمان ميوه و تره‌بار شهرداري تهران ساعات كار ميادين را تا 10 شب افزايش داده است كه اين امر موجب خستگي زياد كارگران غرفه‌ها و بخصوص غرفه‌هاي ميوه و تره‌بار مي‌شود و از كارآيي آن‌ها در روزهاي بعدي مي‌كاهد. از اين‌رو جا دارد ساعات كار ميادين ميوه و تره‌بار به روال سابق بازگردد، تا از خستگي مفرط و فرسودگي كارگران آن‌ها پيشگيري به عمل آيد.

اكبر عابدي اشلقي‌

طولاني شدن زمان واگذاري سهام عدالت‌

زمان اعلام شده براي واگذاري سهام عدالت به كاركنان بعضي از سازمان‌هاي دولتي طولاني شده است، كه انتظار دارد با رفع موانع موجود، سهام عدالت هرچه زودتر به آنان نيز واگذار شود.

كارمند دولت‌

لوله‌ گاز خطرناك در كوچه بو‌علي سيناي شرقي‌

در ميدان فاطمي، روبه‌روي كوچه بو‌علي سيناي شرقي، لوله‌گازي مي‌گذرد كه اگر خودرويي با آن برخورد كند و خداي نكرده منفجر شود، آتش‌سوزي محله را فرا مي‌گيرد. اهالي براي اين لوله گاز خطرناك حفاظي تعبيه كرده بودند، كه معلوم نيست شهرداري منطقه به چه دليل آن را برچيده است قبل از آن كه اتفاق تلخي روي دهد، از شركت ملي گاز و شهرداري تهران تقاضا مي‌شود در مورد رفع خطر لوله‌گاز ياد شده، چاره‌انديشي كنند.

تلفن به خط ارتباطي‌

پاسخ مسئولان‌

پاسخ ناجا در مورد بوق زدن خودروها

عطف به مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 21/2/87 آن روزنامه تحت عنوان احتراماً به اطلاع مي‌رساند.‌موضوع مورد نظر جهت اقدام لازم به پليس محترم راهور تهران بزرگ ارسال گرديد.‌

پاسخ ناجا در مورد بررسي و اقدام لازم‌

عطف به مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 18/2/87 آن روزنامه تحت عنوان احتراماً به اطلاع مي‌رساند.‌

موضوع مطروحه جهت بررسي و اقدام لازم به پليس محترم راهور تهران بزرگ اعلام گرديد.‌

پاسخ ناجا در مورد برخورد با توزيع‌كنندگان مواد مخدر

عطف به مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 19/2/87 آن روزنامه تحت عنوان احتراماً به اطلاع مي‌رساند.‌

موضوع مطروحه جهت پيگيري به يگان مربوطه در ناجا اعلام شد.‌

درباره مقابله با خلافكاران‌

عطف به مطلب مندرج در صفحه 13 مورخه 10/2/87 آن روزنامه تحت عنوان احتراماً به اطلاع مي‌رساند.‌موضوع مورد نظر جهت اقدام لازم به مسئولين مربوطه در ناجا ارسال گرديد.‌




 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن