تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815648266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حماس هيچگاه اسرائيل را به رسميت نخواهد شناخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حماس هيچگاه اسرائيل را به رسميت نخواهد شناخت
رئيس دفتر سياسي حماس اعلام كرد: بارهااعلام كرده ام، مي توانيم با اسرائيل آتش بس كنيم يا راه هاي ديگري به كار ببنديم، اما به رسميت شناختن اسرائيل منتفي است.
به گزارش شبكه خبر، خالد مشعل در گفتگو با يورونيوز، درباره آزادي نظامي اسرائيلي گفت: ما هيچ تمايلي براي نگه داشتن وي نداريم، ولي اولمرت از پيشرفت كارها در اين باره جلوگيري و به خواسته هاي ما پاسخ نمي دهد.

رئيس دفتر سياسي حماس، برقراري روابط مخفيانه ميان حماس و رژيم صهيونيستي را به شدت رد كرد و گفت: ما به روابط مخفيانه فكر نمي كنيم و هيچ رابطه اي هم با دشمنان اسرائيلي برقرار نكرده ايم.

خالد مشعل درباره اينكه آيا مذاكرات مستقيم ميان حماس و رژيم صهيونيستي برگزار مي شود يا خير؟ گفت: هنگامي كه اسرائيل منطقي شد و حق فلسطينيان را به رسميت شناخت، آنگاه ما به اين موضوع فكر مي كنيم.

رئيس دفتر سياسي حماس، درباره مذاكرات محمود عباس و اولمرت گفت: اولمرت درباره مرزهاي 1967 بيت المقدس، تخريب شهرك ها و حق بازگشت فلسطينيان، براي خود حق وتو قائل است، بنابراين چنين مذاكراتي با توجه به خط قرمزها چه ارزشي دارد؟ همچنين اولمرت فقط براي نشان دادن وجهه خوب از اسرائيل با عباس گفتگو مي كند و تنها هدفش از گفتگو، روابط عمومي است.

خالد مشعل درباره ايجاد كشور فلسطيني گفت: بوش در سفر اخير خود به منطقه و سخنراني در كنيست رژيم اسرائيل، از موضع مقامات اين رژيم حمايت و با آن همراهي كرد.

رئيس دفتر سياسي حماس، بار ديگر در پاسخ به اين كه آيا حماس در آينده مذاكرات خود را با رژيم صهيونيستي آغاز مي كند؟"، تاكيد كرد : اسرائيل بايد نشان دهد، كشوري فلسطيني را در مرزهاي 1967 و به ويژه بيت المقدس، بدون شهرك هاي يهودي نشين و حق بازگشت فلسطينيان مي پذيرد.

مشعل درباره اين كه آيا در چنين حالتي، رژيم صهيونيستي را به رسميت مي شناسد، جواب رد داد.

رئيس دفتر سياسي حماس، درباره امكان مذاكره و امضاي قرار داد با اين رژيم گفت: پيشتر نيز امضاي قرارداد ميان فلسطينيان و اسرائيل، از هنگام قرارداد اسلو صورت گرفته كه تاكنون كارآيي نداشته است و اكنون هيچ چشم انداز و اراده بين المللي براي حل مسئله فلسطيني ها وجود ندارد.

مشعل درباره اظهارات اولمرت درباره مالكيت بر بيت المقدس گفت: اين ادعاها نشان دهنده موضع اسرائيل و همسويي اين رژيم با آمريكاست، بنابراين افقي براي حل مناقشات وجود ندارد و اولمرت هرچه مي خواهد بگويد، اما بيت المقدس متعلق به فلسطينيان و اعراب بوده و خواهد بود.

رئيس دفتر سياسي حماس، اظهارات اخير باراك اوباما در حمايت از رژيم صهيونيستي را محكوم و تصريح كرد: با اين حال انتظار چنداني از دولت آمريكا نداريم و آنچه كه براي ما اهميت دارد، حق ماست..

مشعل، رابطه اين جنبش با ايران را تائيد كرد و گفت: ما همچنين با برخي كشورهاي عرب و مسلمان و برخي كشورهاي اروپايي، روابط متعادل و سياسي داريم و اين حق مردم فلسطين است.

خالد مشعل در پاسخ به پزسشي مبني بر نگراني از ايجاد محور تهران - حماس - غزه در منطقه گفت: محوري در كار نيست، بلكه اين ديدگاه آمريكاست كه دنيا را بر اساس معيارهاي دروغين خود طبقه بندي مي كند و تلاش مي كند به كشورها برچسب ميانه رو يا تندرو بزند.

مشعل درباره استفاده حماس از خشونت به عنوان يك وسيله گفت: ما تحت اشغال هستيم، نيمي از ما از 60 سال پيش تحت اشغال هستند و نيمي ديگر در سراسر جهان آواره اند. آيا مكاني براي اين مردم براي دفاع از خود باقي مانده است؟

رئيس دفتر سياسي حماس، درباره پاسخ خود به اروپا در اين باره گفت: هيچ راه حلي در اين منطقه وجود ندارد و راه حل اين است كه به مردم فلسطين حق داده و به اشغالگري اسرائيل پايان داده شود.
مشعل بار ديگر تاكيد كرد: اروپا، روسيه و چين و غيره بايد امكان احقاق حق فلسطينيان را فراهم و به اشغالگري اسرائيل خاتمه دهند.

رئيس دفتر سياسي حماس، درباره انتظار خود از اتحاديه مديترانه اي كه تحت رياست رئيس جمهوري فرانسه ايجاد خواهد شد، گفت: آيا اين سياست جديد اروپايي است كه به كشورهاي منطقه پيشنهاد شده است؟ تا زماني كه اروپا و جامعه بين الملل خود را از مسائل عقب بكشند، نتيجه اي در كار نخواهد بود، زيرا اعراب و فلسطينيان انتظار دارند، اروپا پيشنهاد جديدي ارائه كند.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن