تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812630317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بااعلام بيكاري بيش از45هزارنفرازاعضاي خانواده ايثارگران؛ مديركل اشتغال بنيادشهيدخبرداد: استخدام16هزارنفراز اين افراد دردستگاه‌هاي دولتي وغيردولتي طي سال جاري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بااعلام بيكاري بيش از45هزارنفرازاعضاي خانواده ايثارگران؛ مديركل اشتغال بنيادشهيدخبرداد: استخدام16هزارنفراز اين افراد دردستگاه‌هاي دولتي وغيردولتي طي سال جاري


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - خانواده

مدير كل اشتغال و خودكفايي بنياد شهيد و امور ايثارگران، ضمن اشاره به برنامه‌هاي اين بنياد در راستاي توسعه برنامه‌هاي خود اشتغالي و كارآفريني بنياد در سال جاري، گفت: براي اجراي برنامه‌هاي كارآفريني، نيازمند حداقل پنج هزار ميليارد ريال اعتبار در قالب اعتبار بنگاه‌هاي زودبازده، وجوه اداره شده و تسهيلات تكليفي هستيم.

علي حيدر شيرآوند در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تسهيلات جذب شده براي اجراي برنامه‌هاي كارآفريني براي سال جاري را 480 ميليارد تومان از محل ياد شده، عنوان كرد.

به گفته وي، بدين ترتيب و با جذب اين اعتبار براي 30 هزار نفر از جامعه هدف در قالب كارآفريني و خوداشتغالي اشتغالزايي ايجاد مي‌شود.

مدير كل اشتغال و خودكفايي بنياد شهيد و امور ايثارگران، همچنين از استخدام 16 هزار جامعه هدف بنياد شهيد در سال جاري در دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي خبر داد و در اين باره تصريح كرد: قدرت مانور بنياد در بخش استخدام، با استفاده از قانون كار بيشتر است و برآورد مي‌شود در اين بخش، حداقل 10 هزار فرصت استخدامي ايجاد شود.

وي با بيان اين كه همچنين پيش‌بيني مي‌شود، در بخش دولتي شش هزار نفر استخدام شوند، بيان كرد: بدين ترتيب در سال جاري و در مجموع حداكثر 50 هزار فرصت شغلي ايجاد مي‌شود و چنانچه به اين آمار دست يابيم، از سال 88، در بخش اشتغال براي جامعه هدف در بسياري از بخش‌ها به روز مي‌شويم، يعني تنها پاسخگوي متقاضيان جديد، به ويژه فرزندان شهدا خواهيم بود.

شيرآوند آمار بيكاري فرزندان شهدا را حدود هفت هزار و 500 نفر، جانبازان بيكار واجد شرايط استخدام را حدود 18 هزار نفر و ساير واجدان جامعه هدف را حدود 20 هزار نفر اعلام كرد.

وي ادامه داد: بر اساس قانون، فرزندان جانبازان و از كارافتادگان كلي تحت پوشش بنياد شهيد نيز مشمول برنامه‌هاي زيرساخت اشتغال همچون آموزش و توانمندسازي شغلي، كارورزي شغلي و اجراي طرح‌هاي بنگاه‌هاي زودبازده قرار گرفته و در صورتي كه طرح كارآفريني داشته باشند، مي‌توانند، از تسهيلات يارانه سود و كارمزد تسهيلات بانكي تا سقف پنج درصد استفاده كنند.

مدير كل اشتغال و خودكفايي بنياد شهيد و امور ايثارگران، مجموع تسهيلات بانكي كارآفريني را 500 ميليارد تومان خواند كه با سرانه ميانگين 20 ميليون تومان به كارآفرينان پرداخت و همان‌گونه كه ذكر شد تا سقف پنج درصد از سود و كارمزد بانكي، توسط بنياد پرداخت مي‌شود.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 329]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن