تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش : ساخت مو يا جسم پشمالو با سيستم ذرهاي PF Source


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Thierr_y04-09-2006, 02:35 PMسلام دوستان آموزش يكي از سيستم هاي ذره اي بنام PF Source با اين سيستم ذرهاي ميخوايم به يك كره مو يا جسم پشمالو بديم شروع كار 1- يك كره دوتا سيلندر و يك PF Source در صفحه ايجاد كنيد مانند شكل . http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772432_1.jpg 2- حالا ميريم سراغ ابعاد مانند شكل عمل كنيد. http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772433_2.jpg 3 حالا عدد 6 رو از روي كيبورد خود فشار دهيد . نا پنجره particle View باز شود. بعد از باز شدن پنجره مانند شكل به سراغ اين گزينه ها بريد و آنهارو انتخاب كنيد و Delete شون كنيد http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772434_3.jpg 4-حالا Birth رو انتخاب كنيد و پارامترهاي مربوط به آن رو مانند شكل http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772435_4.jpg 5- از ايست زير Event آيكن shape Instance رو انتخاب ولي كليد موس رو همچنان پايين نگهداريد و به لیست Event كه در بالاي صفحه قرار دارد زير Birth اضافه كنيد و در ادامه shape Instance انتخاب كنيد و به تنظيماتش بريد و بر روي None كليك كنيد و به سيلندر اولي نسبتش بديد مانند شكل http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772437_5.jpg http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772436_5-1.jpg 6- اينبار از ايست زير Event آيكن position Object انتخاب ومانند مرحله بالا عمل ميكنيم ولي زير shape Instance قرارش ميديم وبعد ميريم انتخابش ميكنيم و به پارامتراش ميريم و گزينه add رو انتخابو به كره نسبتش مي دهيم مانند شكل http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772441_6.jpg 7- خوب حالا بDisply رو انتخاب ميكنيم و در قسمت پارامترش از ليست Type گزينه Geometry رو انتخاب ميكنيم. 8 - اينبار به Rotation ميريم و در قسمت پارامترش گزينه Speed space رو انتخاب ميكنيم . 9- بازهم مانند مرحله 5-6 از ليست زير Event آيكن Speed by Surface رو انتخاب وبه ليت Event در زير position Object قرار دهيد و بعد به قسمت پارامتراش برويد و گزينه add رو انتخاب كنيد وبه كره نسبت دهيد 10 - حالا به سيلندر اولي ميريم و از مديفاير ليست گزينه Squeeze روانتخاب ميكنيم و بعد ميدفاير Bend رو انتخاب ميكنيم مانند شكل پارامترهاي هر دو مديفاير تغيير دهيد.البته اين به خودتون بستگي داره كه چطوري دوست داريد باشه http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772452_7.jpg 11-خوب حالا ميريم سراغ سيلندر شماره دومي اول دوستان بريد به پنجره particle View و بعد مانند شكل از PF Source 01 و Event 01 كپي بگيريد و قتي كه كپي گرفتيد ميبينيد كه PF Source 01 ازEvent 01 اين جدا شده بهم متصلشون كنيد http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772458_8.jpg 12- حالا بريد به سيلندر دومي و مانند اولي از اون دو مديفاير استفاده كيند و پارامتراشو مانند شكل زير تغيير دهيد البته دوستان شما مي تونيد از همون اوليه كپي بگيريد وبعد تنظيماتشو عوض كنيد http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772466_9.jpg 13-دوباره به پنجره particle View برويد و به Event 2 بريد وshape Instance 2 رو انتخاب كنيد و سياندر شماره دومي را به آن نسبت دهيد و بعد به تنظيمات Speed by Surface درEvent 2 بريد ومانند تصوير گزينه اين رو به دلخواه تغيير دهيد http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772475_10.jpg ديگه كار به پايان رسيد در مورد متريالش به دلخواه خود مو يا جسم پشمالو رو رنگ كنيد من از كار خودم يك رندر گرفتم شما بهتر از اين ميتونيد كارو در بياريد چون من زياد پارامتراشو تغيير ندادم :) http://serv1.imagehigh.com/imgss/3772488_11.jpg اميدوارم كه بدردتون خورده باشه . ;) ALI Kheradmand04-09-2006, 02:48 PMالبته خيلي بي دردسرتر هم مي شد اين كار رو كرد . اما جالب بود چون درباره ي پي اف سورس ايده ي جديد گرفتم . ممنون . the_god_of_3dsmax04-09-2006, 03:11 PMخیلی جالب بود راستش من اسلا particle system بلد نیستم خیلی یاد گرفتم Thierr_y04-09-2006, 04:57 PMالبته كه راحت تر از اين هم مي شود ولي خوب در حال نوشتن آدم يه چيزاي از تو ذهنش يادش ميره بهر حال خواهش مي كنم مرسي از نظرتون Elfin-D04-09-2006, 07:38 PMسلام مرسی تیری جان بسیار عالی بود ممنون Thierr_y05-09-2006, 02:02 PMسلام مرسی تیری جان بسیار عالی بود ممنون نظر لطفته سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 290]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن