تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803911897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشروح نشست خبري سخنگوي دولت


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مشروح نشست خبري سخنگوي دولت


تهران – حيات

غلامحسين الهام با اشاره به سفر خاويار سولانا به ايران گفت: هدف از سفر مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا به ايران فقط تحويل بسته پيشنهادي گروه 1+5به ايران است.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات، غلامحسين الهام سخنگوي دولت صبح امروز (شنبه) در نشست خبري خود با خبرنگاران با اشاره به سفر مسوول سياست خارجي اروپا به ايران گفت: ماموريت وي تحويل بسته پيشنهادي گروه 1+5به ايران است و هيچ برنامه ديگري ندارد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص اينكه اگر در بسته پيشنهادي سولانا تعليق فعاليت هاي هسته اي ايران آمده بود پاسخ ايران چيست، افزود: بسته پيشنهادي اروپا با رويكرد تعليق تحويل داده نشده است و اگر اينگونه باشد همانطور كه از قبل گفته ايم قابل طرح و بررسي نيست.
سخنگوي دولت درخصوص اينكه آيا سولانا با رييس مجلس و دانشجويان ديداري خواهد داشت يا خير ادامه داد: طبق برنامه قبلي سولانا هيچ دستور كاري جز تحويل بسته پيشنهادي 1+5به ايران ندارد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه پرسيد: آيا اساسا ايران از موارد يا مفاد بسته پيشنهادي 1+5اطلاعي دارد يا خير و پاسخ ايران به اين بسته چه زماني اعلام مي شود گفت: جمهوري اسلامي ايران از موارد اين بسته اطلاعي ندارد و پس از تحويل آن به ايران بررسي و اعلام خواهد شد.
الهام درخصوص بسته پيشنهادي ايران به كشورهاي اروپايي گفت: هنوز از سوي كشورهاي اروپايي به بسته پيشنهادي ما جواب داده نشده و منتظر پاسخ آنها هستيم.
وي در پاسخ به اينكه آيا سفر سولانا التيماتوم كشورهاي غربي به ايران است خاطرنشان كرد: آنها درجايگاهي نيستند كه بتوانند چنين ادبياتي نسبت به ايران داشته باشند، بلكه به نظر مي رسد آنها به دنبال قبول واقعيات و حركت در مسير حقوق ايران هستند ،اولتيماتوم و اينگونه مسايل هرگز مطرح نيست.
سخنگوي دولت درخصوص اقدام پارلمان اروپا براي بازگشت پرونده ايران از شوراي امنيت به آژانس بين المللي انرژي اتمي افزود: اينگونه مسايل قرائني است كه نشان مي دهد جامعه اروپا بايد واقعيت ها را بپذيرد و در راستاي آن حركت كند و اين اقدام اروپا را گام اوليه و مثبت مي دانيم و از آن استقبال مي كنيم.

در برخي استان ها با كاهش 30 درصدي قيمت مسكن روبرو هستيم

وي با اشاره به پيگيري هاي دولت در زمينه مسكن گفت: اقدامات و سياست هاي دولت در برخي از استان ها منجر به كاهش 30 درصدي قيمت مسكن شده است.
وي با اشاره به اقدامات دولت در خصوص مسكن اظهار داشت: نزديك به يك ميليون و دويست هزار واحد مسكوني آماده واگذاري است و حدود 400 هزار واحد زمين هم اكنون آماده سازي شده است كه قرار است ساخت مسكن در آن آغاز شود.
الهام در ادامه با تاكيد بر اينكه تورم وارداتي بر روي اقلام و ارزاق عمومي مقداري تاثيري گذاشته است تصريح كرد: دولت در اين ارتباط طرحي را به مجلس ارايه كرده تا به زودي فشار خارجي و بيروني تورم از روي كادرها برداشته شود و منحني تورم به صورت برگشتي عمل كند.
وي با بيان اينكه افزايش قيمت نفت در سطح جهاني باعث افزايش تورم شده و بر زندگي مردم اثر گذاشته است اظهار داشت: اميدواريم با همكاري مجلس كه باعث تصويب فوريت لايحه پيشنهادي دولت شد تصويب نهايي اين لايحه اثر خارجي تورم را بازگرداند.
سخنگوي دولت در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه دايما گفته مي شود تورم داخلي ناشي از توطئه دشمنان است خاطرنشان كرد: واقعيت تورم ناشي از تورم جهاني، غيرقابل انكار نيست و شاهديم در برخي از كشورهاي همسايه برخي اقلام تا بيش از 400 درصد افزايش قيمت داشته است.
وي با تاكيد براينكه بخش فتنه و فساد را هم نمي توان در حوزه تورم انكار كرد خاطرنشان ساخت: پرونده هاي زيادي در اين خصوص در حال پيگيري در دستگاه هاي اطلاعاتي و قضايي است كه ناشي از وجود اين امر در حوزه تورمي دارد.
الهام با بيان اينكه عده اي با تبليغات بيگانگان خصوصا جنگ نرم آمريكايي ها دنبال اين گونه مسايل هستند تا به اهداف نامشروع خود برسند تاكيد كرد: سياست هاي دولت به سوي مهار تورم است.
وي به كاهش 5/5 درصدي نرخ بيكاري در استان چهارمحال و بختياري اشاره كرد و افزود: بنگاه هاي زودبازده كه همواره دولت از آن حمايت كرده نشان داد كه دولت در راستاي اشتغال و مبارزه با بيكاري حركت كرده است.

اظهارات پاليزدار هيچ ارتباطي با دولت ندارد

الهام در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه موضع گيري وزارت اطلاعات درباره پاليزدار منفعلانه بوده است گفت: اگر در اين خصوص گزارشي از سوي دستگاه اطلاعاتي وجود ندارد ، دليل بر اين نيست كه اين پرونده بررسي نمي شود.
وي همچنين درباره سخنان پاليزدار تصريح كرد: سخنان مطرح شده از سوي اين فرد هيچ ارتباطي با دولت و صحبت هاي رييس جمهور در مبارزه ريشه اي با فساد ندارد و به نظر مي رسد كه صرفا وسيله اي براي لوث كردن مبارزه صريح دولت در ريشه كن كردن فساد بوده است.
سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: اين صحبت ها براي لوث كردن اصل مفاسد اقتصادي و مالي بوده است و دولت با قاطعيت در اصلاح ساختارها اقدام مي كند البته مردم هم هوشمند هستند و مرزهاي انحراف را مي شناسند.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر پيشنهاد رييس مجلس درخصوص ايجاد كميته اي مشترك ميان قواي مقننه و مجريه براي حل اختلافات و تعامل بيشتر آنان گفت: با توجه به فرمايشات رهبري همكاري ميان ساير قوا يك اصل است كه دولت به آن اهتمام دارد.
وي تاكيد كرد: با رعايت قوانين، چشم انداز، قانون اساسي و سياست هاي كلي نظام مي توانيم تعاملي سازنده با قوا داشته باشيم و دولت همواره اين امر را دنبال كرده است و اميدواريم قواي مختلف با اين هم افزايي ها در راه خدمت بيشتر به مردم گام بردارند.
الهام در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينكه گفته مي شود، 10 استاندار به دليل كوتاهي در اجراي مصوبات قرار است تغيير كنند آيا اين اخبار صحت دارد يا خير گفت: روش هايي كه برخي از سايت ها و رسانه ها براي ايجاد نگراني در نظام اداري كشور دنبال مي كنند براساس تحليل هاي بي پايه و اساسي شكل مي گيرد كه اين مورد هم از اين مساله مستثني نيست.
وي تاكيد كرد: آن چيزي كه براي دولت اصالت دارد خدمت به مردم است.
وي درباره توافق گروه هاي فلسطيني افزود: هر اقدامي كه در راستاي شناختن حقوق فلسطيني ها درميان گروه هاي اين كشور صورت مي گيرد سازنده و مثبت است.
الهام تاكيد كرد: هرگونه اقدامي در راستاي تامين حقوق مردم فلسطين باشد يك رويكرد مثبت و حمايت شده است.

پايان پيام
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن