تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815638680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عكس‌های ويژه خبری روز


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:

 در 24 ساعت گذشته وقايع گوناگون سياسی ، اقتصادی ، ورزشی ، اجتماعی ، هنری و غيره در گوشه و كنار جهان رخ داده اند. اين اخبار بنا به اهميت يا جذاب بودن مانند هميشه تيترهای رسانه های مختلف را تشكيل دادند. مهمترين اخبار روزهای اخبر خبر شيوع آنفلوانزای خوكی است كه تاكنون بيش از 150 نفر را در مكزيك به كام مرگ فرستاده و نزديك به دو هزار نفر به اين ويروس آلوده شده اند.درعين حال، تاكنون ده ها مورد آلودگی به اين ويروس در كشورهای مختلف گزارش شده است.عكس ها بخش جذابی از اخبار جهان را تشكيل می دهند ولو اينكه در مورد يك خبر مهم نباشند. نگاهي كوتاه به عكس های ويژه 24 ساعت گذشته سايت بی بی سی از خبرگزاری ها. 8 ارديبهشت 88 .      

 تصوير جالب مراسم ازدواج دو قورباغه در روستای ماگهليپارا در منطقه آگارتالا در كشور هند. در روستاهای هند اين عقيده رواج دارد كه ازدواج قورباغه ها موجب خشنودی الهه باران شده و پس از اين مراسم باران در مناطقی دچار خشكسالی هستند ، می بارد. فرانس پرس.    

 يك زن بازديدكننده به يك تابلوی نقاشی در نمايشگاه هنرهای معاصر در شهر پكن خيره شده است. فرانس پرس.    

 كشاورزان پاكستانی هندوانه هايی كه برداشت كرده اند را با كاميون به شهر كراچی آورده و در بازار اصلی ميوه اين شهر تخليه می كنند. فرانس پرس.    

 دو عضو گارد يويمن در مقابل كليسای وستمينستر شهر لندن در انتظار ورود ملكه اليزابت دوم هستند تا مراسم بزرگداشت پانصدمين سال تاسيس اين گارد قديمی سلطنتی آغاز شود. پی ای.

 يك زن عراقی هم قبيله ای صدام حسين ديكتاتور معدوم عراق در كنار قبر او در نزديكی شهر تكريت و به مناسبت سالگرد تولدش نشسته است و می گريد. آسوشيتدپرس.    

 پاپ بنديكت شانزدهم سه هفته پس از زلزله شديد مركز ايتاليا كه منجر به مرگ بيش از 300 نفر شد برای بازديد از ويرانه های اين زلزله به منطقه آبروتزو و شهر آكوئيلا رفته است. آسوشيتدپرس.

 تصوير يك مرد چينی در هنگ كنگ كه از بيم ابتلا به ويروس آنفلوانزای خوكی ماسك نهاده است. فرانس پرس.    

 منظره جالب يك عنكبوت مكانيكی به ارتفاع 12 متر كه توسط متخصصان سازنده آن قابليت حركت كردن را دارد در شهر يوكوهامای ژاپن. اين عنكبوت غول آسا به مناسبت صدو پنجاهمين سال افتتاح بندر يوكوهاما به نمايش درآمده است. گتی ايميجز.    

 تصوير ديدنی شاتل فضايی آتلانتيس در سمت چپ و شاتل فضايی اينديور در سمت راست تصوير در مركز فضايی كندی در ايالت فلوريدا. براساس برنامه ناسا ماموريت شاتل ها در سال 2010 خاتمه می پذيرد. اين احتمال وجود دارد كه در آخرين ماموريت شاتل های آتلانتيس و اينديور هم زمان به فضا پرتاب شوند. ناسا.    

 يك جوان گل فروش مكزيكی درحالی كه ماسك به صورت دارد در كنار گل هايش در شهر مكزيكو سيتی در انتظار مشتری است. اين در حالی است كه از بيم ابتلا به ويروس آنفلوانزای خوكی فعاليت هاي تجاری در پايتخت مكزيك تقريبا متوقف شده و مردم برای اينكه مبتلا نشوند حتی المقدور از خانه های خود بيرون نمی آيند. فرانس پرس. /2759/  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن