تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816418734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشساعاتي در خانه كشتيآزادكاران جوان و المپيكي هاي فرنگي كار تمرين كردند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشساعاتي در خانه كشتيآزادكاران جوان و المپيكي هاي فرنگي كار تمرين كردند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد ورزش .


مسيب سروندي
صبح روز گذشته در خانه كشتي محل تشكيل اردوهاي تيم هاي ملي رشته اول ورزش كشورمان 5 تشك موجود تحت اختيار اعضاء تيم ملي كشتي فرنگي بزرگسالان اعزامي به رقابت هاي اوكراين و اعضاء تيم ملي كشتي آزاد جوانان اعزامي به رقابت هاي آسيايي قطر قرار گرفته بود كه تمرين جدي جوانان آزادكار براي خودي نشان دادن به كادر فني و برگزاري تمرينات مسابقاتي ميان ملي پوشان فرنگي كار با يكديگر زيبايي جالبي را به تمرين روز گذشته خانه كشتي داده بود.

آخرين اخطار خدايي به جوانان
روز گذشته پيش از آغاز تمرين ملي پوشان جوان آزادكار ، مجيد خدايي چند دقيقه اي را براي كشتي گيران خود صحبت كرد كه در حين صبت هاي خود به نوعي آخرين اخطار را به كشتي گيراني كه شب ها در اردو به استراحت نمي پردازختند و منجر بر ايجاد مزاحمت براي استراحت ديگر كشتي گيران مي شدند را داد و ازديگر مربيان حاضر در اردو خواست تا در صورت تكرار اين عمل هر كشتي گيري كه مرتكب اشتباه شد را ازاردو اخراج كنند تا بدين وسيله نظم در اردو براي ديگر افراد برقرار باشد.

2 تشك براي 7 كشتي گير و 3 تشك براي 4 كشتي گير!
تمرين ديروز صبح در حالي برگزار شد كه تمامي مدعيان تيم ملي جوانان و حاضرين در اردو با يكديگرشروع به انجام مرورفن كردند كه تنها 2 تشك براي آنها در نظر گرفته شده بود و اين موضوع در حالي اتفاق افتاد كه در مقابل و با وجود اينكه مسابقات فرنگي كاران تنها در يك تشك نيز مي توانست برگزار شود ، آنها 3 تشك را به تصاحب خود دراورده بودند كه اين موضوع باعث تعجب بود.

به اين مي گويند نايب رئيس ،آفرين
با وجود اينكه در دوره هاي پيشين رياست ديگر مديران بر فدراسيون كشتي نايب رئيس ها براي خود دفتر و به قولي كلاسي را مي گذاشتند ، اما در چند بار حضور در اردو هاي تيم ملي به نكته اي بسيار جالب پي برديم كه نايب رئيس اين فدراسيون اولين نفري است كه در خانه كشتي هميشه بر روي تشك حاضر است و برايش فرقي ندارد كه كدام تيم تمرين داشته باشد كه اين موضوع نكته اي است بسيار پرمنفعت براي كشتي ايران.

پيروزي سوريان برفقيري
يكي ز ديدارهاي روز گذشته در تمرين فرنگي كاران ميان دارنده 3 مدال طلاي جهان حميد سوريان و نفر او ايران بعد از وي ، فقيري برگزار شد كه اين تمرين به جزء يك امتيازي كه فقيري در سرپا از سوريان دريافت كرد ،نتيجه اش ديگر در خاك مشخص شد و اين سوريان بود كه باتيزهوشي كه تنها در او و سبك مبارزه اش ديده مي شود موفق شد فقيري را شكست دهد.

طهماسبي و نعمت پور در مقابل يكديگر
جامعه كشتي ايران همواره براي تماشاي رو در رو قرار گرفتن قهرمانان هم سطح خود در گشته انتظار كشيده بود ، اما سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در اين خصوص كاري كرده است كه اگر علاقه مندان به كشتي هفته اي يك بار را به خانه كشتي بروند رو به رويي نفرات اول و دوم هر وزن را در مسابقه اي بدون داور كه اصولا زيباتر از مسابقات با وجود داور مي باشد را تماشا كنند ، همانطور كه روز گذشته سوريان در مقابل فقيري و يا نعمت پور در مقبل طهماسبي قرار گرفتند.

برطرف كردن مشكلات بلافاصله بعد از تمرين
با وجود اينكه مدت ها بود ديگر برطرف كردن مشكلات كشتي گيران از سوي مربي ها بعد از اتمام تمرينات تيم ملي انجام نمي شد ،اما اعضاء كادر فني تيم ملي جوانان به همراه سرمربي پس از تمرين بيش از يك ساعت وقت خود را براي رفع مشكلات كشتي گيران گذاشتند تا با يك يك كشتي گيران خودسرشاخ شوند و به آنها نكاتي را كه در آن داراي اشتباه بودند را گوش زد بكنند.

هاشم زاده نه مسابقه داد و نه نگاه كرد!
در حالي كه تمامي كشتي گيران فرنگي كار حاضر در خانه كشتي روز گذشته با يكديگر رو به رو شدند ، اما هاشم زاه اصلي ترين گزينه تيم ملي ايران براي حضور در المپيك به انجام تمرينات انفرادي به دليل آسيب ديدگي گذراند و اين موضوع در حالي اتفاق مي افتاد كه اين قهرمان حتي براي لحظاتي نيز نگاهي به روي تشك مسابقه نكرد و همواره تمامي تمركز خود را بر روي كاري كه مشغول به آن بود جمع كرده بود.

تشك جاي حرف زدن نيست
پس از اتمام تمرين ملي پوشان آزادكار جوان ، چند نفر از اين عزيزان بر روي تشك كشتي در حالي كه نشسته بودند و با يكديگر صحبت مي كردند كه در همان ابتداي كار اين موضوع با تذكر خدايي كه تشك جاي حرف زدن نيست و بلند شيد به تمرينات ديگر خود برسيد پايان يافت كه اين موضوع نشان از حكم فرمايي خدايي بر روي اردوي تيم ملي جوانان دارد.

استراحت كنيد ، بقيه مسابقات بعد از خواب!
پس از اينكه هر كدام از فرنگي كاران حاضر در اردوي تيم ملي دو بار به ميدان مسابقه تمريني رفتند ، يكي از مربيان به آنها گفت اكنون مي توانيد به استراحت بپردازيد و ما بقي مسابقات بعد از خواب صورت خواهد گرفت ، همچنين در بعد از ظهر نيز هر كدام از كشتي گيران 2 ديدار را در مقابل همديگر برگزار كردند و اين امر طبق گفته سرمربي تيم ملي هر هفته براي فرنگي كاران اجراء مي شود.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن