تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811365002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاتوليك شدن بوش و سرانجام ماموريت الهي وي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كاتوليك شدن بوش و سرانجام ماموريت الهي وي
همزمان با ديدار بوش با پاپ بنديكت شانزدهم در واتيكان، رسانه هاي ايتاليا احتمال گرويدن رييس جمهور آمريكا به كليساي كاتوليك را مورد توجه قرار داده و به بررسي عقايد مذهبي وي پرداختند.


به گزارش سرويس بين الملل برنا به نقل از خبرگزاري فرانسه، در آستانه ديدار بوش با رهبر كاتوليكهاي جهان بحث احتمال كاتوليك شدن وي به تيتر رسانه هاي ايتاليا تبديل شده است. "كارلو روزلتا" روزنامه نگار محافظه كار نشريه "ال مساگرو" مي نويسد از منابع موثق شنده كه بوش سرگرم فكر كردن در مورد پيوستن به كليساي كاتوليك است.
به گفته وي بوش پيش از اين نيز چنين مطلبي را در حضور "توني بلر" همتاي انگليسي اش كه خود از گروندگان به كاتوليسيسم است، عنوان كرده است.

همچنين روزنامه "لا ريپابليكا" دردامن زدن به اين شايعه سخنان "نانسي گودمن" رييس تشريفات كاخ سفيد را مورد استناد قرار داده كه گفته بود: بوش از اصلي ترين طرفداران پاپ بوده و احترام زيادي براي وي قائل است.

برخي روزنامه هاي تندرو ايتاليا نيز سخنان اخير رييس مجلس سناي آمريكا را در مورد "شياطيني" كه جهان را در قرن بيست و يكم تهديد مي كنند، دليل احتمالي تصميم بوش به تغيير مذهب دانسته اند.

اين شايعات زماني شدت يافت كه سخنگوي دفتر پاپ از شركت بوش در مراسم دعاي مشترك با پاپ در مقابل تصوير مريم مقدس خبر داد. گرايش به كليساي كاتوليك در بين سياستمداران سابقه دارد. در حلقه هم پيمانان نزديك بوش "توني بلر" نخستين كسي بود كه به كليساي كاتوليك گرويد.

وي كه پيشتر پيرو كليساي اسقفي انگليس ( انگليكان) بود روز جمعه 22 دسامبر سال گذشته در مراسمي كه توسط "كاردينال كورمك مورفي" رهبر كليساي كاتوليك بريتانيا، برگزار گرديد مذهب كاتوليك را اختيار كرد.

اين كاردينال در مراسم تغيير مذهب بلر گفت: آقاي بلر در گذشته همواره در مراسم دعاي جمعي كليساي كاتوليك به اتفاق همسر و فرزندانش كه كاتوليك هستند، شركت مي كرد. توني بلر گفته بود اعتقادات مذهبي او در دوره نخست وزيري ده ساله اش نقش مهمي داشته است.

يكي از آخرين سفرهاي رسمي توني بلر در دوره نخست وزيري اش سفر به واتيكان در ماه ژوئن سال گذشته و ملاقات با پاپ بنديكت بود. در آن هنگام سخنگوي توني بلر از اظهار نظر درباره تغيير مذهب وي خودداري كرد و آنرا يك موضوع شخصي دانست.

رييس جمهوري در غالب فرستاده الهي

بوش اغلب ميان اعتقادات مذهبي‌اش به عنوان يك مسيحي معتقد و كردار سياسي‌اش به عنوان يك رهبر، نقشي مبهم و رازآلود ايفا كرده‌است. با اين حال تحليلگران در اين مورد كه وي رهبري معتقد است اذعان دارند.

وي گاهي در يك سخنراني نتيجه مي‌گيرد كه "خدا نزديك است" و زماني ديگر اعلام مي‌كند "هيچ‌كس نمي‌خواهد ببيند كه كليسا به دولت و دولت به كليسا تبديل شده‌است" و در مصاحبه‌اي ديگر مي افزايد: "من پنهان نمي‌كنم كه تحت تاثير ايمانم هستم، من اعتقاد به قدرتي برتر دارم و گمان مي‌كنم كه كشور نيز به اين اعتقاد نياز دارد.

بوش در مورد عراق، به يك روزنامه‌نگار مي‌گويد: من مطمئنم كه جنگ بر مبناي خواست خدا استوار شده‌ و من خواستار اين هستم كه پيام‌آور اراده او باشم.

يكي از خبرنگاران كاخ سفيد در زمان جورج بوش پدر در كتاب خاطرات خود مي‏نويسد: پدر جرج بوش در زمان به دنيا آمدن وي، نام او را جرج واكر بوش گذاشت چرا كه مي‏خواست و اعتقاد داشت كه فرزند او همان ديكتاتور آخرالزمان است كه به مدت هفت سال بر زمين حكومت خواهد راند. ديكتاتوري كه انجيل يوحنا وي را 666 معرفي مي‏كند.

در كتاب يوحنا آمده است: در آينده ديكتاتوري ظهور خواهد كرد كه يك حكومت جهاني را رهبري خواهد نمود و نوعي اتحاد نظامي و اقتصادي بين كشورهاي جهان به وجود خواهد آورد.

انجيل يوحنا اين ديكتاتور آخر الزمان را با عدد 666 معرفي كرده است. هم‏چنان كه پدر جرج‏بوش با افزودن نام مياني واكر به اسم جرج بوش، تلاش كرد كه او را همان 666 آخر الزمان معرفي كند.

جرج بوش در ايام جواني زندگي خود، كارنامه چندان درخشاني نداشته است. وي در سال 1985 پس از حدود دو دهه ميگساري و بطالت، وارد يك گروه مطالعاتي كتاب مقدس شد و طي مدت دو سال موفق به مطالعه هر دو كتاب مقدس (تورات و انجيل) گشت. وي به مدد اين موفقيت بزرگ، توانست عادت زشت ميگساري را ترك كرده و گام در راه جديدي بگذارد.

از آنجا كه او اعتقادات مذهبي را با بهره‏برداري از وسايل ارتباط جمعي در هم مي‏آميزد، در دو دوره‏اي كه فرماندار بود مرتباً همراه با چندين غيب‏گو در نمايش‏هاي تلويزيوني ظاهر مي‏شد. او به "جيمز دابسن" يكي از غيب‏گوها و مجري برنامه يك گروه دست راستي افراطي مذهبي به نام "تمركز بر خانواده" و نيز "جيمز رابينسون" يك مبلغ تلويزيوني انجيل علاقه زيادي داشت و آنها را بسيار تحسين مي‏كرد.

پاسخي به نياز جامعه آمريكا

در سال 2004 بيش از 60 درصد مردم آمريكا در نظرسنجي‌ها بر نقش مهم مذهب در زندگي‌شان تاكيد كردند. هفت نفر از ده نفر آرزو داشتند كه رئيس‌جمهورشان اعتقادات راسخ مذهبي داشته باشد، آن‌چه جورج دبليو بوش دقيقا به نمايش گذاشت.

بوش خيلي زود به ضرورت بازي با برگ برنده "اوانجليسم پروتستان" كه مذهبي توده‌گراست پي برد. زيرا پدرش از آن جهت شكست خورد كه موفق نشده‌بود در جنوب كشور آراء "نئواوانجليست‌ها" را جلب كند.

قبل از اين‌كه بوش رئيس‌جمهور شود، شعار "محافظه‌كاري همدردانه"را در برنامه انتخاباتي خود اعلام كرد. اين شعار توسط مشاوران سياسي بوش به او پيشنهاد شد. افرادي همچون "كارل راو" جمهوري‌خواه محافظه‌كاري كه تا همين چند وقت پيش مشاور تأثيرگذار بوش قلمداد مي‌شد.

از ساير مشاوران سياسي و مذهبي بوش مي‌توان به "جان اسكرافت" وزير دادگستري و "ميشل جرسن" نويسنده سخنراني"محور شرارت" اشاره كرد.

به همين دليل است كه رئيس جمهور آمريكا قانون "منع سقط جنين" را امضا و با "اوتانازي" مخالفت كرده و"ازدواج همجنس‌بازان" را ممنوع اعلام مي‌كند، مواضع اخلاقي‌اش را در مورد پژوهش درباره سلول‌هاي بنيادين را به صراحت باز مي‌گويد و رسما حمايت‌هاي اجتماعي از نهادهاي مذهبي را اعلام مي‌دارد.

اين مسيحي پروتستان همچنين براي جذب 65 ميليون مسيحي كاتوليك، ژست‌هاي خود را افزايش مي‌دهد. بوش اعلام مي‌كند: من اعتقاد دارم كه بررسي اعمال گذشته‌ام ثابت خواهد كرد كه من مدافع همان ارزش‌ها و سياست‌هايي هستم كه در بطن زندگي كاتوليك‌هاي ايالات متحد بوده‌است. حمايت از زندگي، دفاع از شايستگي انساني، ارتقاي سياست‌هاي حمايت از ازدواج و خانواده و كمك به نيازمندان.

عقايد افراطي بوش

بوش در يك مصاحبه مطبوعاتي در پاسخ به اين سئوال كه چرا از امضا قرارداد كاهش گازهاي گلخانه‌اي سر باز مي‌زند صراحتا اعلام كرد تا پايان سال 2007 ديگر زميني باقي نمي ماند كه جهان بخواهد براي آن قانون وضع كند. به اعتقاد وي سال 2007 پايان عمر زمين است.

اما جنگ 33 روزه اي كه رژيم صهيونيستي با طرح و برنامه و به نيابت از بوش انجام داد بواسطه همين باورهاي بوش بود،به اصطلاح دروازه اي براي ظهور منجي يهود مي گشود كه قرار بود پس از سقوط لبنان و سپس اجراي طرح به سقوط كشاندن دولت عربستان اجرا شود.
دليل توجه بوش به عربستان اين است كه وي چندين مشاور خبره درباره تفكر اسلامي آخرالزمان دارد كه به او توصيه كرده اند بايد به عربستان لشكركشي كند و از ظهور منجي شرقي (حضرت ولي عصر) جلوگيري كند.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن