تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد//10 استاندار بركنار مي شوند؛// التماس اروپايي ها به روايت ثمره// بخشنامه مضحك// ويراژ خانم نماينده// حداد قهر كرد// دم خروس و قسم حضرت عباس دولت


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد//10 استاندار بركنار مي شوند؛// التماس اروپايي ها به روايت ثمره// بخشنامه مضحك// ويراژ خانم نماينده// حداد قهر كرد// دم خروس و قسم حضرت عباس دولت
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (25 خرداد)، اخبار ويژه زير درج شده است.

10 استاندار بركنار مي شوند؛ يكي از خبرگزاري هاي نزديك به دولت از احتمال تغيير 10 استاندار خبر داد. «عدم اجراي مصوبات استاني» و «برخي ضعف هاي اجرايي» از دلايل بركناري مديران اجرايي استان ها عنوان شده است. زمزمه تغيير در استانداري ها از زمان بركناري مصطفي پورمحمدي و شروع به كار مهدي هاشمي سرپرست وزارت كشور شنيده مي شود كه گويا قطعيت يافته است.

التماس اروپايي ها به روايت ثمره؛ مجتبي ثمره هاشمي مشاور عالي احمدي نژاد زواياي جديدي از روابط ايران و اروپا را افشا كرد. وي كه يكي از دوستان نزديك احمدي نژاد محسوب مي شود در گفت وگو با برنامه «نوفا» در مورد روابط ايران و اروپا گفت؛ «ما با شركت هاي اروپايي 30 ميليارد يورو معامله تجاري داريم. آنها به خاطر فشارهاي امريكا تاكنون ده ها ميليارد يورو ضرر كرده اند. آنها به طور خصوصي به ما مي گويند كه ما را از تجارت محروم نكنيد و ما را در ليست سياه خود قرار ندهيد. ولي آنها تحت فشار امريكا هستند و تنها زبان زور را مي فهمند. لسان بوش لسان زور است.»او در ادامه از تقويت روابط ايران و امريكا خبر داد و شرايط آن را «اصلاح رفتار دولتمردان امريكايي، به رسميت شناختن حقوق مردم ايران و در رأس كار نبودن خودخواهان» اظهار كرد.وي افزود؛ «ملت ايران با ملت امريكا دعوا ندارد، اين دو ملت سال ها با هم دوست بوده اند. ملت ايران با زور و بي عدالتي مخالف است.»

انشعاب دولتي هاي مجلس از اصولگرايان؛ طيف رايحه خوش خدمت از اصولگرايان مجلس جدا خواهد شد. گفته مي شود اين طيف در پي تشكيل فراكسيوني جداگانه براي حمايت از دولت است. شنيده ها حاكي است راي منفي مجلس به دو فوريت لايحه دولت درباره مشكلات خشكسالي باعث دلخوري رايحه يي ها شده و آنان قصد دارند از اصولگرايان جدا شوند.

تاسيس لابي امريكايي هاي ايراني تبار ؛ به گزارش بي بي سي تعدادي از ايرانيان در امريكا به تازگي يك گروه لابي تشكيل داده اند كه به گفته موسسان آن هدفش دفاع از منافع مشترك كل جامعه ايراني در امريكا است. اين سازمان لابي گر، اتحاديه روابط عمومي امريكايي هاي ايراني تبار (پايا) نام دارد و در واشنگتن دي سي، پايتخت امريكا، مستقر شده است. يكي از اعضاي هيات مديره پايا، فيروز نادري از متخصصان ارشد آژانس فضايي امريكا (ناسا) است كه هم اكنون در آزمايشگاه جت پروپولشن ناسا فعاليت دارد. رودابه بختيار هم كه در گذشته به عنوان مجري و خبرنگار براي شبكه هاي تلويزيوني سي ان ان و فاكس نيوز كار مي كرد مسوول روابط عمومي پايا است. بابك حقوقي مديركل پايا تاكيد دارد كه اين گروه لابي به طور منسجم و سازمان يافته بر پيشبرد منافع جامعه ايرانيان در امريكا تمركز خواهد كرد.

دم خروس و قسم حضرت عباس دولت ؛ در حالي كه دولت هفته گذشته جوابيه هايي براي روزنامه هاي «اعتماد»، «اعتماد ملي» و «كارگزاران» ارسال كرده و در آن به درج گزارش هايي از سفر احمدي نژاد به ايتاليا اعتراض كرده بود سايت اصلي حاميان دولت روز گذشته با انتشار اخباري از استقبال سرد ايتاليايي ها از احمدي نژاد خبر داد. رجانيوز نوشت؛ «همزمان با سفر رئيس جمهور به رم پايتخت ايتاليا و سخنراني در اجلاس فائو، شهردار رم تظاهراتي عليه دكتر احمدي نژاد برپا كرده كه برخي مقامات اين كشور نيز در آن شركت كرده اند. در اين تظاهرات به نشانه اعتراض به سخنان ضدصهيونيستي رئيس جمهور ايران، 10 دقيقه پروژكتورهاي محل تجمع را خاموش كرده اند.»اين در حالي است كه دولت در جوابيه هاي خود تاكيد كرده بود سفر احمدي نژاد بسيار موفق و پر از دستاورد بوده است و كساني كه به «شايعه استقبال سرد از احمدي نژاد» دامن مي زنند همسو با رسانه هاي رژيم صهيونيستي عمل مي كنند.»

بخشنامه مضحك؛ بخشنامه ازدواج اجباري رد منطقه ويژه اقتصادي پارس و اظهارات استاندار خراسان شمالي اسباب مضحكه نمايندگان مجلس هشتم شد. يكي از نمايندگان در واكنش به اين بخشنامه گفت؛ «نويسنده اين نوع بخشنامه ها گويا فكر ندارد، چون شايد آقايان بتوانند در مدتي مشخص ازدواج كنند اما خانم هاي مجرد كه ديگر نمي توانند مجبور شوند در يك مدتي حتماً ازدواج كنند و نمي توان به آنان گفت در خيابان به دنبال شوهر راه بيفتند،»وي با تاكيد بر اينكه معضل ازدواج با بخشنامه حل نمي شود، بيان داشت؛ اين كار هم دنباله تصميم هاي عجولانه و سياست هاي غلط برخي مسوولان است كه حرف هاي خوبي مي زنند و مي خواهند كار خوب انجام دهند اما چون راهكار آن را نمي دانند كارهايشان طور ديگري از آب در مي آيد،يك عضو رايحه خوش خدمت در مجلس از رسانه ها نيز به خاطر دامن زدن به اين موضوع انتقاد كرد و اظهار داشت؛ «گذاشتن متن اسكن شده اين بخشنامه در سايت ها مانند اين است كه يك انسان خل مسلكي در جايي زندگي كند و ما بياييم و عكس او را روي سايت بگذاريم،»زارعي افزود؛ «اين جور تصميم ها مقطعي است و منطقي هم ندارد و ما هم نبايد فسفرهاي مغزمان را براي بحث درباره اين مسائل صرف كنيم،»

تخريب شكارگاه خسروپرويز؛ روزنامه محلي نواي وقت چاپ كرمانشاه در تازه ترين شماره خود خبر از تخريب مهم ترين اثر تاريخي كرمانشاه، شكارگاه خسروپرويز، داد.اين روزنامه نوشته است ديواره شكارگاه خسروپرويز در بلوار طاق بستان توسط لودرهاي شهرداري تخريب شد.گفته مي شود اين عمل شهرداري به خاطر جمع آوري زباله هاي موجود در آن اتفاق افتاده است.

ويراژ خانم نماينده؛ خودروي نماينده زن متخلف مجلس پس از ساعتي توقيف، آزاد شد.به گزارش پارسيان نيوز عصر روز يكشنبه پليس متوجه حركات مارپيچي خودرو پژو پرشياي نقره يي رنگي مي شود كه با چراغ گردون اقدام به حركت با سرعت بالا مي كند. خودرو اين نماينده زن مجلس كه قرار بود ساعت 18 در جلسه معتادان گمنام حضور يابد به دليل تخلف راهنمايي و رانندگي به مدت سه ساعت توقيف و با رايزني يكي از اعضاي هيات رئيسه مجلس خودرو خانم نماينده... آزاد مي شود.راننده خودرو علاوه بر استفاده غيرمجاز از چراغ گردون شيشه هاي قسمت عقب خودرو را نيز دودي كرده به طوري كه سرنشين صندلي عقب غيرقابل رويت شده است.

حداد قهر كرد؛ در خبرها آمده است حدادعادل بنا بر توصيه جمعيت ايثارگران تصميم گرفته است هيچ مسووليتي را در مجلس قبول نكند و بر همين اساس پيشنهادهايي مانند رياست مركز پژوهش ها و رياست كميسيون فرهنگي مجلس را رد كرده است.
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 350]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن