تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول ورزش روستايي : ‪ ۴۱۱‬رشته ورزشي بومي محلي شناسايي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول ورزش روستايي : ‪ ۴۱۱‬رشته ورزشي بومي محلي شناسايي شده است
"غلامرضا جعفري" روز پنج‌شنبه در اولين مجمع سالانه هيئت ورزشهاي روستايي و عشايري استان مازندران همچنين گفت : اكنون طرح ضربتي توسعه فضاهاي ورزشي روستاها در حال تدوين شدن است.

وي با بيان اينكه جامعه روستايي جامعه مولد كشور محسوب مي‌شود و در فرآيندهاي اجتماعي نقش اساسي ايفا مي‌كند ادامه داد: فدراسيون ورزشهاي روستايي وعشايري در حالي كار خود را آغاز كرد كه براي توسعه ورزشهاي روستايي كشور فقط ‪ ۸۰‬ميليون تومان اعتبار داشت.

جعفري ادامه داد: اعتبار توسعه ورزشهاي روستايي كشور در سال گذشته به ‪ ۱۱‬ميليارد تومان افزايش يافت و پيش بيني مي‌شود امسال نيز همين مبلغ براي توسعه ورزشهاي روستايي كشور اختصاص يابد.

رييس فدراسيون ورزشهاي روستايي و عشايري كشور توسعه فراگير و پايدار ورزش در روستاها را ابتكار دولت نهم خواند .

جعفري همچنين از بين‌المللي شدن رشته كشتي بومي محلي چوخه در خراسان شمالي خبر داد و گفت: مسابقات اين رشته امسال با حضور چند كشور برگزار خواهد شد.

"ابوطالب شفقت " استاندار مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه ورزشهاي روستايي مازندران در حال ساماندهي است، گفت: براي اولين بار امسال كشتي لوچو به صورت بين‌المللي در استان برگزار خواهد شد.

شفقت ادامه داد: توجه به استعدادهاي ورزشي روستاها توسعه ورزش كشور را موجب شده است و اين موفقيت بزرگ مرهون سياست عدالت محوري دولت است.

وي با تاكيد بر اين نكته كه فدراسيون ورزشهاي روستايي و عشايري مي‌تواند ورزشهاي سنتي در مناطق مختلف كشور احيا كند از اين ورزشها به عنوان ميراث فرهنگي ياد كرد.

شفقت سهم مازندران در اعتبارات ورزشهاي روستايي را ناچيز خواند و گفت:
‪ ۴۷‬درصد جمعيت مازندران روستايي هستند.

مديركل تربيت بدني استان مازندران نيز در اين جلسه گفت: در راستاي توسعه ورزش در روستاهاي مازندران ‪ ۲۸‬طرح ورزشي در سال جاري در قالب طرح‌هاي ضربتي اجرا خواهد شد.

"نصرالله پريچهره" اظهار داشت: در سال گذشته نيز ‪ ۲۱‬طرح ضربتي در زمينه توسعه زمين‌هاي فوتبال استاندارد در روستاهاي استان به بهره‌برداري رسيد.

وي يادآور شد: در حال حاضر ‪ ۳۹‬پروژه نيمه‌تمام ورزشي در روستاهاي مازندران با كمك خيران و مردم در حال ساخت و بهره‌برداري است.

مديركل تربيت بدني مازندران در پايان از راه اندازي ‪ ۴۰‬پروژه ورزشي در سال جاري خبر داد و افزود: در ماه آينده چهار پروژه مهم ورزشي در سطح استان به بهره‌برداري خواهد رسيد.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن