تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820106216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادگاه سيار در اروندكنار راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دادگاه سيار در اروندكنار راه‌اندازي مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس دادگستري آبادان گفت: با توجه به فقدان واحد قضايي و دوري مسافت، بزودي دادگاه سيار در اروندكنار راه‌اندازي مي‌شود.
سيروس افضلي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام اين خبر گفت: دوري مسافت و بالا بودن ميزان مراجعات قضايي مردم اروندكنار راه‌اندازي يك واحد قضايي را در اين بخش اجتناب‌پذير كرده است اما به دليل اينكه راه‌اندازي يك واحد جديد نيازمند تشريفات اداري زيادي است درصدد هستيم يك دادگاه سيار در اين بخش مستقر كنيم.
وي افزود: در كنار دادگاه سيار به دنبال آن هستيم كه با موافقت دستگاه قضايي استان شعبه‌اي از دادگستري آبادان را براي رفاه حال مردم در اروندكنار راه‌اندازي كنيم تا مشكل مراجعات روزمره مردم تا حدودي مرتفع گردد.
رئيس دادگستري آبادان اظهار داشت: مكاتبات لازم در اين خصوص با دادگستري كل استان صورت گرفته و در صورت صدور مجوز بلافاصله شعبه مورد نظر در اروندكنار استقرار خواهد يافت.
افضلي در خصوص موضوع راه‌اندازي دادگاه دريايي در آبادان و خرمشهر با توجه به ضرورت وجودي اين دادگاه گفت: ما در اين خصوص به دستگاه قضايي استان درخواست داده‌ايم و موضوع راه‌اندازي دادگاه دريايي به شكل جدي در حال پيگيري است كه با توجه به نظر مساعد مقام قضائي استان راه‌اندازي اين دادگاه به مساعدت و همكاري مسئولان محلي به ويژه فرمانداري نياز است.
وي افزود: دادگاه دريايي با توجه به افزايش روزافزون موضوع اختلافات و دعاوي خاص دريا و دريانوردي به يك امر ضروري در شهرهاي آبادان، اروندكنار و خرمشهر تبديل شده كه اميدواريم با همكاري مسئولين امر اين دادگاه هر چه سريعتر راه‌اندازي شود.
انتهاي پيام/ف
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 837]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن