تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816710592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه استان اصفهان
خبرگزاري فارس: آغاز به كار مدرسه تابستاني نظريه هندسي ناجابجايي در دانشگاه صنعتي، رشد بهره‌وري در فولاد مباركه اصفهان، افتتاح واحد دياليز بيمارستان امام خميني فلاورجان و ... از اخبار كوتاه استان اصفهان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، مدرسه تابستاني نظريه هندسي ناجابجايي با حضور هشت نفر از محققين برجسته از كشورهاي كانادا، آلمان، روسيه، ايتاليا، هند و 600 نفر از پژوهشگران دانشگاههاي كشور از 19 خرداد در دانشگاه صنعتي اصفهان آغاز به كار كرد.
محمود بهبودي، دبير مدرسه نظريه ناجابجايي گفت: اين مدرسه با همكاري قطب جبر و كاربردهاي دانشكده رياضي و موسسه بين‌المللي فيزيك نظري پروفسور عبدالسلام ايتاليا برگزار و در روز اول آن پروفسور پال از هندوستان و پروفسور دان كسوروسكي و بهرام رنگي‌پور از كشور كانادا اولين سخنراني خود را ارائه كردند.

*رشد بهره‌وري در فولاد مباركه اصفهان
به گزارش روابط عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، معاون فناوري اين شركت گفت: با توجه به فضاي رقابتي در صنعت فولاد و توجه به اين صنعت در سطح جهاني به عوامل بهره‌وري، شركت فولاد مباركه همواره خود را با بهترين‌هاي اين صنعت مقايسه كرده و با تكيه بر كيفيت و حذف فعاليت‌هاي بدون ارزش افزوده و افزايش توان حضور در بازارهاي جهاني جايگاه مناسبي را در بين صنايع در سطح جهاني به خود اختصاص داده و شاخص‌هاي بهره‌وري خود را با برنامه‌هاي توسعه‌اي كشور هماهنگ كرده است.
محمدعلي شهرياري با اشاره به جايگاه عملكردي شركت فولاد مباركه با برنامه‌هاي توسعه‌اي كشور افزود: رشد اقتصادي فولاد مباركه 1/15 درصد نسبت به 2/11 درصد برنامه صنعت در كشور و رشد بهره‌وري 7/4 درصد نسبت به 4/3 درصد برنامه و 5/2 درصد برنامه اقتصادي در كشور است.

*افتتاح واحد دياليز بيمارستان امام خميني فلاورجان
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، واحد دياليز بيمارستان امام خميني فلاورجان 23 خرداد با اعتباري بالغ بر سه ميليارد و 750 ميليون ريال افتتاح شد.
دو ميليارد ريال از اين اعتبار براي احداث ساختمان و يك ميليارد و 750 ميليون ريال نيز براي خريد تجهيزات پزشكي هزينه شده است.
اين واحد داراي 400 متر مربع فضاي فيزيكي و 13 تخت فعال است كه براي هر تخت يك دستگاه همودياليز خريداري و نصب شده است.
بودجه احداث و راه‌اندازي اين واحد از طرف دانشگاه علوم پزشكي اصفهان تأمين شده كه بخش كوچكي از اين هزينه نيز از سوي خيرين و نيز اعتبارات استانداري پرداخت شده است.

*استحكام روابط شركت ميتسوبيشي ژاپن و فولاد مباركه اصفهان
به گزارش روابط عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، جمعي از نمايندگان و مديران عامل شركت‌هاي تابعه ميتسوبيشي ژاپن به منظور گسترش روابط تجاري ميان ژاپن و ايران با مديرعامل و معاونين فولاد مباركه ديدار و گفتگو كرده و از نزديك با روند پيشرفت فولاد مباركه و طرحهاي توسعه در دست اقدام اين شركت آشنا شدند.
موري واكي مديرعامل و نماينده شركت ميتسوبيشي در تهران ضمن ابراز خوشحالي از حضور در فولاد مباركه اصفهان گفت: با هر بار ديدن پيشرفتها و افزايش ظرفيتهايي كه نسبت به قبل در اين مجتمع در حال شكل گيري است شگفت زده مي شوم.
وي ديدار خود با مسئولين فولاد مباركه را بسيار سودمند خواند و افزود: با درك عميقي كه ما نسبت به توانمندي اين شركت و برنامه هاي آتي آن پيدا كرديم و به دنبال آن هستيم تا راهكارهايي براي بازگشايي روابط تجاري خود با فولاد مباركه بيابيم.

*دريافت اعتبار پژوهشي بنياد ملي نخبگان از سوي عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي
به گزارش روابط عمومي دانشگاه صنعتي اصفهان، سيد اكبر جعفري، عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي اصفهان از سوي بنياد ملي نخبگان ايران براي اعطاي اعتبار پژوهشي ويژه پژوهشگران جوان انتخاب شد.
وي كه بر اساس افتخارات و سوابق علمي خود، موفق به دريافت اين اعتبار ويژه شده است در اولين كنفرانس ملي پيشرفت‌هاي ابر رسانايي كه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد از سوي داوران كميته علمي اين كنفرانس به عنوان بهترين پژوهشگر جوان انتخاب و معرفي شد.
انتهاي پيام/ف
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن