تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820342568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشد كمي و كيفي سايپا براساس آمارها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رشد كمي و كيفي سايپا براساس آمارها
آمارها حكايت از افزايش توليد خودرو در شركت سايپا در ماه هاي ابتدايي سال جاري دارد. اين افزايش توليد در حالي صورت گرفته است كه ديگر شركت هاي خودروساز حتي نتوانسته اند سطح توليد خود را حفظ كنند و ميزان توليدات خود را كاهش داده اند.

به گزارش رجانيوز به نقل از بولتن نيوز، شركت سايپا در دو ماه ابتدايي سال جاري 10 درصد حجم توليد خودرو سواري خود را افزايش داده است و همچنين حجم توليد خودروهاي تجاري ( كاميون هاي سنگين و نيمه سنگين) در گروه سايپا نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 برابر شده است.

علاوه بر رشد كمي محصولات سايپا، رشد كيفيت محصولات نيز بسيار بوده است؛ به طوري كه محصولات اين شركت داراي برچسب انرژي يورو2 مي ياشند و مصرف سوخت آنها كمتر از مصرف استاندارد ايران است.

رشد كمي و كيفي محصولات سايپا باعث كسب 57 درصد بازار خودروهاي كشور شده است. كسب رتبه اول فروش در دوماهه ابتداي سال حاكي از موقعيت محصولات سايپا در بازار سرمايه دارد.

از سوي ديگر در يك تصميم گيري هوشمندانه مديريتي مقرر شده است اتاق هاي خودروهاي پيكاپ و پرايد در شركت سايپاديزل رنگ شود.اين تصميم با توجه به استاندارد بالاي سيستم رنگ پاش شركت سايپا ديزل باعث ارتقاي سطح كيفي محصولات اين شركت و از سوي ديگر افزايش سوددهي شركت مزبور را به همراه خواهد داشت.

از ديگر اقدامات ستودني مديريت عامل شركت سايپا خريداري شركت تراكتور سازي مي باشد. شركت تراكتور سازي كه يك شركت سودده با محصولات كيفي با استاندارد مناسب است ، سهم مناسبي از صادرات صنعتي كشور مار را در اختيار دارد.

با خريد شركت تراكتور سازي از سوي سايپا ، همكاري هاي دوشركت سايپاديزل و تراكتورسازي در حوزه توليد خودروهاي سنگين افزايش پيدا كرده است و مقرر شد كه كاميون ديزلي بادسان را به صورت مشترك توليد و تحويل بازار دهند.

آمارها نشان مي دهد كه ابتكارات و خلاقيت هاي مديرعامل جديد شركت سايپا توانسته است كه ميزان فروش و سود اين شركت را افزايش دهد و نقش كليدي خود در صنعت كشور را ايفا كند.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن