تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس: براي رويارويي يا تعامل با هر گزينه‌اي آماده‌ايم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حماس: براي رويارويي يا تعامل با هر گزينه‌اي آماده‌ايم
خبرگزاري فارس: جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) با ابراز ترديد نسبت به جدي بودن رژيم صهيونيستي درباره موضوع آتش بس تاكيد كرد: براي رويارويي يا تعامل با هر گزينه‌اي اعم از آتش‌بس يا جنگ تمام عيار آماده‌ايم.


به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع رساني فلسطين،"سامي ابو زهري" سخنگوي حماس اظهار داشت: تاخير رژيم صهيونيستي در پاسخگويي به شروط آتش‌بس، توطئه اين رژيم براي سرپوش گذاشتن بر جنايت‌هاي روزمره آن است.
وي افزود: حماس با هرگونه آتش بسي كه متضمن پايان محاصره و توقف جنايت‌ها و بازگشايي گذرگاه‌ها نباشد مخالف است.
ابو زهري خاطرنشان كرد، رژيم صهيونيستي به جنايت‌هاي خود در نوار غزه ادامه مي‌دهد و هر روز شمار زيادي به شهادت مي‌رسند و اين نشان دهنده آن است كه اشغالگران در زمينه آتش‌بس جدي نيستند و آنان خواهان آتش‌بس بر اساس خواسته‌هاي خود هستند و حاضر به دادن امتيازي به طرف مقابل نيستند.
سخنگوي حماس افزود: صهيونيست‌ها تا اين لحظه با رفع محاصره و بازگشايي گذرگاه‌ها مخالفت كرده‌اند و ما معتقديم كه هر گونه آتش بس بدون پايان محاصره و بازگشايي گذرگاه‌ها و توقف جنايت‌ها بي‌ارزش و بي‌فايده است.
سخنگوي حماس در بخشي ديگر از سخنانش اظهار داشت: اوضاع نوار غزه در سايه ادامه محاصره، به شدت بحراني است و كشورهاي عربي به ويژه مصر بايد براي بازگشايي گذرگاه مرزي رفح هر چه سريعتر اقدام نمايند.
وي ضمن رد هر گونه نگراني حماس در برابر تهديدات رژيم صهيونيستي درباره حمله گسترده نظامي به نوار غزه تاكيد كرد: اين تهديدات براي ما تازگي ندارد و هرگز ما و ملت فلسطين از آن نمي هراسيم و در صورت حمله گسترده اشغالگران به اين منطقه ما با تمام قوا با آنها مقابله خواهيم كرد و رژيم صهيونيستي تاوان حماقت خود را به طور سنگين خواهد پرداخت.
ابوزهري افزود: رژيم صهيونيستي با مطرح كردن اين تهديدات قصد دارد بر جنايت‌هاي روزمره خود بر نوار غزه سرپوش بگذارد ولي اين جنبش براي تعامل يا رويارويي با هر گزينه‌اي اعم از آتش‌بس يا جنگ تمام عيار آماده است.
انتهاي پيام/.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن