تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815533966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در صورت انحلال حزب حاكم تركيه مذاكرات عضويت تركيه در اتحاديه اروپا تعليق مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در صورت انحلال حزب حاكم تركيه مذاكرات عضويت تركيه در اتحاديه اروپا تعليق مي شود
خبرگزاري فارس : يك روزنامه فرانسوي نوشت در صورت انحلال حزب حاكم عدالت وتوسعه تركيه ، اتحاديه اروپا مذاكرات عضويت كامل با اين كشور را به حال تعليق در خواهد آورد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از شماره ديروز روزنامه ترك زبان "زمان" ، روزنامه "فيگارو" با درج اين مطلب افزود : احتمال حذف حزب عدالت و توسعه تركيه مديران اروپايي را ديوانه كرده و بر اساس سناريويي كه در بروكسل برنامه ريزي شده ، در صورت انحلال حزب حاكم عدالت و توسعه ، كميسيون اروپا در ماه اكتبر تصميم به تعليق مذاكرات عضويت كامل تركيه در اتحاديه اروپا خواهد گرفت .
اين روزنامه با اشاره به اينكه اگر اين امر تحقق يابد ، با رياست دوره اي فرانسه بر اتحايه اروپا همزمان خواهد بود ، با استناد به منابع ديپلماتيك اين كشور نوشت كه نگاه پاريس به اين موضوع مثبت نيست .
اين روزنامه همچنين از تلاش يك ديپلمات فرانسوي براي بلوكه كردن بعضي از فصلهاي مذاكرات عضويت تركيه خبر داد و اضافه كرد : اين موضوع بالفعل به مفهوم تعليق كردن است .
روزنامه فيگارو با ممكن دانستن تعليق مذاكرات از طريق حقوقي و با موافقت 27 تن از اعضاي اتحاديه ، پيامدهاي اخذ چنين تصميمي را به يك بمب اتمي در عرصه سياسي توصيف كرد.
انتهاي پيام/.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن