تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوردون براون نمي‌تواند با مردم انگليس خوب ارتباط برقرار كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گوردون براون نمي‌تواند با مردم انگليس خوب ارتباط برقرار كند
خبرگزاري فارس: خوب ارتباط برقرار نكردن گوردون براون نخست وزير انگليس با مردم اين كشور يكي از علل ميزان پايين محبوبيت مردمي گوردون براون در مقايسه با كوين راد همتاي استراليايي اش است.


به گزارش خبرنگار فارس در لندن ، خبر شبكه دو تلويزيون انگليس در گزارشي به تشريح علت تفاوت محبوبيت مردمي گوردون براون نخست وزير انگليس و كوين راد نخست وزير استراليا پرداخت.
اين گزارش خبري گفت: ميزان بالاي محبوبيت كوين راد نخست وزير استراليا تا كنون در استراليا سابقه نداشته است و 70 درصد از مردم استراليا طرفدار كوين راد هستند و كوين راد را فرد محبوبي مي دانند .
و اين در حالي است كه ميزان محبوبيت گوردون براون روندي متفاوت و نزولي داشته است .
در اين گزارش خبري به شماري از علل مهمي كه موجب شده است تا كوين راد نخست وزير استراليا از چنين محبوبيت بالايي برخوردار شود اينچنين پرداخته شده است :
تا پيش از بر سر كار آمدن كوين راد ، مراسم رسمي در استراليا هرگز با اجرايي از سوي بوميان استراليا آغاز نشده بود اما با به سر كار آمدن كوين راد ، برخي از افتتاحيه هاي رسمي با اجراي مراسمي از سوي بوميان استراليا گشايش پيدا كردند .
كوين راد از بوميان استراليا به خاطر رفتارهايي كه در گذشته هاي دور با آنها شده است ، عذر خواهي كرد و با يك كلمه ساده : معذرت مي خواهيم ، استراليا را تكان داد و تحسين بسياري را برانگيخت.
كوين راد با رفتاري صميمي و لبخند خود را به مردم نزديك كرد .
كوين راد كپي برداري از شخصيتي نمي كند و خودش هست و به راحتي مي تواند اهدافي را كه دنبال مي كند به مردم استراليا منتقل كند .
و كوين راد با همسايگان استراليا رابطه همكاري و ارتباط نزديكي را برقرار كرده است .
نيك رولي فردي كه در گذشته با گوردون براون آشنايي داشته است و اكنون در سيدني شركتي را اداره مي كند و با رفتار كوين راد نخست وزير استراليا آشنا است ، در مصاحبه اي با گزارشگر اين بخش خبري در باره تفاوت هاي بين كوين راد و گوردون براون گفت : باور مهم ترين نقش را براي سياستمداران ايفا مي كند ، سياستمداراني كه به آنچه كه انجام مي دهند باور و ايمان دارند بهتر مي توانند آن را به مردم منتقل كنند .
نيك رولي گفت : كوين راد خيلي خوب با مردم ارتباط برقرار مي كند و به آنها آن هدفي را كه دنبال مي كند منتقل مي كند و به مردم آنچه را كه مي خواهد مي رساند .
اما من نمي دانم كه آيا گوردون براون اين اجازه را مي دهد تا مردم بدانند كه وي به دنبال چه چيزي است و چه هدفي را دنبال مي كند يا خير .
نيك رولي همچنين در باره ديگر اشكالاتي كه در عملكرد گوردون براون وجود دارند ، گفت : گوردون براون همچنان به 10 سال گذشته فكر مي كند و همچنان در ايام 10 سال گذشته به سر مي برد در حالي كه بايد گذشته را كنار بگذارد و با زمان كنوني ارتباط برقرار كند .
وي افزود: گوردون براون نبايد تلاش كند كه خود را به مانند فرد ديگري تبديل كند و يا براي مثال نحوه رفتار توني بلر و يا فرد ديگري را تقليد كند بلكه بايد تلاش كند كه خودش باشد و در عين حال خودش را به مردم نزديك كند و اگر گوردون براون از رفتار فردي تقليد كند در واقع مرتكب اشتباه شده است .
انتهاي پيام /.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن