تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واليبال باشگاه هاي آسيا/تركيب تيم پيكان يكشنبه كامل مي شود / پيگيري تمرينات با ملي پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: واليبال باشگاه هاي آسيا/تركيب تيم پيكان يكشنبه كامل مي شود / پيگيري تمرينات با ملي پوشان
تيم واليبال پيكان كه براي شركت در مسابقات قهرماني آسيا آماده مي شود از روز يكشنبه با اضافه شدن بازيكنان ملي پوش وارد دور جديد تمرينات خود مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر محمد سليماني كه مدتي است از ليگ باشگاه هاي امارات رهايي پيدا كرده و در ايران به سر مي برد، محمد موسوي عراقي، عليرضا نادي، سعيد معروف، پيمان اكبري و فرهاد نظري افشار كه از تيم ملي واليبال را در مسابقات زير گروه المپيك 2008 پكن در ژاپن همراهي كردند نيز از روز يكشنبه به اردوي خودروسازان ملحق مي شوند.

البته محمد محمد كاظم ديگر ملي پوش واليباليست كشورمان نيز يكي از بازيكنان مورد نظر كادر فني پيكان براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسياست اما وي دچار مصدوميت شده است و همين موضوع تاكنون مانع از قطعي شدن پيوستنش به تيم پيكان شده است.

در هر صورت تيم واليبال پيكان كه پيش از اين 14 بازيكن را در تمريناتش داشت از روز يكشنبه با تركيب كامل و با حضور ملي پوشانش كار آماده سازي خود را دنبال مي كند.

مصطفي كارخانه سرمربي تيم واليبال پيكان در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضايت از در اختيار گرفتن نفرات ملي پوش مورد نظر اظهارداشت: با حضور اين نفرات، مي توانيم بدون دغدغه خاطر تمرينات اصلي تيم را آغاز كنيم.

وي افزود: قرار بود بازيكنان ملي پوش از روز شنبه به تيم پيكان اضافه شوند اما به خاطر خستگي ناشي از فشار تمرينات و بازي هايي كه در ژاپن پشت سر گذاشتند در خواست كردند تا يك روز ديرتر در محل اردو حاضر شوند.

كارخانه خاطرنشان كرد: از روز يكشنبه با 20 بازيكن تمرينات خود بر اساس برنامه ريزي هاي اصلي كه براي كارهاي تكنيكي و تاكتيكي داريم تا يك هفته مانده با آغاز مسابقات قهرماني آسيا ادامه مي دهيم پس از آن 12 نفر نهايي را معرفي مي كنيم.

چهاردهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا از 26 تيرماه در آلماتي قزاقستان آغاز شده و تا 3 مردادماه ادامه خواهد داشت. تيم پيكان نماينده كشورمان دراين مسابقات و مدافع عنوان قهرماني همراه با نمايندگان كشورهاي اندونزي، امارات، قطر وچين درگروه B قرار گرفته است.

درگروه A نيز تيم هاي باشگاهي كشورهاي برونئي، كويت، ژاپن و قزاقستان حضور دارند.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن