تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815189357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /بازديد وزير ارشاد از ملك سليمان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /بازديد وزير ارشاد از "ملك سليمان"
انيميشن سينمايي مجيد مجيدي، بازديد وزير ارشاد از "ملك سليمان"و اخبار جشنواره فيلم كودك همدان عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز شنبه 25 خردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به پايان تصويربرداري مجموعه "كارآگاه علوي 2"، گزارش پشت صحنه مجموعه "عمليات 125" و يورو 2008 در تسخير شبكه سه سيما. نگاهي به فيلم "زن‌ها فرشته‌اند" و بررسي پاسخ ندادن وزارت ارشاد به گزارش‌هاي اين روزنامه در صفحه سينما ايران و انيميشن سينمايي مجيد مجيدي، افتتاح 23 سالن سينما و تئاتر در تهران، بزرگداشت مهدي فقيه در جشنواره همدان، عليرضا نادري در بيمارستان، نگارش فيلمنامه زندگي استاد صنعتي توسط فرهاد توحيدي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به نگاهي به نمايشگاه عكس "خرمشهر، حماسه مقاومت" و يادداشتي بر نمايشگاه پوسترهاي مقاومت. گفتگو با واديم پرلمن كارگردان فيلم "زندگي پيش چشمان او" در صفحه سينما، شمارش معكوس براي آغاز جشنواره فيلم كودك همدان، بازديد وزير ارشاد از "ملك سليمان"، ظرفيت‌هاي كيش براي تبديل به بازار هنري ايران، يادداشتي از بهزاد فراهاني، تله فيلم "بازي" در ميانه راه و اخباري كوتاه از منوچهر طياب، فرهاد توحيدي، حسن فتحي و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحات فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با فرهاد ورهرام به بهانه نمايش فيلم‌هايش، درباره سينماي وي، نفوذ سبك‌هاي ژاپني در آثار هنري اروپا و درباره فيلم جديد كلينت ايستوود. معرفي فيلم‌هاي ايراني بخش بين‌الملل جشنواره كودك، بازديد وزير ارشاد از پشت صحنه فيلم "ملك سليمان"، 95 فيلم سينمايي در شبكه دو و سه، انيميشن سينمايي مجيدي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به ساخت مستند "كارون"، خبرهايي از جشنواره فيلم كودك همدان، درباره جشن بزرگ سينماي ايران، يادداشتي بر جشن منتقدان سينماي ايران و اخبار كوتاه. گفتگو با منيژه محامدي كارگردان تئاتر در صفحه تئاتر، گزارش پشت صحنه فيلم سينمايي "دوزخ، برزخ، بهشت"، درباره مجموعه "واپسين كوچ" و يادداشتي بر اخبار تلويزيون در صفحه راديو و تلويزيون و پخش تله فيلم "سايه‌هاي آرزو"، يادداشتي به مناسبت پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي اروپا و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مراسم يادبود نادر ابراهيمي، حرف‌هاي داريوش مهرجويي، اكران فيلم‌هاي تازه در سينماها و اخبار سينمايي، گپي با داريوش اسدزاده، گفتگو با داود دانشور كارگردان و مترجم، نگاهي به نمايش "ماكاندو" و روزانه‌هايي از موسيقي، سينما، تئاتر و ادبيات.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به مطلبي درباره فيلم خارجي "زندگي شيرين"، يادداشت و نقدي بر اين فيلم و درباره فيلم "سرتاسر جهان". 100 چهره تأثيرگذار سال 2008 از نگاه فوربس، در حاشيه مخالفت‌ها با كنسرت كريس دي برگ، يادداشتي از مهدي كرم‌پور، معرفي هيئت داوران بخش بين‌الملل جشنواره فيلم كودك، افتتاحيه 23 ميليوني فيلم "تيغ‌زن" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"حيات نو"‌ در صفحه فرهنگ و انديشه مي‌پردازد به گفتگوي آنتوني مينگلا فقيد با سيدني پولاك فقيد. درباره بيماري پل نيومن، گپي با حميد پورآذري كارگردان نمايش "غلتشن‌ها"، نگاهي به مجموعه "روزگار قريب" و اخباري كوتاه از خالق "هري پاتر"، محمدرضا گلزار و ... در صفحه پاياني آمده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به انيميشن سينمايي مجيدي، گزارش جلسه نقد و بررسي فيلم "به همين سادگي" به همت سازمان بهزيستي، پروژه جديد حسن فتحي، انتشار شب خاطره امام (ره)، مجموعه "مختارنامه" در شهرك دفاع مقدس، بازديد وزير ارشاد از روند توليد "ملك سليمان"، مرور اخبار فرهنگي هنري در هفته گذشته و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به مطلبي در حاشيه فيلم خارجي "مرد آرامي بود"، گفتگو با فرانك كاپلو كارگردان فيلم، يادداشت‌هايي بر فيلم و معرفي فيلم‌هاي روز اكران جهاني. دفاع دو نماينده مجلس از سينماي ايران، انيميشن سينمايي مجيدي، اخباري از جشنواره فيلم كودك همدان، بازديد وزير ارشاد از پشت صحنه "ملك سليمان" و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن