تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816591699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظاهري: حضور در اردوي مشترك بهتر از تورنمنت هاست/ سطح جام تركيه افت كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: مظاهري: حضور در اردوي مشترك بهتر از تورنمنت هاست/ سطح جام تركيه افت كرده است
قهرمان بوكس بازي هاي آسيايي دوحه گفت: روز گذشته به اتفاق مرتضي سپهوند با احمد ناطق نوري رييس فدراسيون بوكس نشستي داشتيم كه در اين جلسه در خصوص نتيجه بدست آمده در مسابقات جام رياست آيبا و امكانات و اردوهاي پيش رو گفتگو كرديم.


"علي مظاهري" بوكسور المپيكي كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي برنا گفت: روز گذشته نشستي با رئيس فدراسيون داشتيم كه در اين نشست در خصوص امكانات و اردوهاي پيش رو با هم تبادل نظر كرديم. ناطق نوري در اين نشست تأكيد داشت كه تمام احتياجات خود را بازگو كنيم تا با در اختيار گذاشتن امكانات مناسب اردوهاي پربارتري را تجربه كنيم.

وي افزود: در اين جلسه كه مرتضي سپهوند نيز در آن حضور داشت، نتيجه بدست آمده از مسابقات جام رياست آيبا كه در چين تايپه برگزار شد نيز مورد بررسي قرار گرفت.

مظاهري در پاسخ به اين سوال كه سطح مسابقات جام "احمد كومرت" تركيه كه بوكسورهاي كشورمان در آن حضور دارند را چگونه ارزيابي مي كند،گفت: با توجه به اين موضوع كه در آستانه المپيك قرار داريم، به نظر مي رسد كه سطح اين مسابقات افت كرده باشد؛چرا كه سال گذشته خود من با انجام سه مبارزه سنگين در اين جام به ديدار پاياني راه يافتم و موفق شدم به نشان طلا دست يابم، اما به نظر مي رسد كه امسال استقبال زياد خوبي از اين رقابت ها نشده باشد.زيرا اكثر كشورها نفرات برتر خود را راهي جام احمد كومرت نكرده اند تا از مصدوميت و مشكلات احتمالي كه مانع حضور و درخشش مشتزنان در المپيك مي شود جلوگيري كنند. به عنوان مثال مي توان به نماينده المپيكي وزن 81 كيلوگرم تركيه كه روز گذشته در برابر مهدي قرباني آماه نشد، اشاره كرد.

قهرمان جام پادشاهي تايلند در خصوص دور جديد ارود آماده سازي اظهار داشت: هم اكنون به اتفاق مرتضي سپهوند تمرينات را زير نظر احدي و كريمي آغاز كرده ايم؛ اما از آنجايي كه حريف تمريني در اردو حضور ندارد كار پيشرفت چنداني ندارد. از همين رو به فدراسيون پيشنهاد مي كنم كه برگزاري اردوهاي مشترك را در دستور كار قرار دهد،چون اين كار مي تواند به آماده سازي نفرات كمك زيادي كرده و نمايندگاني چون من ، سپهوند و قرباني را جهت حضور موفق در بازي هاي المپيك به شرايطي آرماني برساند. فكر مي كنم برگزاري اردو در حال حاضر از حضور در مسابقات بين‌المللي بهتر بوده و به نفع رشته بوكس باشد.

مظاهري به اردوي مشترك با ساير كشورها اشاره كرد و گفت:فدراسيون در نظر دارد يك دوره اردوي مشترك با تيم چين برگزار كند كه بايد ديد اين تيم قبول مي كند يا خير.اين اردو مي تواند براي ما خيلي خوب باشد ،چرا كه چيني ها يازده سهميه كسب كرده اند و ميزبان المپيك هم هستند؛اين در حالي است كه اگر چيني ها قبول نكنند فدراسيون با تيم ازبكستان وارد مذاكره خواهد شد.

از بوكسور كرمانشاهي كشورمان در خصوص اردوي مشترك با تيم ملي ارمنستان پرسيديم كه در جواب گفت:بوكسورها و مربي اين تيم همگي كاركشته اند، اما آنطور كه بايد و شايد نمي توانند به ما كمك كنند ؛ چرا كه در وزن 81 و91 كيلوگرم موفق به كسب سهميه المپيك نشده اند. از همين رو نماينده اي ندارند كه با من و قرباني تمرين كنند. البته بوكسور وزن 75 كيلو گرم آنها بسيار قدرتمند است و در اردوي قبلي با قرباني تمرين مي كرد .

وي در پايان گفت: فدراسيون اعلام كرده است كه با بازگشت بوكسورها از تركيه بدون اينكه اين افراد براي استراحت به استان هاي خود بروند ،به اردو خواهند آمد تا با حضور رقباي تمريني، تمرينات را دنبال كنيم.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن