تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813413923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توليد هزار عنوان فيلم كوتاه در انجمن سينماي جوانان ايران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توليد هزار عنوان فيلم كوتاه در انجمن سينماي جوانان ايران
ساري - خبرگزاري مهر: مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران گفت: تا پايان امسال، هزار عنوان فيلم كوتاه توسط جوانان فيلمساز اين انجمن توليد خواهد شد.

ناصر باكيده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال نيز 100 عنوان كارگاه تخصصي براي مدرسين و اساتيد دفاتر سينماي جوان در استانهاي كشور برگزار مي شود.

وي خاطرنشان كرد: شش هزار فيلمساز علاقه مند به رشته فيلمسازي سالانه تحت آموزشهاي مستقيم حرفه اي اين انجمن قرار مي گيرند.

مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران با اشاره به اينكه انجمن سينماي جوانان ايران، آموزش و پرورش سينماي ملي ايران قلمداد مي شود تصريح كرد: امسال سه جشنواره منطقه اي فيلمسازي در شهرهاي بم، دزفول و بجنورد برگزار مي شود.

باكيده با بيان اينكه جشنواره نماز و نيايش و جشنواره بين المللي فيلم كوتاه سينماي جوان اهم برنامه هاي امسال اين انجمن است يادآور شد: به منظور تعامل و تبادل با بازارهاي خارجي فيلمسازي، حضور فيلمسازان انجمن را در جشنواره هاي كلرمن، قرقيزستان و هسته هاي فيلم و عكس لبنان، سودان و افغانستان را امسال در برنامه داريم.

وي در بخش ديگري از اين گفتگو با اشاره به رايزني با 9 دستگاه اجرايي كشور براي ساخت فيلمهاي كوتاه تبييني آن دستگاهها از ساخت فيلم هاي كوتاه تبييني براي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، وزارت نفت، ارتش جمهوري اسلامي ايران و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور و وزارت راه و ترابري در سال جاري توسط انجمن سينماي جوان ايران خبر داد.

مديرعامل انجمن سينماي جوانان ايران با بيان اينكه 15 هزار جوان متقاضي توليد فيلم در كشور وجود دارد در عين حال گفت: قالب جوانان فعال در عرصه فيلمسازي از اعضاي اصلي انجمن سينماي جوانان ايران هستند.

به گفته وي، به منظور پاسخگويي به نياز جوانان و با توجه به كمبود منابع مالي در حوزه سينما، مشاركت دستگاهها و نهادهاي ديگر مي تواند ضمن اعتلاي سينماگران جوان كشور، سبب اطلاع رساني و تبليغ دو چندان دستگاه متقاضي باشد.

باكيده گفت: انجمن سينماي جوانان ايران با توجه به گستردگي حضور فيلمسازان جوان فعال در كشور توانايي ساخت و توليد سالانه سه هزار فيلم كوتاه توسط جوانان را دارد.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن