تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820029870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس مجلس: از اتاق هاي بازرگاني انتظار تحول داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس مجلس: از اتاق هاي بازرگاني انتظار تحول داريم
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: اتاق هاي بازرگاني در جريان گذار از اقتصاد دولتي نقطه قوتي براي اجراي ابلاغيه اصل 44 هستند و مجلس هشتم با تكيه بر توان كار شناسي اتاق هاي بازرگاني ، پيگير جريان توسعه بخش خصوصي خواهد بود.


دكتر" علي لاريجاني "با اشاره به تركيب مجلس هشتم گفت: تركيب مجلس جديد نشان دهنده علاقه مردم به تغيير است و اميدواريم شرايطي فراهم شود تا مردم تغيير در فضاهاي مختلف كشور بخصوص فضاي اقتصادي را لمس كنند.
وي در ادامه تاكيد كرد ، مسائل اساسي و مهم كشور در مسائلي نظير تورم ،ركود توليد و شايد كاهش سرمايه گذاري خلاصه مي شود كه نمايندگان مردم چه درمجلس هشتم وچه در اتاق هاي بازرگاني، با نگاه به ابلاغيه اصل 44 قانون اساسي (خصوصي سازي ) بايد درصدد رفع آن گام بردارند.
رييس مجلس هشتم در ادامه اظهار داشت : انتظار از اتاق هاي بازرگاني فراتر رفته و بخش خصوصي با توجه به نقش تاريخي نمايندگانش،انتظار تحول بيشتر دارد.
به گزارش ايرنا به نقل از سايت خبري اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران، لاريجاني با اشاره به لزوم يكپارچه نگري درمديريت اقتصاد كشور گفت: حل مشكلات اقتصادي،به تعامل وهمفكري نياز دارد و در اين زمينه مجلس بايد تعامل نزديك، سازنده و قوي با دولت داشته باشد تا اگر كاستي و ضعفي در مديريت اقتصادي وجود داشت آن را برطرف كند.
رييس مجلس هشتم با اشاره به تكريم توليد ثروت در ابلاغيه اصل 44 قانون اساسي گفت: اقتصادي سالم است كه حيات و رشد ثروت در آن محرز و مهيا باشد ، چرا كه رسيدن به رشد اقتصادي مطلوب در گرو رشد و توسعه بخش خصوصي است.
رييس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اين كه دوره مديريت اقتصادي با تكيه بر شعارهاي سوسياليستي ومبتي بر اقتصاد دولتي گذشته است ،گفت: ابلاغيه اصل 44 براي مجلس هشتم فصل الخطاب است و اجازه نخواهيم داد قوانين مغاير با منويات ابلاغيه، دراين مجلس به تصويب برسد.
رييس مجلس شوراي اسلامي براي همكاري و هفكري با اتاق هاي بازرگاني اعلام آمادگي كرد وگفت: اين آمادگي وجود دارد كه منشور همكاري ميان نمايندگان مجلس ونمايندگان عضو اتاق بازرگاني به امضا رسيده و سطح همكاري قوه مقننه با بخش خصوصي افزايش يابد.
وي در پايان اظهار داشت : مجلس هشتم درحال شكل گيري است و به محض اين كه تركيب ها ومسئوليت ها مشخص شود،اين آمادگي براي حضور درنشست هاي صبحانه با مسئولان اتاق تهران و ديگر نشست هاي بخش خصوصي وجود دارد.
اقتصام ** 9134 ** 1557
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن