تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814809340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

100‌شخصيت ‌برترIT با ‌بيشترين‌ اثرگذارى‌‌


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: 100‌شخصيت ‌برترIT با ‌بيشترين‌ اثرگذارى‌‌
بخش اول -1-لارى اليسون، مديرعامل اوراكل: در برنامه‌هاى اليسون براى توسعه برنامه‌هاى كاربردى جامع براى سازمان‌هاى بزرگ هيچگونه كندى مشاهده نمى‌شود. اوراكل از قدرت و ظرفيت خود در زمينه تمركز و مديريت داده‌ها، براى تثبيت وضعيت خود در بازار به عنوان يكى از مهم‌ترين فروشندگان برنامه‌هاى كاربردى و ميان‌افزارها به خوبى استفاده كرده است.

2-استيو جابز، مديرعامل اپل: نفوذ اپل در سازمان‌هاى بزرگ به طرز فزاينده‌اى احساس مى‌شود.

3-استيو بالمر، مديرعامل مايكروسافت: مايكروسافت اخيرا چالش‌هايى را پشت سر گذاشته است. اكنون اين شركت با رهبرى بالمر به پيش مى‌رود.

4-سام پالميسانو، مديرعامل و رئيس هيئت‌مديره آى‌بى‌ام: پالميسانو، با گسترش فعاليت در عرصه بين‌المللى و يافتن فرصت‌هايى در زمينه توليد و عرضه برنامه‌هاى كاربردى جامع براى سازمان‌هاى بزرگ، شركت آى‌بى‌ام را در موقعيت بهره‌بردارى بسيار خوبى از بازار قرار داده است.

5-ماريسا ماير، معاون گوگل در بخش ابزارهاى جست‌وجو و تجربيات كاربر: ماير بر چگونگى ساخت موتور جست‌وجو و اين كه تا چه ميزان براى مردم سراسر دنيا قابل استفاده است، سرپرستى و نظارت دارد.

6-ژان فيليپ كورتوا، مدير امور بين‌الملل مايكروسافت: كورتوا، بازاريابى و فروش محصولات و خدمات مايكروسافت در بازار جهانى را در بيش از 240 كشور خارج از ايالات متحده و كانادا، بر عهده دارد.

7-جو توچي، رئيس هيئت‌مديره و مديرعامل شركت EMC : توچي، شركت EMC را به سفرى در ماوراى بحث ذخيره‌سازى مى‌برد.

8-مارك هرد، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت هيولت پاكارد: هرد، قدرت فزاينده‌اى در بخش نرم‌افزار و پورتفوى خدمات HP ايجاد كرده است.

9-جان چمبرز، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت سيستم‌هاى سيسكو: IP به طور روزافزون تبديل به كانالى براى تمام ارتباطات شده است و سيسكو نه تنها تجهيزات لازم را براى اين كار فراهم كرده است بلكه نرم‌افزارهاى مربوطه را نيز تامين مى‌نمايد.

10-لارى پيج و سرگئى برين، مدير محصول و مدير تكنولوژى گوگل: بنيانگذاران گوگل انتظارات خود را از موتورهاى جست‌وجو تغيير دادند و اكنون نيز همين كار را در مورد توليد سويت محصولات كاربردى اين شركت، كه راه خود را از مسير پياده‌سازى فنى مدل بالا به پايين طى كرده است، پيش مى‌برند.

11-جان جانسون، مدير ارشد اطلاعات اينتل: جانسون مسئوليت يكى از بزرگ‌ترين تلاش‌ها در زمينه Mobile Computing را بر عهده گرفت. در حال حاضر حدود 85 درصد از كاركنان اينتل در پشت ميز كار خود كار نمى‌كنند و اين امر باعث افزايش يك بهره‌ورى دو رقمى براى اين شركت شده است.

12-كوين ترنر، مدير ارشد عمليات مايكروسافت: مدير اسبق وال‌مارت، اكنون به سمت مدير عمليات در مايكروسافت ارتقاء يافته است در حالى كه بسيارى افراد مشابه وى در وضعيت نه چندان مطلوب خود گرفتارند.

13-رى اوزي، معمار ارشد نرم‌افزار در مايكروسافت: بيرون از مايكروسافت، اوزى به عنوان فردى كه مسئول استراتژى تفكر رو به جلو است، شناخته مى‌شود. در بخشى از سازمان مايكروسافت، وى را ايجاد كننده ديدگاه و زيرساخت سرويس‌هاى مايكروسافت مى‌شناسند در حالى كه برخى از مديران اجرايى حاصل تلاش‌هاى او را به نام خود رقم مى‌زنند.

14-مــــارك بنيوف، مديرعــامـل شـــــركت Saleforce.Com : بنيوف يكى از پيشتازان طرح انقلابى نرم‌افزار به عنوان يك خدمت بود و همچنان رهبرى آن را بر عهده دارد.

15-لينوس توروالدز، توليد كننده در بنياد لينوكس: وى توليدكننده لينوكس است كه همچنان بر سر آن، به عنوان اولين برنامه متن‌باز كه در سازمان‌هاى بزرگ استفاده مى‌شود، بحث در جريان است. نفوذ وى در تغييرات هسته اين سيستم به طور روز افزونى احساس مى‌شود.

16-جاناتان شوارتز، مديرعامل شركت سان مايكروسيستمز: با هدايت شركت به سمت موضوع متن باز، شوارتز اطمينان يافته است كه شركت سان از حرمت باز نخواهد ايستاد.

17-جف بزوس، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت آمازون: بزوس دائما در حال متحول كردن on.ComzAma از يك كتاب‌فروشى تحت وب به يك كلى‌فروشى Online بى‌نظير و سپس به يك تامين كننده نرم‌افزارهاى تحت وب بوده است.

18-مايكل دل، مديرعامل شركت دل: دل بازگشته است تا در فضاى سازمان‌هاى بزرگ طنين افكند.

19-باربارا دسوئر، مدير تكنولوژى و مدير عمليات بانك آمريكا: بانك‌ها، موسسات اعتبارى و سرمايه‌گذاران، همگى در دوران اقتصادى سخت، حول عمليات و ابزارهاى فنى وى با يكديگر مراودات مالى را پيش مى‌برند.

20-دايان گرين، مديرعامل شركت VMware : گرين، معتقد به ation zVirtuali (تكنيك‌هايى براى ايجاد ماشين‌هاى مجازى روى يك كامپيوتر) بود در زمانى كه هيچكس به چنين چيزى باور نداشت. اكنون وى بايد در رقابتى كه در زمينه مجازى‌سازى در جهان در جريان است، از مواضع شركت VMware دفاع كند.

21-ناندن نيلكاني، نايب رئيس هيئت‌مديره، شركت فناورى‌هاى اينفوسيس: نيلكانى در تبديل هندوستان به يك قدرت در زمينه فناورى اطلاعات، نقش محورى داشته و همچنان اين نقش را به خوبى ايفا مى‌كند.

22-مندل روزن‌بلوم، دانشمند ارشد شركت VMware : روزن‌بلوم تاثير بسيار زيادى در توليد و توسعه Hypervisor (تكنيكى براى اجراى چند سيستم‌عامل روى يك سرور ميزبان) داشته است و اكنون نيز در خصوص يافتن زمينه‌هاى جديدى براى فعاليت شركت تحقيقات خود را ادامه مى‌دهد.

23-راب كارتر، مدير ارشد اطلاعات شركت فدكس: كارتر به طور گسترده‌اى به عنوان نوآورترين و تاثيرگذارترين مدير ارشد اطلاعات در ايالات متحده آمريكا محسوب مى‌شود.

24-پيتر ويل، مدير مركز تحقيقات سيستم‌هاى اطلاعاتي: ويل به عنوان مدير و دانشمند ارشد پژوهش در مركز تحقيقات سيستم‌هاى اطلاعاتي، كه يك گروه تحقيقاتى در دانشكده مديريت MIT است، هدايت پژوهش‌ها در زمينه نقش و ارزش فناورى اطلاعات در سازمان‌ها را بر عهده دارد.

25-هنينگ كاگرمن، قائم‌مقام مديرعامل SAP : نرم‌افزار SAP در اغلب شركت‌هاى بزرگ دنيا مورد استفاده قرار دارد و كاگرمن علاقمند است كه آن را براى موسسات متوسط و كوچك نيز اجرا كند. اخيرا اعلام شده است كه كاگرمن به اتفاق لئو آپوتكر، شركت SAP را اداره خواهد كرد. وى تصميم دارد كه در سال 2009 از كار كناره‌گيرى كند.

26-باب موگليا، معاون ارشد بخش كسب و كار سرور و ابزار شركت مايكروسافت: اگر انتشار نسخ جديد SQL Server ، Visual Studio و Windows Server در سال 2008 با موفقيت پيش برود، آينده از آن موگليا خواهد بود.

27-عظيم پرمجي، رئيس هيئت‌مديره شركت فناورى‌هاى وايپرو: پرمجى هدايت اين شركت در بنگلور هندوستان را از سال 1966 عهده‌دار بوده است. درآمد اين شركت در حال حاضر بالغ بر 5 ميليارد دلار است و عرضه‌كننده خدمات فناورى اطلاعات از طريق يك سكوى انتقال جهانى است.

28-اسكات گوتري، معاونت توليد مايكروسافت در بخش سكوى توسعه دات‌نت: گوترى در حال حاضر چندين تيم توليد را، كه مسئوليت روانه كردن ابزارهاى Visual Studio و فناورى‌هاى محيط . Net به بازار را بر عهده دارند، سرپرستى مى‌كند.

29-اوا چن، مديرعامل شركت Trend Micro : اين شركت تحت رهبرى چن، رقباى خود را در بازار نرم‌افزارهاى امنيتى از ميدان به در كرده است.

30-برندن ايچ، مدير ارشد فناورى شركت موزيلا: ايچ هدايت تيمى را بر عهده دارد تا اطمينان حاصل كند كه مرورگر معروف اين شركت تا حد يك سيستم عامل اهميت خود را حفظ خواهد كرد. در حال حاضر تعداد فزاينده‌اى از برنامه‌هاى كاربردى تحت وب در محيط اين مرورگر به سازمان‌ها سرويس مى‌دهد.

31-جان هالامكا، مدير ارشد اطلاعات در شركت CareGroup Health System ، دانشكده پزشكى هاروارد و موسسه تحقيقات پزشكى هاروارد: جدا از مسئوليت وى به عنوان مدير ارشد اطلاعات، دكتر هالامكا به عنوان مشاور بهداشت الكترونيكى در شركت‌هاى مايكروسافت و گوگل مسئوليت دارد.

32-پل اوتليني، مديرعامل اينتل: اوتلينى پس از سال‌ها مبارزه و رقابت جدى با شركت Advanced Micro Devices ، اينتل را به موقعيت قبلى خود به عنوان بزرگ‌ترين توليد كننده پردازنده‌هاى x68 براى سرو رها، كامپيوترهاى روميزى و Laptop ها، بازگرداند.

33-رولين فورد، مدير ارشد اطلاعات شركت Wall-Mart : اين شركت به عنوان بزرگ‌ترين كلى فروش جهان، سمت و سوى فناورى را تعيين مى‌كند.

34-استيو ميلز، قائم مقام ارشد و مدير اجرايى گروه شركت آى‌بى‌ام: ميلز كليه فعاليت‌هاى نرم‌افزارى در آى‌بى‌ام را اداره مى‌كند.

35-تيم برنز لي، مدير كنسرسيوم شبكه تارگستر جهاني: مخترع وب و مردى كه روياهايش آينده وب را بر اساس وب مفهومى رقم مى‌زند.

36-كوين مارتين، رئيس هيئت مديره كميسيون ارتباطات فدرال: مارتين جزئيات كارى و برنامه‌هاى آينده ارتباطات راه دور را رقم مى‌زند. اخيرائ اشتياق زيادى در رابطه با موضوع بى‌طرفى طيف‌هاى ارتباطى و شبكه در وى احساس مى‌شود.

37-مايكل هاوارد، مدير برنامه اصلى امنيت در مايكروسافت: هاوارد يكى از مولفين چرخه حيات توسعه امنيت مايكروسافت است. وى آنچنان تاثيرگذار است كه شركت‌هاى ديگر نيز گونه‌هاى ويژه خود را از چرخه حيات توسعه امنيت وى پياده‌سازى كرده‌اند.

38-آندرو مك‌آفي، استاد دانشكده كسب‌وكار هاروارد: مك‌آفى جهت‌يابى براى بازار نوپاى Enterprise 2.0 را بر عهده دارد.

39-نيكولاس نگروپونته، بنيان‌گذار طرح يك لپ‌تاپ براى هر كودك: ‌نگروپونته، كه در عين حال بنيانگذار و رئيس هيئت مديره آزمايشگاه رسانه‌ MIT نيز هست، صنعت IT را با معرفى لپ‌تاپ XO به لرزه درآورد. تاثير وى هم در توليد اين لپ‌تاپ چشم‌گير بود و هم در ايجاد انگيزه خيرخواهانه اين پروژه.

40-مارك زوكربرگ، بنيان‌گذار شركت Facebook : زوكربرگ 23 ساله، تاج همكارى‌هاى شبكه‌اى را از شركت MySpace ربود و جامعه‌اى از توسعه‌دهندگان مستقل را كه به طور فزاينده در حال رشد است، برپا ساخت.

41-اليزابت هايت، دريادار و قائم مقام آژانس سيستم‌هاى اطلاعات دفاعي: يكى از كانديداهاى تصدى مديريت آژانس و در حال حاضر فرمانده ستاد مشترك ويژه براى عمليات شبكه جهانى است. اين كارى است بزرگ در هر موقعيت زمانى ولى بسيار عظيم‌تر در زمان جنگ.

42-جك مايون، مديرعامل شركت على‌بابا: شركت على‌بابا اداره كننده يك سايت اينترنتى B2B انگليسى زبان براى خريداران بين‌المللى است كه تمايل به ارتباط با فروشندگان چينى دارند و همچنين يك سايت چينى زبان با تمركز بر روى تجارت در داخل چين است. تلاش‌هاى ما يون كمك‌هاى ارزشمندى به رشد بازار نوپاى تجارت الكترونيك در چين كرده است.

43-ويندو اسنايدر، مدير امنيت شركت موزيلا: وى كه قبلائ مدير امنيت مايكروسافت بوده است، روش مدل‌سازى تهديدهاى امنيتى و روتين‌هاى تست نفوذپذيرى را به موزيلا ارائه نموده است.

44-روبرت لوبلان، مديركل خدمات مشاوره‌اى جهانى و معمارى مبتنى بر سرويس ( SOA ) شركت آى‌بى‌ام: وى راهبرى خدمات بسيار ارزشمند SOA را در اين شركت عهده‌دار است.

45-مارك آندريسن، كارآفرين: وى يكى از مولفين نرم‌افزار مرورگر موزائيك ( Mosaic )، يكى از بنيان‌گذاران Netscape ، رئيس هيئت مديره Opsware و در حال حاضر يكى از بنيان‌گذاران Ning است كه پلت فورم شبكه اجتماعى است.

46-تونى سكات، مدير ارشد اطلاعات شركت مايكروسافت: اسكات عمليات 4000 نفره IT در شركت مايكروسافت را اداره مى‌كند. وى كه مبدع نظريه‌«تغذيه از غذاى سگ خود» است اولين كسى است كه تاييد مى‌كند كه محصولات جديد اين شركت مى‌توانند روانه بازار شوند يا خير.

47-رندال استفنسن، رئيس هيئت مديره AT&T : اكنون اين شركت پس از عبور از بحران چند پاره شدن، رهبرى تصميمات در دنياى موبايل را بر عهده دارد.

48-رالف زيجندا، مدير ارشد اطلاعات جنرال موتورز: وى هنوز هم يكى از ارشدترين مديران اطلاعات محسوب مى‌شود ولى شركت وى با چالش روبرو است.

49-مارك ترمبلي، قائم‌مقام و معمار ارشد ميكروالكترونيك در شركت سان مايكروسيستمز: ترمبلى كمك‌هاى ارزشمندى در توسعه خانواده پردازنده‌هاى UltraSPARC داشته است و اكنون اين مشاركت را در توليد مجموعه پردازنده‌هاى Rock دارد كه با ايده پردازش موازى طراحى شده‌اند و در سال 2009 روانه بازار خواهند شد.

50-مارك لوويز، مدير بخش مديريت محتوا و آرشيو در شركت EMC : وى كه قبلا مدير ارشد فناورى EMC بوده است، اكنون راهبرى اين بخش را بر عهده دارد كه به شركت‌ها و موسسات كمك مى‌كند تا اطلاعاتشان را كه با فناورى‌هاى EMC ذخيره مى‌شوند به ارزش تبديل كنند.

همكاران سيستم‌
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 301]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن