تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816293074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان : تيم ذوب آهن در هر خطوط سه گانه تقويت مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان : تيم ذوب آهن در هر خطوط سه گانه تقويت مي‌شود
به گزارش خبرنگار ايرنا از اصفهان ، منصور ابراهيم زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در هتل آسمان شهر اصفهان افزود : در حال بررسي جذب بازيكن در هر خطوط سه گانه هستيم.

وي افزود : كادر فني تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان از بازيكنان تيم‌هاي پايه ذوب آهن كه بتوانند اين تيم را در ليگ برتر كمك كنند ، استفاده خواهد كرد.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، شرايط اين تيم در فصل آينده ليگ برتر باشگاههاي ايران را سخت بيان كرد و افزود : مسلما براي موفقيت بايد در ابعاد رواني بيشتر كار كنيم. ذوالفقارنسب توانست با استفاده از مباحث رواني در كنار مسائل فني ، توانايي بازيكنان تيم ذوب آهن را افزايش دهد.

وي در بخشي از سخنان خود با انتقاد از درآمد يكسان باشگاهها از ليگ برتر افزود : بايد درآمد باشگاهها از ليگ برتر براساس جايگاه آنها در جدول مسابقات تنظيم شود اما متاسفانه در اين خصوص در ايران برخلاف ساير كشورها فرقي بين تيم سيزدهم جدول و تيم سوم جدول وجود ندارد.

ابراهيم زاده با اشاره به اينكه اختصاص درآمد باشگاهها از ليگ برتر تاثير مهمي در افزايش تلاش تيم‌ها براي قرار گرفتن در رده‌هاي بالاي جدول دارد ، از سازمان ليگ برتر و فدراسيون فوتبال در خواست كرد كه اين موضوع را بررسي كنند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، زمان شروع تمرينات تيمش را فردا/شنبه / در ورزشگاه ملت شهر اصفهان اعلام كرد و افزود : دو هفته اول را در شهر اصفهان تمرين خواهيم كرد سپس تا روز ‪ ۲۱‬تير ماه در منطقه چادگان اردو مي زنيم و بعد از آن تا روز سوم مرداد ماه براي برگزاري يك اردوي آماده‌سازي و برگزاري چند ديدار تداركاتي به تركيه خواهيم رفت.

وي درباره دستياران خود گفت : معتقدم تمام مربيان اصفهان از توان بالايي برخوردار هستند اما هر مربي ديدگاه خاص خودش را دارد و براي انتخاب صحيح دستياران خود به آرامش نياز دارد.

ابراهيم زاده گفت : دستياران من نبايد تنها به عنوان يك همراه انتخاب شوند بلكه بايد قوي باشند ، ايرادات مرا به من گوشزد كنند و گاهي از من انتقاد كنند تا بتوانيم با همكاري يكديگر نتيجه بگيريم.

وي از رضا اميني زاد و توميسلاو به ترتيب مربيان بدنساز و دروازه بانهاي تيم فوتبال ذوب آهن در فصل گذشته به عنوان دستياران خود نامبرد و افزود :
مجيد صالح مربي كنوني تيم فوتبال استقلال تهران را به عنوان دستيار اول خود انتخاب كرده ام و پس از مذاكره با وي به توافق رسيديم كه پس از فينال جام حذفي باشگاههاي كشور در تمرينات تيم ذوب آهن شركت كند.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره اتخاذ تاكتيك تيم خود گفت :
بازيكنان ذوب آهن توان آن را دارند تا در كوچكترين زمان از دفاع به حمله تبديل شوند اما ديدگاه من اين است تا شيوه بازي تيم خود را براساس توان بازيكنانم انتخاب كنم.

وي درباره زمان انجام مذاكره باشگاه ذوب آهن با وي گفت : پس از بازي با تيم استقلال اهواز كه آخرين ديدار تيم فوتبال ذوب آهن بود ، اين باشگاه با من وارد مذاكره شد و من نيز با توجه به اينكه مربي فدراسيون فوتبال بودم ، پس از مذاكره با مسوولان فدراسيون فوتبال با ذوب آهن به توافق رسيدم.

ابراهيم زاده درباره حضورش در تيم ملي فوتبال ايران گفت : روز اول كه قرار شد از تيم سپاهان اصفهان به تيم ملي بروم ، قرار بود يك مربي خارجي هدايت تيم ملي ايران را برعهده بگيرد و من نيز وي را در آماده‌سازي تيم ملي كمك كنم.

وي افزود : اما پس از تغييرات مديريتي در فدراسيون فوتبال مقرر شد تا مربي ايراني هدايت تيم ملي را برعهده بگيرد و حق مربي است كه دستياران خود را خودش انتخاب كند.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن