تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نويدكيا زير نظر پزشك بايرن مونيخ / تمديد قرارداد با سپاهان در ابهام


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نويدكيا زير نظر پزشك بايرن مونيخ / تمديد قرارداد با سپاهان در ابهام
محرم نويدكيا هافبك مصدوم تيم فوتبال سپاهان اصفهان براي ادامه درمان خود به شهر مونيخ آلمان مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هافبك مصدوم تيم فوتبال سپاهان اصفهان چهارشنبه هفته جاري براي دريافت ويزا به سفارت آلمان مي رود و در صورتيكه با مشكل خاصي مواجه نشود، اواخر هفته آينده براي درمان نهايي به شهر مونيخ آلمان سفر مي كند.

برپايه اين گزارش، وي در مدت حضور خود در آلمان زير نظر پزشك باشگاه بايرن مونيخ و دو متخصص و جراح آلماني مراحل درمان خود را پيگيري مي كند تا ميزان مصدوميت و مدت درمان اين بازيكن به طور كامل مشخص شود.

محرم نويدكيا در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تاييد اين خبر گفت: هنوز نمي دانم چند روز در آلمان مي مانم و چه درمان هايي را بايد انجام دهم. به همين دليل با وضعيتي كاملا مجهول به اين كشور مي روم. تنها چيزي كه مي دانم اين است كه براي درمان نهايي احتياجي به عمل جراحي ندارم.

وي در خصوص تمديد قراردادش با تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز مشخص نيست كه بتوانم به فوتبالم ادامه دهم. بر اين اساس وقتي كه ميزان مصدوميت و زمان بازگشتم به ميدان مسابقات مشخص شود، مي توانم در خصوص تمديد قراردادم اقدام كنم.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن